דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. סינון למולטימדיה

      סינון למולטימדיה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      25 פוסטים 7 כותבים 2.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי7171880א אבי7171880

        יש חסימה של כושר פליי לדעתי יעבוד לך, אחלה הגנה, ממליץ

        פתוח לשמועפ מחובר
        פתוח לשמועפ מחובר
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @אבי7171880 כתב בסינון למולטימדיה:

        אחלה הגנה, ממליץ

        בכלל לא אחלה
        סורי
        MDM שמה אותה בכיס הקטן

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

          @shlomocho יש משהו אבל הוא לא סינון באמת
          אם תרצה לומר מה מפריע לך בחסימה על המערכת יהיה יותר קל לפתור את הבעיה

          מ מנותק
          מ מנותק
          משתמש מתחיל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @פתוח-לשמוע מה זה המשהו שהוא הגנה אבל לא סינון באמת?
          (אני שם מערכת עם מספר אפליקציות מצומצם כגון מוזיקה וכדו’ ואני רוצה שיהיה לי גישה אליהם, אבל חסום לשאר התוכן… בנטפרי לא יתן לי…)

          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משתמש מתחיל

            @פתוח-לשמוע מה זה המשהו שהוא הגנה אבל לא סינון באמת?
            (אני שם מערכת עם מספר אפליקציות מצומצם כגון מוזיקה וכדו’ ואני רוצה שיהיה לי גישה אליהם, אבל חסום לשאר התוכן… בנטפרי לא יתן לי…)

            פתוח לשמועפ מחובר
            פתוח לשמועפ מחובר
            פתוח לשמוע
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @משתמש-מתחיל אתם מכיר חסימות?
            שמים סים פתוח ומטמינים אותו עמוק ורצוי להדביק עם דבק 3 שניות
            ובוחרים את האפליקציות שאתה צריך

            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
            הם אלו שיודעים לשאול
            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

              @משתמש-מתחיל אתם מכיר חסימות?
              שמים סים פתוח ומטמינים אותו עמוק ורצוי להדביק עם דבק 3 שניות
              ובוחרים את האפליקציות שאתה צריך

              מ מנותק
              מ מנותק
              משתמש מתחיל
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @פתוח-לשמוע ???
              צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?)

              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ משתמש מתחיל

                @פתוח-לשמוע ???
                צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?)

                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמוע
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
                לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד

                @משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:

                למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד

                אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
                למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
                נראה לי שלא הבנתי אותך

                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                הם אלו שיודעים לשאול
                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                  @משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
                  לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד

                  @משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:

                  למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד

                  אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
                  למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
                  נראה לי שלא הבנתי אותך

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משתמש מתחיל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @פתוח-לשמוע לא הייתי ברור…
                  בכל אופן מה שחיפשתי זה חברה (לסים, לא למערכת) שמשחררת יותר מנטפרי, וכך היא מאשרת לי שימוש באפלקציות מוזיקה, ניווט, פנגו וכו’ (אולי גם מייל…)
                  אבל אם יבוא מישהו (או אני, אין אפוטרופוס…) וינסה להשתמש בסים לאינטרנט פתוח לגמרי - היא לא תתן לו… כלו’ מתחרה כלשהו לנטפרי אבל פתוח יותר…
                  אבל עזוב, אני לא רוצה לסטות פה מנושא האשכול, אם עולה רעיון זרוק לי…
                  מקווה שהובנתי, תודה רבה.

                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ משתמש מתחיל

                    @פתוח-לשמוע לא הייתי ברור…
                    בכל אופן מה שחיפשתי זה חברה (לסים, לא למערכת) שמשחררת יותר מנטפרי, וכך היא מאשרת לי שימוש באפלקציות מוזיקה, ניווט, פנגו וכו’ (אולי גם מייל…)
                    אבל אם יבוא מישהו (או אני, אין אפוטרופוס…) וינסה להשתמש בסים לאינטרנט פתוח לגמרי - היא לא תתן לו… כלו’ מתחרה כלשהו לנטפרי אבל פתוח יותר…
                    אבל עזוב, אני לא רוצה לסטות פה מנושא האשכול, אם עולה רעיון זרוק לי…
                    מקווה שהובנתי, תודה רבה.

                    פתוח לשמועפ מחובר
                    פתוח לשמועפ מחובר
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
                    הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
                    אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    טוסוןט shlomochoS 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      @משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
                      הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
                      אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה

                      טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                      #19

                      @פתוח-לשמוע נראה לי (לא מניסיון) שאם פותחים מייל, זה פותח את כל שירותי גוגל

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @פתוח-לשמוע נראה לי (לא מניסיון) שאם פותחים מייל, זה פותח את כל שירותי גוגל

                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמוע
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @טוסון אין לי מושג
                        אולי @ציפלינגים ידע

                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                        הם אלו שיודעים לשאול
                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                          @shlomocho לענ"ד שים חסימה רגילה ושים את הקוד אצל מישהו שיוכל לפתוח לך שתצטרך

                          shlomochoS מחובר
                          shlomochoS מחובר
                          shlomocho
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @פתוח-לשמוע מה אתה מתכוון חסימה רגילה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                            @משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
                            הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
                            אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה

                            shlomochoS מחובר
                            shlomochoS מחובר
                            shlomocho
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…

                            פתוח לשמועפ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • shlomochoS shlomocho

                              @פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…

                              פתוח לשמועפ מחובר
                              פתוח לשמועפ מחובר
                              פתוח לשמוע
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @shlomocho תתקשר ל019 ותשאל

                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                              הם אלו שיודעים לשאול
                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • shlomochoS shlomocho

                                @פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יראת שמים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @shlomocho אתה הולך לחנות סלולר שמשווקת את 019, לוקח מהם סים, ומתקשר לשירות לקוחות שלהם, תבקש סים דאטה של 2 ג’יגה בחודש, עולה 12 ש"ח.
                                דרכם אפשר לפתוח ולסגור אפליקציות. א"א דרך האיזור האישי.
                                שים לב, זה לא 5 אפליקציות ספציפיות, אלא 5 קבוצות אפליקציות. מה שאומר שאם אתה פותח משהו אחד יתכן ויפתחו דברים נוספים יחד איתו. (וויז ופנגו הולכים יחד לדוג’).

                                ידני

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יראת שמים

                                  @shlomocho אתה הולך לחנות סלולר שמשווקת את 019, לוקח מהם סים, ומתקשר לשירות לקוחות שלהם, תבקש סים דאטה של 2 ג’יגה בחודש, עולה 12 ש"ח.
                                  דרכם אפשר לפתוח ולסגור אפליקציות. א"א דרך האיזור האישי.
                                  שים לב, זה לא 5 אפליקציות ספציפיות, אלא 5 קבוצות אפליקציות. מה שאומר שאם אתה פותח משהו אחד יתכן ויפתחו דברים נוספים יחד איתו. (וויז ופנגו הולכים יחד לדוג’).

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @יראת-שמים ואתה מאושש את טענתי מעלה?

                                  @טוסון כתב בסינון למולטימדיה:

                                  @פתוח-לשמוע נראה לי (לא מניסיון) שאם פותחים מייל, זה פותח את כל שירותי גוגל

                                  אני משתמש פשוט בAbloq וככה אני ממוגן ושמור

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)

                                  נחייה ולא…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2

                                  114

                                  מחובר

                                  3.1k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  132.5k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום