דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עזרה דחופה (מקווה..)

      עזרה דחופה (מקווה..)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      38 פוסטים 14 כותבים 6.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים Y0737
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        אגב אני כבר 3 שנים

        משתתף בצערך
        תתייעץ גם בפרוג יש שם מומחים לסיטיקאר עם נסיון
        עכ’'פ להבא תעשה ביטול השתתפות מלא
        המקום ימלא חסרונך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל לוחצגז

          פוסט זה נמחק!

          אבי יםא מחובר
          אבי יםא מחובר
          אבי ים
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #30
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

            ומעשה שהיה כך היה
            בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
            אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
            והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
            כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

            ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
            מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
            כיצד עלי לפעול?
            כמה הנזק המשוער?
            ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
            2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

            טוס לאט סע מהרט מחובר
            טוס לאט סע מהרט מחובר
            טוס לאט סע מהר
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #31

            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

            ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
            מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
            כיצד עלי לפעול?
            כמה הנזק המשוער?
            ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

            כפי שכתבתי זה עיקר בקשתי:
            א. לדעת זכויותי ואכן כפי שציטט טוסון מהחוזה
            ב. איך לא להינזק מה שלא מגיע לי, לאור ההיסטוריה שדובר פה על סיטי קאר היה אפשר לחשוב האם עדיף עו"ד או משכנתא… ולכן חשוב לי לדעת כיצד לפעול, ואיך, ומה גובה הנזק המשוער האמיתי. (אכן כתבתי גם ‘מקווה’ כהתייחסות לדבריך ממש וכמבואר לעיל…)
            ג. לא בקשתי או ניסתי לתקן בעצמי אדרבה הצהרתי ולקחתי אחריות על האירוע.
            נ.ב. אפרופו @טוסון שהזכרת, אין מי שפגע ולא מכיר את העצבים ותחושת הקבס שזה יוצר במעלה הקיבה ולכן תודה למתעניינים והמשתתפים

            יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

              ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
              מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
              כיצד עלי לפעול?
              כמה הנזק המשוער?
              ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

              כפי שכתבתי זה עיקר בקשתי:
              א. לדעת זכויותי ואכן כפי שציטט טוסון מהחוזה
              ב. איך לא להינזק מה שלא מגיע לי, לאור ההיסטוריה שדובר פה על סיטי קאר היה אפשר לחשוב האם עדיף עו"ד או משכנתא… ולכן חשוב לי לדעת כיצד לפעול, ואיך, ומה גובה הנזק המשוער האמיתי. (אכן כתבתי גם ‘מקווה’ כהתייחסות לדבריך ממש וכמבואר לעיל…)
              ג. לא בקשתי או ניסתי לתקן בעצמי אדרבה הצהרתי ולקחתי אחריות על האירוע.
              נ.ב. אפרופו @טוסון שהזכרת, אין מי שפגע ולא מכיר את העצבים ותחושת הקבס שזה יוצר במעלה הקיבה ולכן תודה למתעניינים והמשתתפים

              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #32

              @טוס-לאט-סע-מהר
              ראשית אני משתתף מאד בצערך !

              למעשה זה לא נזק קטן, מלבד הטמבון שציינת רואים שנוצר רווח מכובד בין הכנף והטמבון למכסה מנוע ככה שיש שם עיקום דיי מכובד.
              להכניס לכפר פשוט וברור שלא תוכל ולא רק בגלל שכבר דיווחת.
              בקיצור כמו שכבר כתבו הנושא מסתכם בגובה ההשתתפות עצמית שלך.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                ומעשה שהיה כך היה
                בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
                אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
                והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
                כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

                ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                כיצד עלי לפעול?
                כמה הנזק המשוער?
                ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
                2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

                מ מנותק
                מ מנותק
                מיכלין שמאי רכב
                שמאי עורך דין
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #33

                @טוס-לאט-סע-מהר
                מגן וכנף להחלפה, צביעת שני חלקים. ללא נזק סמוי כמו כיוון פרונט, מתלה עקום.
                נראה לי גם בכפר תיקון זה יעלה יותר מ 2000 ש’‘ח.
                במידה והשתתפות שלך רק 2000 ש’'ח אז הרווח כולו שלך. אני מבין שמבאס לשלם השתתפות אך במקרה כזה כדאי.

                שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  לפי הכללים של סיטי קאר חייבים לדווח במקרה תאונה
                  ואם לא הם יכולים לגבות קנס
                  כך עשית טוב שדיווחת כמו כן ההשתתפות עצמית שלהם היא מוגבלת (לא זוכר כמה)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                    @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                    כמה זה מוגבל?
                    לא ל2000 ש"ח?

                    ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
                    (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

                    M מחובר
                    M מחובר
                    MEM
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                    @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                    כמה זה מוגבל?
                    לא ל2000 ש"ח?

                    ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
                    (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

                    מיט"ז עפ"י חוק אסור מעל 4 בהשכרה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אהרן 4א מנותק
                      אהרן 4א מנותק
                      אהרן 4
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @טוס-לאט-סע-מהר
                      קודם כל משתתף בצערך
                      המקום ימלא חסרונך
                      חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”😁 😁 😁 😁

                      בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת

                      טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אהרן 4א אהרן 4

                        @טוס-לאט-סע-מהר
                        קודם כל משתתף בצערך
                        המקום ימלא חסרונך
                        חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”😁 😁 😁 😁

                        בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת

                        טוס לאט סע מהרט מחובר
                        טוס לאט סע מהרט מחובר
                        טוס לאט סע מהר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @אהרן-4 עידכון ביניים…
                        כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
                        כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
                        אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
                        לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
                        אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

                        טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                          @אהרן-4 עידכון ביניים…
                          כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
                          כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
                          אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
                          לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
                          אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                          טוס לאט סע מהר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
                          פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
                          ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
                          בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
                          לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2

                          107

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.4k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום