סינון למולטימדיה
-
@shlomocho לענ"ד שים חסימה רגילה ושים את הקוד אצל מישהו שיוכל לפתוח לך שתצטרך
@פתוח-לשמוע מה אתה מתכוון חסימה רגילה?
-
@משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה@פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…
-
@פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…
@shlomocho תתקשר ל019 ותשאל
-
@פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…
@shlomocho אתה הולך לחנות סלולר שמשווקת את 019, לוקח מהם סים, ומתקשר לשירות לקוחות שלהם, תבקש סים דאטה של 2 ג’יגה בחודש, עולה 12 ש"ח.
דרכם אפשר לפתוח ולסגור אפליקציות. א"א דרך האיזור האישי.
שים לב, זה לא 5 אפליקציות ספציפיות, אלא 5 קבוצות אפליקציות. מה שאומר שאם אתה פותח משהו אחד יתכן ויפתחו דברים נוספים יחד איתו. (וויז ופנגו הולכים יחד לדוג’). -
@shlomocho אתה הולך לחנות סלולר שמשווקת את 019, לוקח מהם סים, ומתקשר לשירות לקוחות שלהם, תבקש סים דאטה של 2 ג’יגה בחודש, עולה 12 ש"ח.
דרכם אפשר לפתוח ולסגור אפליקציות. א"א דרך האיזור האישי.
שים לב, זה לא 5 אפליקציות ספציפיות, אלא 5 קבוצות אפליקציות. מה שאומר שאם אתה פותח משהו אחד יתכן ויפתחו דברים נוספים יחד איתו. (וויז ופנגו הולכים יחד לדוג’).@יראת-שמים ואתה מאושש את טענתי מעלה?
@טוסון כתב בסינון למולטימדיה:
@פתוח-לשמוע נראה לי (לא מניסיון) שאם פותחים מייל, זה פותח את כל שירותי גוגל
אני משתמש פשוט בAbloq וככה אני ממוגן ושמור
