דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מעשה ברכב חדש✨ שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦

      מעשה ברכב חדש✨ שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      30 פוסטים 9 כותבים 2.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
        #1

        שואל בשביל חבר
        קיבל כעת את הרכב החדש✨
        בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
        ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
        הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה
        עריכה:

        כעת דיברתי איתו
        והמעשה המדויק הוא כזה
        הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

        שיפור החיפוש ביד2

        י ישראל ו.י Y 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • LexusL Lexus

          שואל בשביל חבר
          קיבל כעת את הרכב החדש✨
          בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
          ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
          הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה
          עריכה:

          כעת דיברתי איתו
          והמעשה המדויק הוא כזה
          הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

          י מנותק
          י מנותק
          י. שטרן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

          שואל בשביל חבר
          קיבל כעת את הרכב החדש✨
          בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
          ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
          הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

          כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
          https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י י. שטרן

            @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

            שואל בשביל חבר
            קיבל כעת את הרכב החדש✨
            בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
            ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
            הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

            כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
            https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
            #3

            @י.-שטרן כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

            @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

            שואל בשביל חבר
            קיבל כעת את הרכב החדש✨
            בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
            ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
            הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

            כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
            https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

            השאלה היא אם במינון הזה של 20 ליטר בנזין על 60 ליטר דיזל זה גם בעיה
            כעת דיברתי איתו
            והמעשה המדויק הוא כזה
            הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

            שיפור החיפוש ביד2

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • LexusL Lexus

              @י.-שטרן כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

              @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

              שואל בשביל חבר
              קיבל כעת את הרכב החדש✨
              בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
              ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
              הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

              כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
              https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

              השאלה היא אם במינון הזה של 20 ליטר בנזין על 60 ליטר דיזל זה גם בעיה
              כעת דיברתי איתו
              והמעשה המדויק הוא כזה
              הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

              ל מנותק
              ל מנותק
              לומד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לומד
              #4

              @Lexus
              כן בעיה.
              זה בערך 30 אחוז זה המון.

              @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

              והמעשה המדויק הוא כזה

              עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן. [אם זה 10 אחוז לא הייתי מגיב, כי גם ההמלצה לרוקן, אבל 20 ודאי שזה ההמלצה, יש מעט מאוד שיגידו שלא נורא, אבל כשזה רכב של אחר צריך לנקוט במשנה זהירות, ולכן ההמלצה לרוקן].
              עד 5 אחוז אומרים שאין בעיה, אבל יכול להיות שכבר הטכנולוגיה של הרכב שונה וזה כן מזיק, לא כ’'כ יודע,

              LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ל לומד

                @Lexus
                כן בעיה.
                זה בערך 30 אחוז זה המון.

                @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                והמעשה המדויק הוא כזה

                עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן. [אם זה 10 אחוז לא הייתי מגיב, כי גם ההמלצה לרוקן, אבל 20 ודאי שזה ההמלצה, יש מעט מאוד שיגידו שלא נורא, אבל כשזה רכב של אחר צריך לנקוט במשנה זהירות, ולכן ההמלצה לרוקן].
                עד 5 אחוז אומרים שאין בעיה, אבל יכול להיות שכבר הטכנולוגיה של הרכב שונה וזה כן מזיק, לא כ’'כ יודע,

                LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @לומד כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                @Lexus
                כן בעיה

                ערכתי את הפרטים המדויקים בהודעה הקודמת

                שיפור החיפוש ביד2

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ל לומד

                  @Lexus
                  כן בעיה.
                  זה בערך 30 אחוז זה המון.

                  @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                  והמעשה המדויק הוא כזה

                  עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן. [אם זה 10 אחוז לא הייתי מגיב, כי גם ההמלצה לרוקן, אבל 20 ודאי שזה ההמלצה, יש מעט מאוד שיגידו שלא נורא, אבל כשזה רכב של אחר צריך לנקוט במשנה זהירות, ולכן ההמלצה לרוקן].
                  עד 5 אחוז אומרים שאין בעיה, אבל יכול להיות שכבר הטכנולוגיה של הרכב שונה וזה כן מזיק, לא כ’'כ יודע,

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                  #6

                  @לומד כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                  @Lexus
                  כן בעיה.
                  זה בערך 30 אחוז זה המון.

                  @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                  והמעשה המדויק הוא כזה

                  עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן.

                  ואחרי זה?
                  להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                  שיפור החיפוש ביד2

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • LexusL Lexus

                    @לומד כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                    @Lexus
                    כן בעיה.
                    זה בערך 30 אחוז זה המון.

                    @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                    והמעשה המדויק הוא כזה

                    עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן.

                    ואחרי זה?
                    להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    י. שטרן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                    ואחרי זה?
                    להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                    הרכב לא השתעל? נחנק? לא נדלקה נורת מנוע?

                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י י. שטרן

                      @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                      ואחרי זה?
                      להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                      הרכב לא השתעל? נחנק? לא נדלקה נורת מנוע?

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @י.-שטרן כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                      @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                      ואחרי זה?
                      להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                      הרכב לא השתעל? נחנק? לא נדלקה נורת מנוע?

                      שום כלום זירו
                      עד שלא אמרתי לו שזה יכול להיות בעייתי הוא לא חלם על הכיוון הזה
                      למעשה הוא עשה נסיעה ממש רצינית על הבנזין והרכב לא מחה
                      ובחזור שהוא נסע כבר על רוב דיזל הוא גם לא צייץ

                      שיפור החיפוש ביד2

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                        שיפור החיפוש ביד2

                        ל י י 3 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • LexusL Lexus

                          יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                          ל מנותק
                          ל מנותק
                          לומד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @Lexus
                          לא חושב אלא עד שיוכח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • LexusL Lexus

                            יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            י. שטרן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                            יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                            רק בבדיקה במוסך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • LexusL Lexus

                              יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יראת שמים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                              דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                              ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                              ידני

                              LexusL י 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • י יראת שמים

                                @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                                דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                                ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                                LexusL מנותק
                                LexusL מנותק
                                Lexus
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                                דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                                ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                                זה מה שאמרתי לו
                                השאלה היא אם למוסך יש מה לבדוק?
                                (דיברתי עם מוסכניק נייד ואפילו אותי הוא הכניס לדיכאון… הוא המליץ לקחת את זה למוסך החברה שם ודאי יחליפו לו ממיר ועוד כל מיני דברים בעלות …)

                                שיפור החיפוש ביד2

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • LexusL Lexus

                                  @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                  @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                                  דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                                  ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                                  זה מה שאמרתי לו
                                  השאלה היא אם למוסך יש מה לבדוק?
                                  (דיברתי עם מוסכניק נייד ואפילו אותי הוא הכניס לדיכאון… הוא המליץ לקחת את זה למוסך החברה שם ודאי יחליפו לו ממיר ועוד כל מיני דברים בעלות …)

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יראת שמים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                  מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                  ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                  ידני

                                  LexusL הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יראת שמים

                                    @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                    מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                    ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                    LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                    #15

                                    @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                    @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                    מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                    ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                    מודיעין עילית
                                    ותודה על התיוגים

                                    שיפור החיפוש ביד2

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • LexusL Lexus

                                      @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                      @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                      מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                      ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                      מודיעין עילית
                                      ותודה על התיוגים

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יראת שמים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יראת שמים
                                      #16

                                      @Lexus
                                      אז אני בטוח ש @EBA ישוש וישמח לעזור, אולי אפילו יוסיף פן משעשע לסיפור.
                                      האמת, שהשאלה היותר רלוונטית, איפה הרכב עכשיו, שלא יסע בני ברק-מודיעין עילית ככה…

                                      ידני

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • י יראת שמים

                                        @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                        מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                        ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                        הכל בעזרת השםה מנותק
                                        הכל בעזרת השםה מנותק
                                        הכל בעזרת השם
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                        @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                        מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                        ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                        מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                        יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                        עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                        בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                        אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                        LexusL שלמהש נייטרון חפשינ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        10
                                        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                          @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                          @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                          מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                          ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                          מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                          יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                          עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                          בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                          אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                          LexusL מנותק
                                          LexusL מנותק
                                          Lexus
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                          #18

                                          @הכל-בעזרת-השם כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                          @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                          @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                          מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                          ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                          מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                          יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                          עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                          בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                          אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                          שירוקן את מה שיש עכשיו ויתדלק סולר (הוא נסע מאופקים למו"ע על 12L בנזין + 60L סולר)?
                                          ומה אתה מתכוין תוסף -אוריאה?

                                          שיפור החיפוש ביד2

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • LexusL Lexus

                                            שואל בשביל חבר
                                            קיבל כעת את הרכב החדש✨
                                            בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
                                            ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
                                            הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה
                                            עריכה:

                                            כעת דיברתי איתו
                                            והמעשה המדויק הוא כזה
                                            הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

                                            ישראל ו.י מנותק
                                            ישראל ו.י מנותק
                                            ישראל ו.
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל ו.
                                            #19

                                            @Lexus
                                            לאבי שליט”א גם היה מקרה כזה,
                                            והוא ניסה להשיג משאבה שתשאב את הבנזין ללא הצלחה,
                                            הוא התקשר למוסכניק שלו, והוא אמר לו, שבנזין במנוע סולר זה לא כזה נורא,
                                            ושרק יעצור בכל תחנת דלק בדרך להוסיף סולר, עדי שהיחס יהיה נמוך יותר,
                                            והכל עבר בשלום,
                                            (אבל זה לא היה כשהרכב היה חדש ממש,
                                            זה היה אחרי שנה פלוס שהוא היה על הכביש.)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                              @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                              @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                              מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                              ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                              מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                              יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                              עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                              בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                              אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                              שלמהש מנותק
                                              שלמהש מנותק
                                              שלמה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                              #20

                                              @הכל-בעזרת-השם כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                              מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                              יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                              עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך לנסוע
                                              בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                              אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                              כל מילה בסלע!!
                                              הוא לא היחיד שעשה את הטעות הזו אמנם יש מקרים שזה הורס ובדיוק כמו שאמר @הכל-בעזרת-השם אין לו מה להפסיד, אני לא הייתי עושה כלום. מסיים את המיכל וממשיך ליסוע
                                              ‘סע לשלום חביבי המפתחות בפנים’

                                              כאן בשביל לעזור :)

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              5

                                              • 1
                                              • 2

                                              76

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.0k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום