סינון למולטימדיה
-
@משתמש-מתחיל אתם מכיר חסימות?
שמים סים פתוח ומטמינים אותו עמוק ורצוי להדביק עם דבק 3 שניות
ובוחרים את האפליקציות שאתה צריך@פתוח-לשמוע ???
צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?) -
@פתוח-לשמוע ???
צר לי, לא הבנתי כלום. מה הקשר דבק? ולמה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד? (זו בדיחה?)@משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד@משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:
למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד
אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
נראה לי שלא הבנתי אותך -
@משתמש-מתחיל סים בלי סינון יכולים [כל מיני שבסביבת הרכב ח"ו לא אתה] להוציא אותו לחבר למחשב ולאחר כמה שעות להחזיר ולא נודע כי באו אל קירבנה [רק החבילת גלישה נגמרת מהר]
לכן ממליצים לא לשים את הסים בתא כפפות אלא עמוק בדשבורד@משתמש-מתחיל כתב בסינון למולטימדיה:
למה שאשאיר שם סים פתוח לתמיד
אתה רוצה גישה לוויז ואפליקציות?
למה יש לי סים בטלפון לא לשיחות? צריך להשאיר את זה לתמיד?
נראה לי שלא הבנתי אותך@פתוח-לשמוע לא הייתי ברור…
בכל אופן מה שחיפשתי זה חברה (לסים, לא למערכת) שמשחררת יותר מנטפרי, וכך היא מאשרת לי שימוש באפלקציות מוזיקה, ניווט, פנגו וכו’ (אולי גם מייל…)
אבל אם יבוא מישהו (או אני, אין אפוטרופוס…) וינסה להשתמש בסים לאינטרנט פתוח לגמרי - היא לא תתן לו… כלו’ מתחרה כלשהו לנטפרי אבל פתוח יותר…
אבל עזוב, אני לא רוצה לסטות פה מנושא האשכול, אם עולה רעיון זרוק לי…
מקווה שהובנתי, תודה רבה. -
@פתוח-לשמוע לא הייתי ברור…
בכל אופן מה שחיפשתי זה חברה (לסים, לא למערכת) שמשחררת יותר מנטפרי, וכך היא מאשרת לי שימוש באפלקציות מוזיקה, ניווט, פנגו וכו’ (אולי גם מייל…)
אבל אם יבוא מישהו (או אני, אין אפוטרופוס…) וינסה להשתמש בסים לאינטרנט פתוח לגמרי - היא לא תתן לו… כלו’ מתחרה כלשהו לנטפרי אבל פתוח יותר…
אבל עזוב, אני לא רוצה לסטות פה מנושא האשכול, אם עולה רעיון זרוק לי…
מקווה שהובנתי, תודה רבה.@משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה -
@משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה -
@פתוח-לשמוע נראה לי (לא מניסיון) שאם פותחים מייל, זה פותח את כל שירותי גוגל
-
@shlomocho לענ"ד שים חסימה רגילה ושים את הקוד אצל מישהו שיוכל לפתוח לך שתצטרך
@פתוח-לשמוע מה אתה מתכוון חסימה רגילה?
-
@משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות
הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה
אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה@פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…
-
@פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…
@shlomocho תתקשר ל019 ותשאל
-
@פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…
@shlomocho אתה הולך לחנות סלולר שמשווקת את 019, לוקח מהם סים, ומתקשר לשירות לקוחות שלהם, תבקש סים דאטה של 2 ג’יגה בחודש, עולה 12 ש"ח.
דרכם אפשר לפתוח ולסגור אפליקציות. א"א דרך האיזור האישי.
שים לב, זה לא 5 אפליקציות ספציפיות, אלא 5 קבוצות אפליקציות. מה שאומר שאם אתה פותח משהו אחד יתכן ויפתחו דברים נוספים יחד איתו. (וויז ופנגו הולכים יחד לדוג’). -
@shlomocho אתה הולך לחנות סלולר שמשווקת את 019, לוקח מהם סים, ומתקשר לשירות לקוחות שלהם, תבקש סים דאטה של 2 ג’יגה בחודש, עולה 12 ש"ח.
דרכם אפשר לפתוח ולסגור אפליקציות. א"א דרך האיזור האישי.
שים לב, זה לא 5 אפליקציות ספציפיות, אלא 5 קבוצות אפליקציות. מה שאומר שאם אתה פותח משהו אחד יתכן ויפתחו דברים נוספים יחד איתו. (וויז ופנגו הולכים יחד לדוג’).@יראת-שמים ואתה מאושש את טענתי מעלה?
@טוסון כתב בסינון למולטימדיה:
@פתוח-לשמוע נראה לי (לא מניסיון) שאם פותחים מייל, זה פותח את כל שירותי גוגל
אני משתמש פשוט בAbloq וככה אני ממוגן ושמור
