בקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015
-
@גיל תודה !!
ראיתי את הסרטון בימים אלו כמה פעמים.
מה שלא ברור לי, יותר בשביל להבין את המערכת.האם צריך צינורית. או שאפשר סתם להניח כלי מתחת שלא ינזל על הרצפה?
ולמה לסגור כל פעם את הפטמה.
מה הבעיה להשאיר פתוח ולתת לחיצות על הדוושה עד שכל הנוזל הישן יצא? -
@גיל תודה !!
ראיתי את הסרטון בימים אלו כמה פעמים.
מה שלא ברור לי, יותר בשביל להבין את המערכת.האם צריך צינורית. או שאפשר סתם להניח כלי מתחת שלא ינזל על הרצפה?
ולמה לסגור כל פעם את הפטמה.
מה הבעיה להשאיר פתוח ולתת לחיצות על הדוושה עד שכל הנוזל הישן יצא? -
@תודה-לבורא-עולם-0 זו צורת העבודה כדי שלא להכניס אוויר למערכת.
-
-
-
@תודה-לבורא-עולם-0 יש שיטה מבלי להכניס אוויר. תראה כאן עצרתי לך במקום שהוא מסביר.
שים לב שהוידאו מסתעף אח"כ לשתי השיטות, אל תתן לפרטים לבלבל אותך.
על רגל אחת, השיטה להשאיר את הצינור מתחת לגובה הגלגל ומתחת לקו הנוזל וכך אוויר לא יכנס בחזרה.@גיל חזק!!
השיטה להשאיר את הצינור מתחת לגובה הגלגל ומתחת לקו הנוזל וכך אוויר לא יכנס בחזרה.
לא רק, ולא בדיוק…
לפי מה שהבנתי מהסרטון.
זה להשאיר את הצינור בצורה עגולה כלפי מעלה, כך שהאויר יעלה למעלה בצינור ולא ירד חזרה למערכת.עצרתי את הסרטון בדיוק כשמסביר את הנקודה הזאת.
עריכה:
תודה על שיתוף הסרטון, לא ראיתיו עד כה.
והוא מסביר שם את הדברים יותר מפורט מהסרטון של “הכנופיה”.ומה שכתבתי מקודם “חזק!!”
הכוונה היתה על הרעיון איך לעשות את זה לבד.
-
בסוף הכי פשוט זה לעשות עם שני אנשים [בדיעבד יוצאים גם באיש ואשה]
רק חשוב להקפיד שהמיכל לא יתרוקן במהלך הפימפום - למלאות כל הזמן וכל פעם לפני שמפמפמים לסגור את הבורג למטה
[אתה צריך מפתח 8 בשביל היציאה ולהתחיל מהגלגל שהכי רחוק מהשאבה] -
-
רציתי להחליף היום נוזל קירור,
אך יש לי בעיה שאני לא מצליח לזהות את הבורג שצריך לפתוח בגלגלים האחוריים.
בקדמיים זה די קל כי ניתן לסובב את ההגה ואז קל לגשת לבורג.אך מאחורה לא הצלחתי לקלוט איפה הבורג.
אולי יש למישהו תמונה ברורה מכל הקליפר / ברקסים שאדע איפה לחטט?יישר כח !!
או שאין מנוס מלפרק את הגלגלים
עריכה חשובה:
תכלס ניגשתי למוסך פלוני שירים לי את האוטו ויזרז תהליכים.
הנוזל הוחלף במלואו.אמממה… אני מרגיש עכשיו את דוושת הבלם יותר רך מקודם,
האם זה אמור להיות כך, או שהיה אמור להיות להיפך, דוושה ובלימה חזקה יותר?והאם זה מעיד שמשהו לא נעשה כשורה?
-
רציתי להחליף היום נוזל קירור,
אך יש לי בעיה שאני לא מצליח לזהות את הבורג שצריך לפתוח בגלגלים האחוריים.
בקדמיים זה די קל כי ניתן לסובב את ההגה ואז קל לגשת לבורג.אך מאחורה לא הצלחתי לקלוט איפה הבורג.
אולי יש למישהו תמונה ברורה מכל הקליפר / ברקסים שאדע איפה לחטט?יישר כח !!
או שאין מנוס מלפרק את הגלגלים
עריכה חשובה:
תכלס ניגשתי למוסך פלוני שירים לי את האוטו ויזרז תהליכים.
הנוזל הוחלף במלואו.אמממה… אני מרגיש עכשיו את דוושת הבלם יותר רך מקודם,
האם זה אמור להיות כך, או שהיה אמור להיות להיפך, דוושה ובלימה חזקה יותר?והאם זה מעיד שמשהו לא נעשה כשורה?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
רציתי להחליף היום נוזל קירור,
נזול בלמים
אמממה… אני מרגיש עכשיו את דוושת הבלם יותר רך מקודם,
האם זה אמור להיות כך, או שהיה אמור להיות להיפך, דוושה ובלימה חזקה יותר?והאם זה מעיד שמשהו לא נעשה כשורה?
יכול להיות שנכנס אוויר למערכת
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
רציתי להחליף היום נוזל קירור,
נזול בלמים
אמממה… אני מרגיש עכשיו את דוושת הבלם יותר רך מקודם,
האם זה אמור להיות כך, או שהיה אמור להיות להיפך, דוושה ובלימה חזקה יותר?והאם זה מעיד שמשהו לא נעשה כשורה?
יכול להיות שנכנס אוויר למערכת
נזול בלמים
נכון, תודה שתיקנת אותי…
חששתי מזה
השאלה, האם בכללי אחרי החלפת נוזל בלמים אמורים להרגיש הבדל בדוושת הבלם.והאם הפתרון לנקז שוב ולמלאות עוד ועוד עד שנוודא שהאויר יצא?
-
נזול בלמים
נכון, תודה שתיקנת אותי…
חששתי מזה
השאלה, האם בכללי אחרי החלפת נוזל בלמים אמורים להרגיש הבדל בדוושת הבלם.והאם הפתרון לנקז שוב ולמלאות עוד ועוד עד שנוודא שהאויר יצא?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
חששתי מזה
חשש נכון אבל פשוט תלך למוסך שעשה את זה הוא צריך לקחת אחריות
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בבקשת מידע וייעוץ עבור טיפול 200,000 ק"מ - אאוטלנדר 2015:
חששתי מזה
חשש נכון אבל פשוט תלך למוסך שעשה את זה הוא צריך לקחת אחריות
@צילפינגים ברור, רק לא סמכתי עליו, אחרי שקרה מה שקרה,
אז אני צריך לבוא מוכן וברור שזה אכן בעיה לכאורה של כניסת אויר.כדי שלא יספר לי בעל המוסך שהוא עוד שיפר לי את הבלמים
וזה פשוט רך כי זה ממש כמו חדש מהמפעל (כדרכם של…)
עריכה 1:
החלק הכי קריטי ששכחתי לשאול.
אם אכן מדובר בכניסת אויר, יש סיכוי חלילה שהבלמים לא יפעלו כנדרש?
מהתחממות יתר או…
עריכה 2:
התחלתי את העבודה מההתחלה, הפעם אני עשיתי את העבודה לבד
טיפלתי כעת רק בשתי הגלגלים הקדמיים, והתוצאות הם:גלגל הקדמי שמאל - (נהג) יצאו מהניקוז מלא אוויר!!!
גלגל קדמי ימין - לא יצאו בועות כלל.כעת הקפדתי לעבוד יסודי, בסיום הטיפול יצאתי לסיבוב קטן בשכונה,
וב"ה הדוושה די חזרה למצב שהייתי רגיל. - אך לא 100%.מחר בעז"ה נבדוק את האחוריים ונקוה שנסיים עם זה בלי הרבה בלגן…
עם המסוכניק כבר נטפל בהמשך
גם אם הוא צריך לתת לי אחריות על העבודה, אני לא סומך עליו,
כבר תוך כדי עבודה שלו ראיתי שהעבודה שלו חפיפה מאוד ולא רצינית…אז שאני יחזור אליו בשביל שיהרוס שוב
וישכנע אותי על בעיות חדשות שבגללם כאילו הבלמים לא תקינים…
מי שאכל שום יחזור ויאכל שום…?
סה"כ הוא ביקש 100 ש"ח על העבודה…
כפרת עוונות על הכסף הזמן והטרחה