דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עזרה דחופה (מקווה..)

      עזרה דחופה (מקווה..)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      44 פוסטים 18 כותבים 6.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אלעזר 3
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        זה נראה שיש דליפה מהאוטו
        שאז הנזק גדול יותר
        אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

        טוס לאט סע מהרט על הטוב שלךע טוסוןט 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אלעזר 3

          זה נראה שיש דליפה מהאוטו
          שאז הנזק גדול יותר
          אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

          טוס לאט סע מהרט מחובר
          טוס לאט סע מהרט מחובר
          טוס לאט סע מהר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @אלעזר-3 זה מהמים של הווישרים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלעזר 3

            זה נראה שיש דליפה מהאוטו
            שאז הנזק גדול יותר
            אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

            על הטוב שלךע מנותק
            על הטוב שלךע מנותק
            על הטוב שלך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @אלעזר-3
            זה נראה מים של הוישירים לפי המיקום לא משהו רציני

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אלעזר 3

              זה נראה שיש דליפה מהאוטו
              שאז הנזק גדול יותר
              אלא אם כן זה מים סתם מהכביש

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @אלעזר-3 על כזה נזק בכל מקרה הם ידרשו לדעתי את כל הסכום של ההשתתפות העצמית
              כמה זה מוגבל?
              לא ל2000 ש"ח?

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                @אלעזר-3
                זה נראה מים של הוישירים לפי המיקום לא משהו רציני

                א מנותק
                א מנותק
                אלעזר 3
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @על-הטוב-שלך בכל אופן זה תוספת נזק (למרות שלא כל כך ) לנזק שכבר קיים

                טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אלעזר 3

                  @על-הטוב-שלך בכל אופן זה תוספת נזק (למרות שלא כל כך ) לנזק שכבר קיים

                  טוס לאט סע מהרט מחובר
                  טוס לאט סע מהרט מחובר
                  טוס לאט סע מהר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @אלעזר-3 מה הכוונה?

                  על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                    @אלעזר-3 מה הכוונה?

                    על הטוב שלךע מנותק
                    על הטוב שלךע מנותק
                    על הטוב שלך
                    כתב נערך לאחרונה על ידי על הטוב שלך
                    #12

                    @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                    מה הכוונה?

                    יש לך נזק של כנף נזק של נראה גם של מיכל מים של הוישירים יכול להיות שרק התנתק הצינור אני לא יודע ויכול להיות שהוא נשבר

                    טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      @אלעזר-3 על כזה נזק בכל מקרה הם ידרשו לדעתי את כל הסכום של ההשתתפות העצמית
                      כמה זה מוגבל?
                      לא ל2000 ש"ח?

                      טוס לאט סע מהרט מחובר
                      טוס לאט סע מהרט מחובר
                      טוס לאט סע מהר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                      כמה זה מוגבל?
                      לא ל2000 ש"ח?

                      ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
                      (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

                      טוסוןט M 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • על הטוב שלךע מנותק
                        על הטוב שלךע מנותק
                        על הטוב שלך
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        סתם כך מותר לו לקחת לתקן בכפר וזהו או שזה גזל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                          @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                          מה הכוונה?

                          יש לך נזק של כנף נזק של נראה גם של מיכל מים של הוישירים יכול להיות שרק התנתק הצינור אני לא יודע ויכול להיות שהוא נשבר

                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                          טוס לאט סע מהר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @על-הטוב-שלך כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                          נזק של פנס

                          הפנס לא ניזוק כלל
                          אבל מה כוונתך נזק על נזק?
                          של מי על של מי?

                          על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                            @על-הטוב-שלך כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                            נזק של פנס

                            הפנס לא ניזוק כלל
                            אבל מה כוונתך נזק על נזק?
                            של מי על של מי?

                            על הטוב שלךע מנותק
                            על הטוב שלךע מנותק
                            על הטוב שלך
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                            הפנס לא ניזוק כלל

                            צודק חשבתי שהוא נשבר

                            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                            אבל מה כוונתך נזק על נזק?

                            לא אמרתי נזק על נזק פשוט מתוסף לחשבונית

                            טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                              הפנס לא ניזוק כלל

                              צודק חשבתי שהוא נשבר

                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                              אבל מה כוונתך נזק על נזק?

                              לא אמרתי נזק על נזק פשוט מתוסף לחשבונית

                              טוס לאט סע מהרט מחובר
                              טוס לאט סע מהרט מחובר
                              טוס לאט סע מהר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              @על-הטוב-שלך מה זה אומר?
                              מה התקרה של הסכומים שאפשר לגבות?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ל מנותק
                                ל מנותק
                                לוחצגז
                                כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                                #18
                                פוסט זה נמחק!
                                טוס לאט סע מהרט אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                4
                                • ל לוחצגז

                                  פוסט זה נמחק!

                                  טוס לאט סע מהרט מחובר
                                  טוס לאט סע מהרט מחובר
                                  טוס לאט סע מהר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                  #19

                                  אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

                                  על הטוב שלךע ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  14
                                  • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                    אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

                                    על הטוב שלךע מנותק
                                    על הטוב שלךע מנותק
                                    על הטוב שלך
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @טוס-לאט-סע-מהר
                                    דרך אגב מסכים עם כל מילה שלך

                                    @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                    מה התקרה של הסכומים שאפשר לגבות?

                                    ובנוגע לזה אני פחות מונח ממה שהבנתי אין לך ביטול השתתפות אז אולי תחכה ליותר מבינים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ל מנותק
                                      ל מנותק
                                      לוחצגז
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                                      #21
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                        @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                        כמה זה מוגבל?
                                        לא ל2000 ש"ח?

                                        ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
                                        (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                        #22

                                        @טוס-לאט-סע-מהר ההשתתפות עצמית מוגבלת לפי חוקי התעבורה
                                        הנ"ל כנראה עבר על הכללים

                                        יש לי חבר שעשה טוטאלוס לרכב של סיטי קאר, ושילם כמדומה 2000 ש"ח, חוץ מזה עכשיו הם גובים ממנו שעתית יותר מנהגים אחרים, לא יודע כמה

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)

                                        נחייה ולא…

                                        טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @טוס-לאט-סע-מהר ההשתתפות עצמית מוגבלת לפי חוקי התעבורה
                                          הנ"ל כנראה עבר על הכללים

                                          יש לי חבר שעשה טוטאלוס לרכב של סיטי קאר, ושילם כמדומה 2000 ש"ח, חוץ מזה עכשיו הם גובים ממנו שעתית יותר מנהגים אחרים, לא יודע כמה

                                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                                          טוס לאט סע מהר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                          נ"ל כנראה עבר על הכללים

                                          איזה כללים?

                                          טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                            @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                            נ"ל כנראה עבר על הכללים

                                            איזה כללים?

                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #24

                                            @טוס-לאט-סע-מהר ניסה לתקן לבד, וכו’
                                            נראה לי שטוב עשית שדיווחת מיד, וגם שצילמת
                                            ולא נראה לי שהם יכולים לתפור אותך כאן יותר מדי
                                            הנזק לדעתי יסתכם אצלך בכ2000 ש"ח שזה סכום מכובד אמנם, אבל רוב האנשים יכולים לעמוד בו, במיוחד שאכן גרמת להם נזק, ויש עליך חיוב תשלומים מדינא
                                            והעיקר לזכור ש’כל חסרונותיו של אדם קצובים לו’
                                            במיוחד שמתיאור הסיפור לא נשמע לי טיפשות גדולה, אלא טעות שלדעתי יכולה לקרות לכל אחד, גם לנהגים מאוד מנוסים, וגם ברכב הפרטי

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            7
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @טוס-לאט-סע-מהר ניסה לתקן לבד, וכו’
                                              נראה לי שטוב עשית שדיווחת מיד, וגם שצילמת
                                              ולא נראה לי שהם יכולים לתפור אותך כאן יותר מדי
                                              הנזק לדעתי יסתכם אצלך בכ2000 ש"ח שזה סכום מכובד אמנם, אבל רוב האנשים יכולים לעמוד בו, במיוחד שאכן גרמת להם נזק, ויש עליך חיוב תשלומים מדינא
                                              והעיקר לזכור ש’כל חסרונותיו של אדם קצובים לו’
                                              במיוחד שמתיאור הסיפור לא נשמע לי טיפשות גדולה, אלא טעות שלדעתי יכולה לקרות לכל אחד, גם לנהגים מאוד מנוסים, וגם ברכב הפרטי

                                              טוס לאט סע מהרט מחובר
                                              טוס לאט סע מהרט מחובר
                                              טוס לאט סע מהר
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
                                              #25
                                              פוסט זה נמחק!
                                              על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              5

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              69

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום