רכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?
-
מחיפוש קצר ביד 2 ראיתי שהרכב הנ"ל מוצע במחיר ממש זול ביחס לרכבי טיוטה,
כשקראתי עליו בפורום ראיתי שהסיבה לכך היא עקב היותה רובוטית,השאלה האם החסרון הנ"ל הוא כל כך גדול?
האם זה לא שווה את הפער במחיר?
האם יש לרכב הנ"ל עוד חסרונות?
בעניין החלפת הגיר זה עניין של 3000 ש"ח האם זה לא שווה את הפער ואת החסכון בדלק?
האם רכב ידני עדיף מבחינת נוחות ואמינות?ומה אתם אומרים בכללי על הרכב הזה?
שאלתי כמובן היא בשביל אדם שאין לו אמצעים ומעדיף רכב זול וחסכוני קודם לכל.
-
מחיפוש קצר ביד 2 ראיתי שהרכב הנ"ל מוצע במחיר ממש זול ביחס לרכבי טיוטה,
כשקראתי עליו בפורום ראיתי שהסיבה לכך היא עקב היותה רובוטית,השאלה האם החסרון הנ"ל הוא כל כך גדול?
האם זה לא שווה את הפער במחיר?
האם יש לרכב הנ"ל עוד חסרונות?
בעניין החלפת הגיר זה עניין של 3000 ש"ח האם זה לא שווה את הפער ואת החסכון בדלק?
האם רכב ידני עדיף מבחינת נוחות ואמינות?ומה אתם אומרים בכללי על הרכב הזה?
שאלתי כמובן היא בשביל אדם שאין לו אמצעים ומעדיף רכב זול וחסכוני קודם לכל.
@מצויין-101 תעיין פה לגבי קורולה רובוטית זה אותו דבר
ולגבי חיסכון בדלק זה כמעט כמו טויוטה קורלה עם גיר אוטו’ פלאנטרי אל תצפה למשהו חריג כל מה שכותבי המודעות טוענים זה רק בכדי למכור את האוטו לא יותר מזה! -
@מצויין-101 תעיין פה לגבי קורולה רובוטית זה אותו דבר
ולגבי חיסכון בדלק זה כמעט כמו טויוטה קורלה עם גיר אוטו’ פלאנטרי אל תצפה למשהו חריג כל מה שכותבי המודעות טוענים זה רק בכדי למכור את האוטו לא יותר מזה!@צילפינגים
ראיתי את הכל, אז סתם מעניין לדעת מה עשית לבסוף, ואם כן מה אתה אומר מנסיונך?
דבר שני הייתי שמח לדעת איך אפשר לנסוע על רכב רובוטי באופן ידני?
נסעתי כמה פעמים על קיה פיקנטו האם זה אותו דבר?
וסתם מעניין למה הקייה פיקנטו המחיר שלה הוא כל כך יקר אפילו שהיא רובוטית? -
@צילפינגים
ראיתי את הכל, אז סתם מעניין לדעת מה עשית לבסוף, ואם כן מה אתה אומר מנסיונך?
דבר שני הייתי שמח לדעת איך אפשר לנסוע על רכב רובוטי באופן ידני?
נסעתי כמה פעמים על קיה פיקנטו האם זה אותו דבר?
וסתם מעניין למה הקייה פיקנטו המחיר שלה הוא כל כך יקר אפילו שהיא רובוטית?@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
אז סתם מעניין לדעת מה עשית לבסוף
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
דבר שני הייתי שמח לדעת איך אפשר לנסוע על רכב רובוטי באופן ידני?
יש שם אופציה של + ו -
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
ואם כן מה אתה אומר מנסיונך?
תלוי בנסיעות שלך אם רוב נסיעותיך בתוך העיר אז זה יציק לך ואם בינערוני אז פחות אבל עדיין זה רובוטי
בהצלחה! -
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
אז סתם מעניין לדעת מה עשית לבסוף
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
דבר שני הייתי שמח לדעת איך אפשר לנסוע על רכב רובוטי באופן ידני?
יש שם אופציה של + ו -
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
ואם כן מה אתה אומר מנסיונך?
תלוי בנסיעות שלך אם רוב נסיעותיך בתוך העיר אז זה יציק לך ואם בינערוני אז פחות אבל עדיין זה רובוטי
בהצלחה!@צילפינגים כתב
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
אתה יכול לפרט מדוע זה באמת עדיף שנתונים גבוהים, הרי זה המון ירידת ערך והעלות הראשונית נורא יקרה, וגם לפי מיטב הבנתי גם פרמיית הביטוח עולה.
-
@צילפינגים כתב
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
אתה יכול לפרט מדוע זה באמת עדיף שנתונים גבוהים, הרי זה המון ירידת ערך והעלות הראשונית נורא יקרה, וגם לפי מיטב הבנתי גם פרמיית הביטוח עולה.
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
@צילפינגים כתב
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
אתה יכול לפרט מדוע זה באמת עדיף שנתונים גבוהים, הרי זה המון ירידת ערך והעלות הראשונית נורא יקרה,
הוא מעדיף לקנות ק"מ גבוה, שהוא כבר אחרי עיקר ירידת הערך
וגם לפי מיטב הבנתי גם פרמיית הביטוח עולה.
אם זה לא רכב מאוד גניב למה שהביטוח יהיה יקר יותר? בד’"כ יש מובילאיי וכו’ שמוזיל את עלות הביטוח
-
@צילפינגים כתב
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
אתה יכול לפרט מדוע זה באמת עדיף שנתונים גבוהים, הרי זה המון ירידת ערך והעלות הראשונית נורא יקרה, וגם לפי מיטב הבנתי גם פרמיית הביטוח עולה.
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
@צילפינגים כתב
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
אתה יכול לפרט מדוע זה באמת עדיף שנתונים גבוהים, הרי זה המון ירידת ערך והעלות הראשונית נורא יקרה, וגם לפי מיטב הבנתי גם פרמיית הביטוח עולה.
כדברי @טוסון ק"מ גבוה ושנתון גבוה
-
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
@צילפינגים כתב
זה היה ממש מזמן הרבה מים עברו בנהר וגם השתנו דעותיי בנושא של רכבים ישנים והרבה בזכות הדעות ששמעתי פה בפורום [ובראשם @מאיר ] ואני מעדיף ללכת על שנתונים גבוהים מאשר רכבים ישנים שצוברים המון בלאי עם השנים אם אני זוכר את סדר הדברים אחרי מה שנכתב שם שהחזקתי תקופה קצרה פריוס 2008 ואחרי 4 חודשים מכרתי אותו ואח"כ קניתי הונדה סיוויק סטיישן 2017 ועכשיו אני עם רנו קליאו דיזל
אתה יכול לפרט מדוע זה באמת עדיף שנתונים גבוהים, הרי זה המון ירידת ערך והעלות הראשונית נורא יקרה, וגם לפי מיטב הבנתי גם פרמיית הביטוח עולה.
כדברי @טוסון ק"מ גבוה ושנתון גבוה
@צילפינגים
כאילו אתה יכול למצוא לי ב15000 רכבים משנתונים גבוהים עם קילומטר גבוה? מה הם?
ומה אם ילך המנוע לפי מיטב ידיעתי מלבד טיוטה רוב הרכבים לא שורדים הרבה יותר מ300000 אלף, וטיוטה המחירים בשמים מלבד הרובוטיות. -
@צילפינגים
כאילו אתה יכול למצוא לי ב15000 רכבים משנתונים גבוהים עם קילומטר גבוה? מה הם?
ומה אם ילך המנוע לפי מיטב ידיעתי מלבד טיוטה רוב הרכבים לא שורדים הרבה יותר מ300000 אלף, וטיוטה המחירים בשמים מלבד הרובוטיות.@מצויין-101 לא נראה לי שב15 אבל הרעיון הוא של אתה קונה ב25-30 רכב עם 250-300 ק"מ שב100-120 אלף ק"מ עולה 45-50 (המספרים להמחשה בלבד), ואתה מחזיק אותו 3-5 שנים אז כשאתה מחבר אותו הפער לא גדול ודי החזרת את הכסף
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
ומה אם ילך המנוע לפי מיטב ידיעתי מלבד טיוטה רוב הרכבים לא שורדים הרבה יותר מ300000 אלף
א גם הונדה מיצובישי וסובארו רואים את ה400 (תלוי בדגמים)
ב בד"כ 300000 זה גם 20 שנה ולכן לא מחזיק אם תחפש תראה אפילו פג’ו בנזין ה"י עם 300k תוך 5-6 שנים, ובד"כ זה גם אנשים ששומרים יותר כי הם כל היום על הרכב -
@מצויין-101 לא נראה לי שב15 אבל הרעיון הוא של אתה קונה ב25-30 רכב עם 250-300 ק"מ שב100-120 אלף ק"מ עולה 45-50 (המספרים להמחשה בלבד), ואתה מחזיק אותו 3-5 שנים אז כשאתה מחבר אותו הפער לא גדול ודי החזרת את הכסף
@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
ומה אם ילך המנוע לפי מיטב ידיעתי מלבד טיוטה רוב הרכבים לא שורדים הרבה יותר מ300000 אלף
א גם הונדה מיצובישי וסובארו רואים את ה400 (תלוי בדגמים)
ב בד"כ 300000 זה גם 20 שנה ולכן לא מחזיק אם תחפש תראה אפילו פג’ו בנזין ה"י עם 300k תוך 5-6 שנים, ובד"כ זה גם אנשים ששומרים יותר כי הם כל היום על הרכב@טוסון
עד היום הסבירו לי שהישרדות רכב תלויה רק בק"מ ולא בשנתון שלה.
טוב לדעת שזה לא כך. -
@טוסון
עד היום הסבירו לי שהישרדות רכב תלויה רק בק"מ ולא בשנתון שלה.
טוב לדעת שזה לא כך.@מצויין-101 כתב ברכבי טיוטה אוריס הרובוטיות, מה החסרונות? והאם זה לא שווה את המחיר?:
עד היום הסבירו לי שהישרדות רכב תלויה רק בק"מ ולא בשנתון שלה.
טוב לדעת שזה לא כך.טוב שנכנסת לפורום
רוב הרכבים היפנים מחזיקים מעל 300 (הרכב שלי מיצובישי לנסר על 294 בשיא כוחו) נהגתי על רכב השכרה שחורה ג"כ לנסר 514,000 ק"מ