דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. התלבטות איזה רכב לקנות

      התלבטות איזה רכב לקנות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      20 פוסטים 10 כותבים 1.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יהודהרי מנותק
        יהודהרי מנותק
        יהודהר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום וברכה לכל חברי הפורום
        אני מעוניין לקנות רכב באזור הסכום 50000 חסכוני ואמין בלי הפתעות
        חשבתי על שלשה רכבים אשמח לשמוע את חוות דעתכם כי אני ממש מתלבט…
        טיוטה אוריס היבריד
        טיוטה פריוס
        יונדאי i30
        חשבתי גם על הונדה אינסייט אבל הבנתי שבעליות הוא לא סוחב
        בטיוטה יש את הסיכון של הבטריה שיכולה ללכת ביום בהיר מצד שני זה חסכוני ממש
        היונדאי הוא רכב אמין עד כמה שהבנתי אבל לא חסכוני כמו הטיוטה
        השאלה מה לעדיף
        זה התלבטות אחת
        יש לי עוד התלבטות לגבי סדר עדיפויות מה גובר על מה
        יש רכבים שהם יותר זולים בגלל שהם מליסינג
        יש רכבים שהם יותר זולים כי הקילומטרז’ שלהם גבוה יותר (באזור ה 200,000)
        יש רכבים יותר יקרים בטיוטה ההיברידי בגלל שיש אחריות על הבטרייה (כמובן שזה לא בהקשר ליונדאי)
        מה גובר על מה איזה נתון כדאי לקחת יותר בחשבון?
        תודה רבה
        מה גובר על מה מה שיקול יותר חזק ומה פחות

        EBAE מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יהודהרי יהודהר

          שלום וברכה לכל חברי הפורום
          אני מעוניין לקנות רכב באזור הסכום 50000 חסכוני ואמין בלי הפתעות
          חשבתי על שלשה רכבים אשמח לשמוע את חוות דעתכם כי אני ממש מתלבט…
          טיוטה אוריס היבריד
          טיוטה פריוס
          יונדאי i30
          חשבתי גם על הונדה אינסייט אבל הבנתי שבעליות הוא לא סוחב
          בטיוטה יש את הסיכון של הבטריה שיכולה ללכת ביום בהיר מצד שני זה חסכוני ממש
          היונדאי הוא רכב אמין עד כמה שהבנתי אבל לא חסכוני כמו הטיוטה
          השאלה מה לעדיף
          זה התלבטות אחת
          יש לי עוד התלבטות לגבי סדר עדיפויות מה גובר על מה
          יש רכבים שהם יותר זולים בגלל שהם מליסינג
          יש רכבים שהם יותר זולים כי הקילומטרז’ שלהם גבוה יותר (באזור ה 200,000)
          יש רכבים יותר יקרים בטיוטה ההיברידי בגלל שיש אחריות על הבטרייה (כמובן שזה לא בהקשר ליונדאי)
          מה גובר על מה איזה נתון כדאי לקחת יותר בחשבון?
          תודה רבה
          מה גובר על מה מה שיקול יותר חזק ומה פחות

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יהודהר אני ממליץ דווקא על טויוטה, למרות ששלושת הרכבים האחרונים שלי היו דווקא יונדאי i30 [צא ולמד מהעובדה שהרכב הזה באותו שנתון ואותו ק"מ עולה כפול].
          השאלה האם אוריס או פריוס תלויה בעיקר האם אתה זקוק לתא המטען סטיישן, ואיזו מהן אתה יותר אוהב. שניהם אותו מנוע.
          יונדאי אכן אמין, אבל טויוטה יותר.
          אבל! לדעתי הנתון החשוב ביותר מכולם [כן, גם יותר מהק"מ] הוא מתי הוחלפה הסוללה, איפה, והאם יש אחריות.
          אם מציעים לך אוריס 180 ק"מ בלי זה, או 220 ק"מ עם זה, קח את השניה.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יהודהרי יהודהר

            שלום וברכה לכל חברי הפורום
            אני מעוניין לקנות רכב באזור הסכום 50000 חסכוני ואמין בלי הפתעות
            חשבתי על שלשה רכבים אשמח לשמוע את חוות דעתכם כי אני ממש מתלבט…
            טיוטה אוריס היבריד
            טיוטה פריוס
            יונדאי i30
            חשבתי גם על הונדה אינסייט אבל הבנתי שבעליות הוא לא סוחב
            בטיוטה יש את הסיכון של הבטריה שיכולה ללכת ביום בהיר מצד שני זה חסכוני ממש
            היונדאי הוא רכב אמין עד כמה שהבנתי אבל לא חסכוני כמו הטיוטה
            השאלה מה לעדיף
            זה התלבטות אחת
            יש לי עוד התלבטות לגבי סדר עדיפויות מה גובר על מה
            יש רכבים שהם יותר זולים בגלל שהם מליסינג
            יש רכבים שהם יותר זולים כי הקילומטרז’ שלהם גבוה יותר (באזור ה 200,000)
            יש רכבים יותר יקרים בטיוטה ההיברידי בגלל שיש אחריות על הבטרייה (כמובן שזה לא בהקשר ליונדאי)
            מה גובר על מה איזה נתון כדאי לקחת יותר בחשבון?
            תודה רבה
            מה גובר על מה מה שיקול יותר חזק ומה פחות

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יהודהר כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

            שלום וברכה לכל חברי הפורום
            אני מעוניין לקנות רכב באזור הסכום 50000 חסכוני ואמין בלי הפתעות
            חשבתי על שלשה רכבים אשמח לשמוע את חוות דעתכם כי אני ממש מתלבט…
            טיוטה אוריס היבריד
            טיוטה פריוס
            יונדאי i30
            חשבתי גם על הונדה אינסייט אבל הבנתי שבעליות הוא לא סוחב
            בטיוטה יש את הסיכון של הבטריה שיכולה ללכת ביום בהיר מצד שני זה חסכוני ממש
            היונדאי הוא רכב אמין עד כמה שהבנתי אבל לא חסכוני כמו הטיוטה
            השאלה מה לעדיף
            זה התלבטות אחת
            יש לי עוד התלבטות לגבי סדר עדיפויות מה גובר על מה
            יש רכבים שהם יותר זולים בגלל שהם מליסינג
            יש רכבים שהם יותר זולים כי הקילומטרז’ שלהם גבוה יותר (באזור ה 200,000)
            יש רכבים יותר יקרים בטיוטה ההיברידי בגלל שיש אחריות על הבטרייה (כמובן שזה לא בהקשר ליונדאי)
            מה גובר על מה איזה נתון כדאי לקחת יותר בחשבון?
            תודה רבה
            מה גובר על מה מה שיקול יותר חזק ומה פחות

            כבעל טויוטה אוריס היברידית (סטיישן במקרה שלי) ואני חושב שהיא הבחירה הטובה ביותר. ואפרט;
            היא הרבה יותר אמינה, חסכונית ושומרת ערך מהיונדאי.
            הפריוס יותר יקרה ומרווחת לנוסעים אך פחות פרקטית והצורה שלה שנויה במחלוקת.
            כך שהאוריס היא זולה עם תא מטען ענק ועם מראה נעים לעין אמינה בטירוף (מגיעה בקלות לחצי מליון קילומטר)
            לא שהפריאוס רעה אלא שבאוריס תוכל לקבל באותו כסף שנתון גבוה יותר למרות שמדובר באותה יחידת הנעה (עם שינויים מינוריים ואולי סוג שונה של סוללה - את זה תשאל את @אליהו )

            למעשה הייתי מציע שתכתוב מהי כמות הנסיעה שלך ומהם הדרישות שלך מהרכב כגון נוחות, יופי, ביצועים, פרקטיקה, חיסכון בדלק, אמינות וכו’, ומה רמת העדיפות (גבוהה נמוכה) וכן לכמה זמן אתה רוצה להחזיק את הרכב. ובכך יהיה יותר קל למצוא כיוונים הכי מתאימים אישית אליך.

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • יהודהרי מנותק
              יהודהרי מנותק
              יהודהר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              לגבי שאלתך דבר ראשון תודה על הרצון לעזור,
              אני צריך את הרכב בשנה הקרובה עירוני נסיעות בינעירוניות יותר בערב שבת פעם פעמיים בשבוע
              בהמשך בעז"ה זה כן ישמש אותי לנסיעות לכיוון ירושלים
              אני מחפש רכב שישרת אותי אני לא בקטע להחליף עוד 4 שנים רכב…
              הדרישות והצפיות שלי מהרכב מעל הכול חסכון בדלק היברידי
              חשוב לי גם יופי שיהיה רכב מרשים לדוגמא האוריס עם הגג הפנורמי הרבה יותר מדבר אלי…
              כמובן ביצועים ונוחות חשובים לי גם אבל פחות מהחיסכון בדלק
              תודה רבה

              KlonimoosK מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • יהודהרי יהודהר

                לגבי שאלתך דבר ראשון תודה על הרצון לעזור,
                אני צריך את הרכב בשנה הקרובה עירוני נסיעות בינעירוניות יותר בערב שבת פעם פעמיים בשבוע
                בהמשך בעז"ה זה כן ישמש אותי לנסיעות לכיוון ירושלים
                אני מחפש רכב שישרת אותי אני לא בקטע להחליף עוד 4 שנים רכב…
                הדרישות והצפיות שלי מהרכב מעל הכול חסכון בדלק היברידי
                חשוב לי גם יופי שיהיה רכב מרשים לדוגמא האוריס עם הגג הפנורמי הרבה יותר מדבר אלי…
                כמובן ביצועים ונוחות חשובים לי גם אבל פחות מהחיסכון בדלק
                תודה רבה

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #5

                @יהודהר
                בא נסכם שמה שחשוב לך לפי הסדר.
                א. חיסכון מקסימאלי.
                ב. אמינות.
                ג. יופי ונוחות.
                במילה אחת: אברך קלאסי.


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יהודהרי יהודהר

                  לגבי שאלתך דבר ראשון תודה על הרצון לעזור,
                  אני צריך את הרכב בשנה הקרובה עירוני נסיעות בינעירוניות יותר בערב שבת פעם פעמיים בשבוע
                  בהמשך בעז"ה זה כן ישמש אותי לנסיעות לכיוון ירושלים
                  אני מחפש רכב שישרת אותי אני לא בקטע להחליף עוד 4 שנים רכב…
                  הדרישות והצפיות שלי מהרכב מעל הכול חסכון בדלק היברידי
                  חשוב לי גם יופי שיהיה רכב מרשים לדוגמא האוריס עם הגג הפנורמי הרבה יותר מדבר אלי…
                  כמובן ביצועים ונוחות חשובים לי גם אבל פחות מהחיסכון בדלק
                  תודה רבה

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יהודהר כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

                  חשוב לי גם יופי שיהיה רכב מרשים לדוגמא האוריס עם הגג הפנורמי הרבה יותר מדבר אלי…

                  האוריס עם הגג באמת יפה בעיקר בדגם הקצר (אצ’בק) אבל הוא קצת נדיר.

                  רק שים לב שאם אתה אדם גבוה התקרה בדגם עם הגג עלולה להיות חברותא של הראש שלך… והפתרון לשבת נמוך אבל אז זה לא נח ברגלים…

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יהודהרי מנותק
                    יהודהרי מנותק
                    יהודהר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    שאלה קטנה
                    האם כדאי להתקדם עם הצעה שאין ביטוח על הבטריה והיא לא הוחלפה לפני זמן קצר?
                    תודה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יהודהרי יהודהר

                      שלום וברכה לכל חברי הפורום
                      אני מעוניין לקנות רכב באזור הסכום 50000 חסכוני ואמין בלי הפתעות
                      חשבתי על שלשה רכבים אשמח לשמוע את חוות דעתכם כי אני ממש מתלבט…
                      טיוטה אוריס היבריד
                      טיוטה פריוס
                      יונדאי i30
                      חשבתי גם על הונדה אינסייט אבל הבנתי שבעליות הוא לא סוחב
                      בטיוטה יש את הסיכון של הבטריה שיכולה ללכת ביום בהיר מצד שני זה חסכוני ממש
                      היונדאי הוא רכב אמין עד כמה שהבנתי אבל לא חסכוני כמו הטיוטה
                      השאלה מה לעדיף
                      זה התלבטות אחת
                      יש לי עוד התלבטות לגבי סדר עדיפויות מה גובר על מה
                      יש רכבים שהם יותר זולים בגלל שהם מליסינג
                      יש רכבים שהם יותר זולים כי הקילומטרז’ שלהם גבוה יותר (באזור ה 200,000)
                      יש רכבים יותר יקרים בטיוטה ההיברידי בגלל שיש אחריות על הבטרייה (כמובן שזה לא בהקשר ליונדאי)
                      מה גובר על מה איזה נתון כדאי לקחת יותר בחשבון?
                      תודה רבה
                      מה גובר על מה מה שיקול יותר חזק ומה פחות

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @יהודהר הנה, לזה קוראים מציאה, עלה אתמול ליד2, תיכף נתפס ע"י סוחרים. שווה לקחת רכבת לנהריה.
                      כמובן לוודא שזו באמת גברת ולא סוחר בתחפושת [למשל לבדוק שהכתובת ברשיון הרכב היא הכתובת שאליה היא מזמינה אותך]
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/1d9q3im3?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=4&color-type=Grey

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יהודה חיים שמחי מנותק
                        יהודה חיים שמחי מנותק
                        יהודה חיים שמח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        אני ממליץ לך על סקודה אוקטביה אחלה בחירה

                        מאירמ KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • יהודה חיים שמחי יהודה חיים שמח

                          אני ממליץ לך על סקודה אוקטביה אחלה בחירה

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @יהודה-חיים-שמח כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

                          אני ממליץ לך על סקודה אוקטביה אחלה בחירה

                          סקודה אוקטביה הוא רכב עם יחידת הנעה מקבוצת וואג (פולקסווגן) עם מנוע פיצפון (בדגמי ה1.2 או 1.0) וגיר חד פעמי (בכל הדגמים הרובוטיים) בידני הוא אמין יותר בעיקר בדיזל.

                          אבל האמינות שלו יחסית ולא מתקרבת לטויוטה

                          ליצירת קשר לחץ כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • יהודה חיים שמחי יהודה חיים שמח

                            אני ממליץ לך על סקודה אוקטביה אחלה בחירה

                            KlonimoosK מנותק
                            KlonimoosK מנותק
                            Klonimoos
                            מייבין סיירת פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                            #11

                            @יהודה-חיים-שמח כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

                            אני ממליץ לך על סקודה אוקטביה אחלה בחירה

                            אני משער שיש לך ניסיון עם הזקנה הרוטטת הזו.
                            נשמח שתפרט בהמלצה למה אתה ממליץ.
                            אין רכב בלי חסרונות, וכשאתה אומר בפורום (שאף אחד לא חושב שאתה מוסכניק מ1987 )- ‘אחלה בחירה’ אין שום סיכוי שזה יועיל למישהו אי פעם!!! אין על מה לסמוך.


                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • EBAE EBA

                              @יהודהר הנה, לזה קוראים מציאה, עלה אתמול ליד2, תיכף נתפס ע"י סוחרים. שווה לקחת רכבת לנהריה.
                              כמובן לוודא שזו באמת גברת ולא סוחר בתחפושת [למשל לבדוק שהכתובת ברשיון הרכב היא הכתובת שאליה היא מזמינה אותך]
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/1d9q3im3?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=4&color-type=Grey

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @EBA כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

                              @יהודהר הנה, לזה קוראים מציאה, עלה אתמול ליד2, תיכף נתפס ע"י סוחרים. שווה לקחת רכבת לנהריה.
                              כמובן לוודא שזו באמת גברת ולא סוחר בתחפושת [למשל לבדוק שהכתובת ברשיון הרכב היא הכתובת שאליה היא מזמינה אותך]
                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/1d9q3im3?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=4&color-type=Grey

                              האמת שהוא נשאר באתר עד עכשיו, ולא הבנתי למה, עד שראיתי שזה השתנה מ177 ק"מ ל277 [“אה, נכון, זו טעות באתר, אני אתקן” מכירים?]

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יהודהרי מנותק
                                יהודהרי מנותק
                                יהודהר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                לגבי עניין האחריות של הסוללה בדגם טיוטה אוריס
                                דיברתי אם אחד שמבין מאוד טוב ברכבים סוחר וותיק (שאני לא לקוח שלו אין אינטרסים)
                                שבשונה מהפריוס שכדאי שיהיה אחריות על הסוללה באוריס זה פחות חשוב כי הסוללה של האוריס יותר זולה
                                ובכך הוא עשה לי חשבון שזה סך הכול סיכון אולי ילך הבטרייה ובשילוב עם זה שלא מדובר במחירים של הפריוס לא חשוב להתייחס לזה
                                השאלה האם זה נכון?
                                וגם בפריוס (במקרה הכי גרוע) כמה עולה סוללה?
                                ושאלה אחרונה האם יש אפשרות לתקן סוללה?
                                תודה רבה

                                משהקפלןמ הכל בעזרת השםה ט 4 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יהודהרי יהודהר

                                  לגבי עניין האחריות של הסוללה בדגם טיוטה אוריס
                                  דיברתי אם אחד שמבין מאוד טוב ברכבים סוחר וותיק (שאני לא לקוח שלו אין אינטרסים)
                                  שבשונה מהפריוס שכדאי שיהיה אחריות על הסוללה באוריס זה פחות חשוב כי הסוללה של האוריס יותר זולה
                                  ובכך הוא עשה לי חשבון שזה סך הכול סיכון אולי ילך הבטרייה ובשילוב עם זה שלא מדובר במחירים של הפריוס לא חשוב להתייחס לזה
                                  השאלה האם זה נכון?
                                  וגם בפריוס (במקרה הכי גרוע) כמה עולה סוללה?
                                  ושאלה אחרונה האם יש אפשרות לתקן סוללה?
                                  תודה רבה

                                  משהקפלןמ מנותק
                                  משהקפלןמ מנותק
                                  משהקפלן
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @יהודהר
                                  נכון להיום סוללה לפריוס דור 3 לפחות, עולה 13.000 ש"ח במורשה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יהודהרי יהודהר

                                    לגבי עניין האחריות של הסוללה בדגם טיוטה אוריס
                                    דיברתי אם אחד שמבין מאוד טוב ברכבים סוחר וותיק (שאני לא לקוח שלו אין אינטרסים)
                                    שבשונה מהפריוס שכדאי שיהיה אחריות על הסוללה באוריס זה פחות חשוב כי הסוללה של האוריס יותר זולה
                                    ובכך הוא עשה לי חשבון שזה סך הכול סיכון אולי ילך הבטרייה ובשילוב עם זה שלא מדובר במחירים של הפריוס לא חשוב להתייחס לזה
                                    השאלה האם זה נכון?
                                    וגם בפריוס (במקרה הכי גרוע) כמה עולה סוללה?
                                    ושאלה אחרונה האם יש אפשרות לתקן סוללה?
                                    תודה רבה

                                    הכל בעזרת השםה מנותק
                                    הכל בעזרת השםה מנותק
                                    הכל בעזרת השם
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @יהודהר שטויות בכמות מופרזת ואין לי כוח להאריך אולי מישהו יעשה זאת במקומי

                                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יהודהרי יהודהר

                                      לגבי עניין האחריות של הסוללה בדגם טיוטה אוריס
                                      דיברתי אם אחד שמבין מאוד טוב ברכבים סוחר וותיק (שאני לא לקוח שלו אין אינטרסים)
                                      שבשונה מהפריוס שכדאי שיהיה אחריות על הסוללה באוריס זה פחות חשוב כי הסוללה של האוריס יותר זולה
                                      ובכך הוא עשה לי חשבון שזה סך הכול סיכון אולי ילך הבטרייה ובשילוב עם זה שלא מדובר במחירים של הפריוס לא חשוב להתייחס לזה
                                      השאלה האם זה נכון?
                                      וגם בפריוס (במקרה הכי גרוע) כמה עולה סוללה?
                                      ושאלה אחרונה האם יש אפשרות לתקן סוללה?
                                      תודה רבה

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טכנולוג
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                      #16

                                      @יהודהר למיטב ידיעתי הפריוס והאוריס והפריוס פלוס (ובהמשך גם הקורולה) חולקים את אותה מערכת היברידית - אותו מנוע ואותה סוללה אז קצת מוזר החילוקים שלו בינהם אכן כל דור שיפרו את כל המערכת ובמיוחד את הסוללה אבל השיפור היה בכולם לא רק באוריס

                                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                      מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יהודהרי יהודהר

                                        לגבי עניין האחריות של הסוללה בדגם טיוטה אוריס
                                        דיברתי אם אחד שמבין מאוד טוב ברכבים סוחר וותיק (שאני לא לקוח שלו אין אינטרסים)
                                        שבשונה מהפריוס שכדאי שיהיה אחריות על הסוללה באוריס זה פחות חשוב כי הסוללה של האוריס יותר זולה
                                        ובכך הוא עשה לי חשבון שזה סך הכול סיכון אולי ילך הבטרייה ובשילוב עם זה שלא מדובר במחירים של הפריוס לא חשוב להתייחס לזה
                                        השאלה האם זה נכון?
                                        וגם בפריוס (במקרה הכי גרוע) כמה עולה סוללה?
                                        ושאלה אחרונה האם יש אפשרות לתקן סוללה?
                                        תודה רבה

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                        #17

                                        @יהודהר כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

                                        ובכך הוא עשה לי חשבון שזה סך הכול סיכון אולי ילך הבטרייה ובשילוב עם זה שלא מדובר במחירים של הפריוס לא חשוב להתייחס לזה

                                        השיקול הוא אחר - אם יש לך היברידי כלשהו שבגלל זה שאין לו אחריות סוללה המחיר שלו נמוך לפחות ב7 אלף ייתכן שזה שווה את המחיר (תלוי בדור והשנתון) כי זה מתקזז עם עלות הביטוח סוללה כל שנה

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טכנולוג

                                          @יהודהר למיטב ידיעתי הפריוס והאוריס והפריוס פלוס (ובהמשך גם הקורולה) חולקים את אותה מערכת היברידית - אותו מנוע ואותה סוללה אז קצת מוזר החילוקים שלו בינהם אכן כל דור שיפרו את כל המערכת ובמיוחד את הסוללה אבל השיפור היה בכולם לא רק באוריס

                                          מוטי ברנדמ מחובר
                                          מוטי ברנדמ מחובר
                                          מוטי ברנד
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @טכנולוג כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

                                          @יהודהר למיטב ידיעתי הפריוס והאוריס והפריוס פלוס (ובהמשך גם הקורולה) חולקים את אותה מערכת היברידית - אותו מנוע ואותה סוללה אז קצת מוזר החילוקים שלו בינהם אכן כל דור שיפרו את כל המערכת ובמיוחד את הסוללה אבל השיפור היה בכולם לא רק באוריס

                                          בפריוס פלוס ובקורולה החדשה זה כבר סוללה אחרת ובדר’כ זה לא הולך ככה שמעתי
                                          ובאמת בפריוס פלוס אין כמעט החלפות של סוללה

                                          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                          וסימים של נטפרי 0527661381
                                          דברו איתי 2086841@gmail.com
                                          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                          משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                            @טכנולוג כתב בהתלבטות איזה רכב לקנות:

                                            @יהודהר למיטב ידיעתי הפריוס והאוריס והפריוס פלוס (ובהמשך גם הקורולה) חולקים את אותה מערכת היברידית - אותו מנוע ואותה סוללה אז קצת מוזר החילוקים שלו בינהם אכן כל דור שיפרו את כל המערכת ובמיוחד את הסוללה אבל השיפור היה בכולם לא רק באוריס

                                            בפריוס פלוס ובקורולה החדשה זה כבר סוללה אחרת ובדר’כ זה לא הולך ככה שמעתי
                                            ובאמת בפריוס פלוס אין כמעט החלפות של סוללה

                                            משהקפלןמ מנותק
                                            משהקפלןמ מנותק
                                            משהקפלן
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @מוטי-ברנד
                                            עדיין אין אינדיקציה, כי הם חדשות, נדבר עוד שנתיים שלוש

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • שלמהש מנותק
                                              שלמהש מנותק
                                              שלמה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              אני הבנתי שהסוללה של הפריוס פליוס מאוררת משמעותית מדגמים אחרים מה שאומר שהתאים פחות נשרפים
                                              הפריוס פלוס יש יותר מ10 שנים בפריוס רגילה משנתון מקביל החליפו לא מעט אנשים את הסוללה

                                              כאן בשביל לעזור :)

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1
                                              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה ב
                                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                                              39

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום