דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עזרה דחופה (מקווה..)

      עזרה דחופה (מקווה..)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      38 פוסטים 14 כותבים 6.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט מחובר
        טוס לאט סע מהרט מחובר
        טוס לאט סע מהר
        כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
        #1

        ומעשה שהיה כך היה
        בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
        אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
        והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
        כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

        ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
        מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
        כיצד עלי לפעול?
        כמה הנזק המשוער?
        ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
        2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

        יוניי ג טוס לאט סע מהרט מ 4 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

          ומעשה שהיה כך היה
          בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
          אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
          והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
          כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

          ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
          מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
          כיצד עלי לפעול?
          כמה הנזק המשוער?
          ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
          2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

          יוניי מנותק
          יוניי מנותק
          יוני
          מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

          כמו אדם הגון (או טיפש?)

          מה אתה מעדיף להיות גזלן?

          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יוניי יוני

            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

            כמו אדם הגון (או טיפש?)

            מה אתה מעדיף להיות גזלן?

            טוס לאט סע מהרט מחובר
            טוס לאט סע מהרט מחובר
            טוס לאט סע מהר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יוני זכור לי נידון על מישהו שתיקן לבד וכן על פיתרון לשכור שוב עם ביטול השתתפות
            אך לא זה הנידון אלא מה אני יכול לעשות עכשיו

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

              @יוני זכור לי נידון על מישהו שתיקן לבד וכן על פיתרון לשכור שוב עם ביטול השתתפות
              אך לא זה הנידון אלא מה אני יכול לעשות עכשיו

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @טוס-לאט-סע-מהר שמה זה על שריטה שאתה חושש שיפילו עליך עוד, וגם זה צע"ג
              כאן שהנזק ברור, אין הרבה מה לעשות, וגם זה גזל כמובן

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טוסוןט טוסון

                @טוס-לאט-סע-מהר שמה זה על שריטה שאתה חושש שיפילו עליך עוד, וגם זה צע"ג
                כאן שהנזק ברור, אין הרבה מה לעשות, וגם זה גזל כמובן

                טוס לאט סע מהרט מחובר
                טוס לאט סע מהרט מחובר
                טוס לאט סע מהר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @טוסון רבותי שמח לעצם ההתייחסות אך אין זה הנידון
                כפי שציינתי
                אלא

                @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                כיצד עלי לפעול?
                כמה הנזק המשוער?
                ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מחובר
                  א מחובר
                  אלעזר 3
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  זה נראה שיש דליפה מהאוטו
                  שאז הנזק גדול יותר
                  אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

                  טוס לאט סע מהרט על הטוב שלךע טוסוןט 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלעזר 3

                    זה נראה שיש דליפה מהאוטו
                    שאז הנזק גדול יותר
                    אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

                    טוס לאט סע מהרט מחובר
                    טוס לאט סע מהרט מחובר
                    טוס לאט סע מהר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אלעזר-3 זה מהמים של הווישרים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלעזר 3

                      זה נראה שיש דליפה מהאוטו
                      שאז הנזק גדול יותר
                      אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

                      על הטוב שלךע מנותק
                      על הטוב שלךע מנותק
                      על הטוב שלך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אלעזר-3
                      זה נראה מים של הוישירים לפי המיקום לא משהו רציני

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א אלעזר 3

                        זה נראה שיש דליפה מהאוטו
                        שאז הנזק גדול יותר
                        אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

                        טוסוןט מחובר
                        טוסוןט מחובר
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אלעזר-3 על כזה נזק בכל מקרה הם ידרשו לדעתי את כל הסכום של ההשתתפות העצמית
                        כמה זה מוגבל?
                        לא ל2000 ש"ח?

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                          @אלעזר-3
                          זה נראה מים של הוישירים לפי המיקום לא משהו רציני

                          א מחובר
                          א מחובר
                          אלעזר 3
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @על-הטוב-שלך בכל אופן זה תוספת נזק (למרות שלא כל כך ) לנזק שכבר קיים

                          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אלעזר 3

                            @על-הטוב-שלך בכל אופן זה תוספת נזק (למרות שלא כל כך ) לנזק שכבר קיים

                            טוס לאט סע מהרט מחובר
                            טוס לאט סע מהרט מחובר
                            טוס לאט סע מהר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אלעזר-3 מה הכוונה?

                            על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                              @אלעזר-3 מה הכוונה?

                              על הטוב שלךע מנותק
                              על הטוב שלךע מנותק
                              על הטוב שלך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי על הטוב שלך
                              #12

                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                              מה הכוונה?

                              יש לך נזק של כנף נזק של נראה גם של מיכל מים של הוישירים יכול להיות שרק התנתק הצינור אני לא יודע ויכול להיות שהוא נשבר

                              טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טוסוןט טוסון

                                @אלעזר-3 על כזה נזק בכל מקרה הם ידרשו לדעתי את כל הסכום של ההשתתפות העצמית
                                כמה זה מוגבל?
                                לא ל2000 ש"ח?

                                טוס לאט סע מהרט מחובר
                                טוס לאט סע מהרט מחובר
                                טוס לאט סע מהר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                כמה זה מוגבל?
                                לא ל2000 ש"ח?

                                ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
                                (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

                                טוסוןט M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • על הטוב שלךע מנותק
                                  על הטוב שלךע מנותק
                                  על הטוב שלך
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  סתם כך מותר לו לקחת לתקן בכפר וזהו או שזה גזל

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                                    @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                    מה הכוונה?

                                    יש לך נזק של כנף נזק של נראה גם של מיכל מים של הוישירים יכול להיות שרק התנתק הצינור אני לא יודע ויכול להיות שהוא נשבר

                                    טוס לאט סע מהרט מחובר
                                    טוס לאט סע מהרט מחובר
                                    טוס לאט סע מהר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @על-הטוב-שלך כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                    נזק של פנס

                                    הפנס לא ניזוק כלל
                                    אבל מה כוונתך נזק על נזק?
                                    של מי על של מי?

                                    על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                      @על-הטוב-שלך כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                      נזק של פנס

                                      הפנס לא ניזוק כלל
                                      אבל מה כוונתך נזק על נזק?
                                      של מי על של מי?

                                      על הטוב שלךע מנותק
                                      על הטוב שלךע מנותק
                                      על הטוב שלך
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                      הפנס לא ניזוק כלל

                                      צודק חשבתי שהוא נשבר

                                      @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                      אבל מה כוונתך נזק על נזק?

                                      לא אמרתי נזק על נזק פשוט מתוסף לחשבונית

                                      טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                        הפנס לא ניזוק כלל

                                        צודק חשבתי שהוא נשבר

                                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                        אבל מה כוונתך נזק על נזק?

                                        לא אמרתי נזק על נזק פשוט מתוסף לחשבונית

                                        טוס לאט סע מהרט מחובר
                                        טוס לאט סע מהרט מחובר
                                        טוס לאט סע מהר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @על-הטוב-שלך מה זה אומר?
                                        מה התקרה של הסכומים שאפשר לגבות?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ל מנותק
                                          ל מנותק
                                          לוחצגז
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                                          #18
                                          פוסט זה נמחק!
                                          טוס לאט סע מהרט אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          4
                                          • ל לוחצגז

                                            פוסט זה נמחק!

                                            טוס לאט סע מהרט מחובר
                                            טוס לאט סע מהרט מחובר
                                            טוס לאט סע מהר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                            #19

                                            אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

                                            על הטוב שלךע ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            14
                                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                              אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

                                              על הטוב שלךע מנותק
                                              על הטוב שלךע מנותק
                                              על הטוב שלך
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @טוס-לאט-סע-מהר
                                              דרך אגב מסכים עם כל מילה שלך

                                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                              מה התקרה של הסכומים שאפשר לגבות?

                                              ובנוגע לזה אני פחות מונח ממה שהבנתי אין לך ביטול השתתפות אז אולי תחכה ליותר מבינים

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              107

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום