דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. בלימה
  3. השתמשות באנד ברקס.

השתמשות באנד ברקס.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בלימה
אנד ברקסברקסים
26 פוסטים 11 כותבים 389 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • KlonimoosK Klonimoos

    רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
    כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…
    עריכה:
    ועכשיו התעוררה לי עוד שאלה. מעניין לעניין באותו עניין,
    נניח האוטו ‘גולש’ על 10 קמ’‘ש, ישנו הבדל אם אבלום ע’‘י האנד ברקס או ע’'י הברקס?
    ואם ישנו, למה?
    ועד לאיזה מהירות?

    צילפינגיםצ מנותק
    צילפינגיםצ מנותק
    צילפינגים
    מאסטר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @y05832 ברמזורים תעביר לניוטרל עדיף מאשר להיות על דרייב לדעתי זה שוחק את המערכת

    התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

    א נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • צילפינגיםצ צילפינגים

      @y05832 ברמזורים תעביר לניוטרל עדיף מאשר להיות על דרייב לדעתי זה שוחק את המערכת

      א מנותק
      א מנותק
      איציק123
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

      ברמזורים תעביר לניוטרל

      או פרקינג. (אתה נוהג על ידני?)

      Y צילפינגיםצ KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א איציק123

        @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

        ברמזורים תעביר לניוטרל

        או פרקינג. (אתה נוהג על ידני?)

        Y מנותק
        Y מנותק
        YOLEVI
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @איציק123 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

        או פרקינג

        יותר נח ניוטרל עם אמברקס

        התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
        3276568@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יואליי מנותק
          יואליי מנותק
          יואלי
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          כדאי לציין כאן פיצ’ר קטן שיש ברובוטי (אצלי לפחות) שברגע שהמחשב מזהה שאנד ברקס הורם (נדלקת נורה) אפילו טיפונת שאין בכוחה לבלום את האוטו הוא מבטל את פעולת ההילוך כלומר אם במישור אני מרים לקליק הראשון האוטו לא ינסה להתקדם אפילו שהוא על הילוך אא"כ הוא בירידה או עליה שאז צריך להרים יותר שיהיה כח בלימה.

          סתם נחמד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איציק123

            @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

            ברמזורים תעביר לניוטרל

            או פרקינג. (אתה נוהג על ידני?)

            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגים
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @איציק123 ניוטרל יותר קרוב לדרייב מאשר לפרקינג…

            התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א איציק123

              @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

              ברמזורים תעביר לניוטרל

              או פרקינג. (אתה נוהג על ידני?)

              KlonimoosK מנותק
              KlonimoosK מנותק
              Klonimoos
              מייבין סיירת פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @איציק123 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

              @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

              ברמזורים תעביר לניוטרל

              או פרקינג. (אתה נוהג על ידני?)

              א. תודה!
              ב. אני נוהג על אוטומט.
              ג. המשחק בהילוכים לא שוחק את הגיר? מ. בעצם עדיף, להשאר על ברקס,/ ניוטרל או פרקינג,/ או דרייב?


              ''חכם לב, יקח מצוות!''
              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צילפינגיםצ צילפינגים

                @איציק123 ניוטרל יותר קרוב לדרייב מאשר לפרקינג…

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #8

                @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                @איציק123 ניוטרל יותר קרוב לדרייב מאשר לפרקינג…

                בהמלצות לנהיגה נכונה, הביאו פה שעדיף להעביר לניוטרל בחניה, אנד ברקס, ואז פרקינג.
                זמני לא עימי עכשיו, אעיין בל’‘נ ואקשר לשם.
                מ’‘מ מחלוקת!
                עריכה: אולי יש ליישב דהתם עסקינן בכה’'ג שלוחץ על הברקס בחדא מחתא.


                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • KlonimoosK Klonimoos

                  @איציק123 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                  @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                  ברמזורים תעביר לניוטרל

                  או פרקינג. (אתה נוהג על ידני?)

                  א. תודה!
                  ב. אני נוהג על אוטומט.
                  ג. המשחק בהילוכים לא שוחק את הגיר? מ. בעצם עדיף, להשאר על ברקס,/ ניוטרל או פרקינג,/ או דרייב?

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @y05832 אין שום בעיה של שחיקת גיר ב"ש יל זה הוא נמצא באוטו ברמזור עדיף שתעביר לניוטרל

                  התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                    @y05832 ברמזורים תעביר לניוטרל עדיף מאשר להיות על דרייב לדעתי זה שוחק את המערכת

                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשי
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                    ברמזורים תעביר לניוטרל עדיף מאשר להיות על דרייב לדעתי זה שוחק את המערכת

                    למה?

                    pikolinou@gmail.com

                    שלוימי טש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
                      כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…
                      עריכה:
                      ועכשיו התעוררה לי עוד שאלה. מעניין לעניין באותו עניין,
                      נניח האוטו ‘גולש’ על 10 קמ’‘ש, ישנו הבדל אם אבלום ע’‘י האנד ברקס או ע’'י הברקס?
                      ואם ישנו, למה?
                      ועד לאיזה מהירות?

                      מאירמ מנותק
                      מאירמ מנותק
                      מאיר
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                      #11

                      @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                      רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
                      כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…

                      לגבי עצירה ברמזור צריך לבדוק אם בברקס רגיל הרכב עושה איזה הורדה בעוצמת המאמץ או החלשת החיכוך.

                      לבלימה רגילה זה ממש מסוכן לדעתי כי הגלגלים האחוריים נוטים מאד ‘להנעל’ (כי בבלימה המשקל מוטה קדימה) והרכב עלול לקבל סיחרור. הABS עובד רק עם הברקס הרגיל. בקיצור ממש לא מומלץ (בפחות מ20 קמש זה סבבה, אא"כ הכביש משופע הצידה וכדו’)

                      ליצירת קשר לחץ כאן

                      KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מאירמ מאיר

                        @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                        רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
                        כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…

                        לגבי עצירה ברמזור צריך לבדוק אם בברקס רגיל הרכב עושה איזה הורדה בעוצמת המאמץ או החלשת החיכוך.

                        לבלימה רגילה זה ממש מסוכן לדעתי כי הגלגלים האחוריים נוטים מאד ‘להנעל’ (כי בבלימה המשקל מוטה קדימה) והרכב עלול לקבל סיחרור. הABS עובד רק עם הברקס הרגיל. בקיצור ממש לא מומלץ (בפחות מ20 קמש זה סבבה, אא"כ הכביש משופע הצידה וכדו’)

                        KlonimoosK מנותק
                        KlonimoosK מנותק
                        Klonimoos
                        מייבין סיירת פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @מאיר כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                        @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                        רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
                        כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…

                        לגבי עצירה ברמזור צריך לבדוק אם בברקס רגיל הרכב עושה איזה הורדה בעוצמת המאמץ או החלשת החיכוך.

                        לבלימה רגילה זה ממש מסוכן לדעתי כי הגלגלים האחוריים נוטים מאד ‘להנעל’ (כי בבלימה המשקל מוטה קדימה) והרכב עלול לקבל סיחרור. הABS עובד רק עם הברקס הרגיל. בקיצור ממש לא מומלץ (בפחות מ20 קמש זה סבבה, אא"כ הכביש משופע הצידה וכדו’)

                        לא כ’‘כ הבנתי…
                        עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…
                        ראיתי מה כתבת, לא כ’‘כ הבנתי כמ חסר לי הבנה טובה במושגים הנ’'ל.
                        אם זה עדיין רלוונטי, אשמח אם תתן ‘פסק’ לפי דעתך מומלץ או לא מתי, כמה ולמה…
                        תודה רבה!


                        ''חכם לב, יקח מצוות!''
                        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • KlonimoosK Klonimoos

                          @מאיר כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                          @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                          רציתי לברר מה אתם יודעים על שימוש באנד ברקס באופן תמידי,
                          כגון ברמזורים על דרייב סתם כך בכל עצירה שבא ליישר ת’רגל…

                          לגבי עצירה ברמזור צריך לבדוק אם בברקס רגיל הרכב עושה איזה הורדה בעוצמת המאמץ או החלשת החיכוך.

                          לבלימה רגילה זה ממש מסוכן לדעתי כי הגלגלים האחוריים נוטים מאד ‘להנעל’ (כי בבלימה המשקל מוטה קדימה) והרכב עלול לקבל סיחרור. הABS עובד רק עם הברקס הרגיל. בקיצור ממש לא מומלץ (בפחות מ20 קמש זה סבבה, אא"כ הכביש משופע הצידה וכדו’)

                          לא כ’‘כ הבנתי…
                          עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…
                          ראיתי מה כתבת, לא כ’‘כ הבנתי כמ חסר לי הבנה טובה במושגים הנ’'ל.
                          אם זה עדיין רלוונטי, אשמח אם תתן ‘פסק’ לפי דעתך מומלץ או לא מתי, כמה ולמה…
                          תודה רבה!

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                          לא כ’'כ הבנתי…
                          עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…

                          במקרה כזה אין בעיה. מה שכן כתבתי שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

                          ליצירת קשר לחץ כאן

                          KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מאירמ מאיר

                            @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                            לא כ’'כ הבנתי…
                            עסקינן באדם אשר הגיע לרמזור, בלם, ועכשיו יודע שמחכה לו לפחות דקה המתנה במקרה הטוב… וזה לא הרמזור הראשון…

                            במקרה כזה אין בעיה. מה שכן כתבתי שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

                            KlonimoosK מנותק
                            KlonimoosK מנותק
                            Klonimoos
                            מייבין סיירת פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                            #14

                            @מאיר כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                            שיתכן ויהיה הבדל מזערי בצריכת הדלק באותם רגעים.

                            לטוב או למוטב?


                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                              @צילפינגים כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                              ברמזורים תעביר לניוטרל עדיף מאשר להיות על דרייב לדעתי זה שוחק את המערכת

                              למה?

                              שלוימי טש מנותק
                              שלוימי טש מנותק
                              שלוימי ט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                              ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                              לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                              נייטרון חפשינ מוטי 56מ KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • שלוימי טש שלוימי ט

                                @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                                ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                                לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשינ מנותק
                                נייטרון חפשי
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                                ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                                לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                                זה הסבר יפה מסברא, אבל המערכת של האנדברקס אמורה להחזיק את הרכב גם בירידה חדה וברכב רגיל זה לא הבדל גדול ממצב דרייב, ומלבד זאת לא אמור להיות הבדל בעומס על האנדברקס כשהרכב על דרייב אלא אם כן לצורך זה את מושך את הידית בכל הכח.

                                האם ידוע לך שהאמברקס ברוב הרכבים משתמש באותם רפידות של הבלמים?

                                ואגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב ככה אני לא אצטרך לדפדף את כל השרשור כדי לנחש על מה מדברים, (אולי אתה יודע את זה אבל מ"מ מצווה לפרסם - ציטוט עושים ע"י סימון עם העכבר ומיד מופיעה אפשרות ציטוט).

                                pikolinou@gmail.com

                                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                  @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                  @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                                  ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                                  לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                                  זה הסבר יפה מסברא, אבל המערכת של האנדברקס אמורה להחזיק את הרכב גם בירידה חדה וברכב רגיל זה לא הבדל גדול ממצב דרייב, ומלבד זאת לא אמור להיות הבדל בעומס על האנדברקס כשהרכב על דרייב אלא אם כן לצורך זה את מושך את הידית בכל הכח.

                                  האם ידוע לך שהאמברקס ברוב הרכבים משתמש באותם רפידות של הבלמים?

                                  ואגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב ככה אני לא אצטרך לדפדף את כל השרשור כדי לנחש על מה מדברים, (אולי אתה יודע את זה אבל מ"מ מצווה לפרסם - ציטוט עושים ע"י סימון עם העכבר ומיד מופיעה אפשרות ציטוט).

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #17

                                  @נייטרון-חפשי כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                  אגב מומלץ לעשות ציטוט בשביל להגיב

                                  אתה צודק שלמען הסדר יותר נוח שעושים ציטוט
                                  במידה ואתה נתקל בפוסט ללא ציטוט תוכל ללחוץ כפי שמסומן בתמונה המצורפת
                                  9a47e48b-e1c9-4fa0-840e-a9d597244852-image.png

                                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • שלוימי טש שלוימי ט

                                    @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                                    ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                                    לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                                    מוטי 56מ מנותק
                                    מוטי 56מ מנותק
                                    מוטי 56
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #18

                                    @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                    ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס

                                    זה לא כל כך ממערכת
                                    זה פשוט חוט שמושך את הברקסים
                                    בשונה מלחיצה על דווש הבלם

                                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מוטי 56מ מוטי 56

                                      @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                      ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס

                                      זה לא כל כך ממערכת
                                      זה פשוט חוט שמושך את הברקסים
                                      בשונה מלחיצה על דווש הבלם

                                      EBAE מנותק
                                      EBAE מנותק
                                      EBA
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @מוטי-56 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                      זה פשוט חוט שמושך את הברקסים

                                      נכון, אבל רק את האחוריים… בבלימה רגילה רוב רובו של העומס הוא על הקדמיים, והם לא קשורים להנד ברקס בכלל
                                      [אגב, איך קוראים להנדברקס בפריוס? פוטברקס? חח]

                                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                                      050-4133851

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלוימי טש שלוימי ט

                                        @נייטרון-חפשי מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה
                                        ומימילא אתה קורע את המערכת של האנד ברקס שלא אמורה להתמודד אם הכוח של הרכב כמו הברקסים
                                        לכן באמת עדיף להעביר למצב N ואז להרים

                                        KlonimoosK מנותק
                                        KlonimoosK מנותק
                                        Klonimoos
                                        מייבין סיירת פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                        מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה

                                        שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
                                        לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
                                        אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?


                                        ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • KlonimoosK Klonimoos

                                          @שלוימי-ט כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                          מהסיבה הפשוטה שברגע שהרכב על מצב D הוא מנסה כל הזמן להתקדם קדימה

                                          שורש הנושא היה , במקום ללחוץ על הברקס, להרים אנדברקס.
                                          לכאורה אתה אומר שאם מרימים אנדברקס אזי עדיף ניוטרל.
                                          אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                                          EBAE מנותק
                                          EBAE מנותק
                                          EBA
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @y05832 כתב בהשתמשות באנד ברקס.:

                                          אבל כלפי הלחיצה על הברקס, יש הבדל? עדיפות?

                                          בטח שיש הבדל! דבר ראשון כמו שהסברתי, שהבלמים הם גם ובעיקר הקדמיים, הנד ברקס זה רק אחורי.
                                          ולפי מה שאני מבין זה ממש מסוכן כי אתה יכול לעשות “צלחת” כשהגלגלים האחוריים יינעלו…
                                          וגם יעלה לך עשן מהגלגל האחורי, וגם זה בלם הרבה יותר חלש, וגם הבלאי שלו עולה הרבה יותר…
                                          בקיצור, תמצא פתרון אחר לשחרר את הרגל.
                                          [באמת לא ראיתי מה היה נושא הפתיחה של השרשור, אני ממש מזועזע מהרעיון הזה]

                                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
                                          050-4133851

                                          KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          • 1
                                          • 2

                                          4

                                          מחובר

                                          1.5k

                                          משתמשים

                                          5.0k

                                          נושאים

                                          68.2k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום