דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מעשה ברכב חדש✨ שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦

      מעשה ברכב חדש✨ שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      30 פוסטים 9 כותבים 2.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL Lexus

        שואל בשביל חבר
        קיבל כעת את הרכב החדש✨
        בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
        ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
        הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה
        עריכה:

        כעת דיברתי איתו
        והמעשה המדויק הוא כזה
        הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

        י מנותק
        י מנותק
        י. שטרן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

        שואל בשביל חבר
        קיבל כעת את הרכב החדש✨
        בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
        ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
        הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

        כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
        https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • י י. שטרן

          @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

          שואל בשביל חבר
          קיבל כעת את הרכב החדש✨
          בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
          ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
          הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

          כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
          https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

          LexusL מנותק
          LexusL מנותק
          Lexus
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
          #3

          @י.-שטרן כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

          @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

          שואל בשביל חבר
          קיבל כעת את הרכב החדש✨
          בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
          ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
          הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

          כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
          https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

          השאלה היא אם במינון הזה של 20 ליטר בנזין על 60 ליטר דיזל זה גם בעיה
          כעת דיברתי איתו
          והמעשה המדויק הוא כזה
          הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

          שיפור החיפוש ביד2

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • LexusL Lexus

            @י.-שטרן כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

            @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודק בבנזין במקום בדיזל😦:

            שואל בשביל חבר
            קיבל כעת את הרכב החדש✨
            בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
            ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
            הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה

            כדאי שיקרא למוסכניק נייד שישאב לו את הדלק ויבדוק אם אין עוד נזקים או לחילופין שיגרור למוסך
            https://www.midrag.co.il/Content/Tip/8005

            השאלה היא אם במינון הזה של 20 ליטר בנזין על 60 ליטר דיזל זה גם בעיה
            כעת דיברתי איתו
            והמעשה המדויק הוא כזה
            הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

            ל מנותק
            ל מנותק
            לומד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לומד
            #4

            @Lexus
            כן בעיה.
            זה בערך 30 אחוז זה המון.

            @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

            והמעשה המדויק הוא כזה

            עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן. [אם זה 10 אחוז לא הייתי מגיב, כי גם ההמלצה לרוקן, אבל 20 ודאי שזה ההמלצה, יש מעט מאוד שיגידו שלא נורא, אבל כשזה רכב של אחר צריך לנקוט במשנה זהירות, ולכן ההמלצה לרוקן].
            עד 5 אחוז אומרים שאין בעיה, אבל יכול להיות שכבר הטכנולוגיה של הרכב שונה וזה כן מזיק, לא כ’'כ יודע,

            LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ל לומד

              @Lexus
              כן בעיה.
              זה בערך 30 אחוז זה המון.

              @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

              והמעשה המדויק הוא כזה

              עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן. [אם זה 10 אחוז לא הייתי מגיב, כי גם ההמלצה לרוקן, אבל 20 ודאי שזה ההמלצה, יש מעט מאוד שיגידו שלא נורא, אבל כשזה רכב של אחר צריך לנקוט במשנה זהירות, ולכן ההמלצה לרוקן].
              עד 5 אחוז אומרים שאין בעיה, אבל יכול להיות שכבר הטכנולוגיה של הרכב שונה וזה כן מזיק, לא כ’'כ יודע,

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @לומד כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

              @Lexus
              כן בעיה

              ערכתי את הפרטים המדויקים בהודעה הקודמת

              שיפור החיפוש ביד2

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לומד

                @Lexus
                כן בעיה.
                זה בערך 30 אחוז זה המון.

                @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                והמעשה המדויק הוא כזה

                עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן. [אם זה 10 אחוז לא הייתי מגיב, כי גם ההמלצה לרוקן, אבל 20 ודאי שזה ההמלצה, יש מעט מאוד שיגידו שלא נורא, אבל כשזה רכב של אחר צריך לנקוט במשנה זהירות, ולכן ההמלצה לרוקן].
                עד 5 אחוז אומרים שאין בעיה, אבל יכול להיות שכבר הטכנולוגיה של הרכב שונה וזה כן מזיק, לא כ’'כ יודע,

                LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                #6

                @לומד כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                @Lexus
                כן בעיה.
                זה בערך 30 אחוז זה המון.

                @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                והמעשה המדויק הוא כזה

                עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן.

                ואחרי זה?
                להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                שיפור החיפוש ביד2

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • LexusL Lexus

                  @לומד כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                  @Lexus
                  כן בעיה.
                  זה בערך 30 אחוז זה המון.

                  @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                  והמעשה המדויק הוא כזה

                  עכשיו זה 20 אחוז. גם בעיה ההמלצה היא לרוקן.

                  ואחרי זה?
                  להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  י. שטרן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                  ואחרי זה?
                  להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                  הרכב לא השתעל? נחנק? לא נדלקה נורת מנוע?

                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י י. שטרן

                    @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                    ואחרי זה?
                    להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                    הרכב לא השתעל? נחנק? לא נדלקה נורת מנוע?

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @י.-שטרן כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                    @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                    ואחרי זה?
                    להמשיך כאילו כלום לא קרה?

                    הרכב לא השתעל? נחנק? לא נדלקה נורת מנוע?

                    שום כלום זירו
                    עד שלא אמרתי לו שזה יכול להיות בעייתי הוא לא חלם על הכיוון הזה
                    למעשה הוא עשה נסיעה ממש רצינית על הבנזין והרכב לא מחה
                    ובחזור שהוא נסע כבר על רוב דיזל הוא גם לא צייץ

                    שיפור החיפוש ביד2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                      שיפור החיפוש ביד2

                      ל י י 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • LexusL Lexus

                        יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לומד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @Lexus
                        לא חושב אלא עד שיוכח

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • LexusL Lexus

                          יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          י. שטרן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @Lexus כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                          יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                          רק בבדיקה במוסך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • LexusL Lexus

                            יש דרך לדעת האם קרה נזק?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יראת שמים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                            דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                            ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                            ידני

                            LexusL י 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • י יראת שמים

                              @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                              דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                              ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                              LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                              @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                              דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                              ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                              זה מה שאמרתי לו
                              השאלה היא אם למוסך יש מה לבדוק?
                              (דיברתי עם מוסכניק נייד ואפילו אותי הוא הכניס לדיכאון… הוא המליץ לקחת את זה למוסך החברה שם ודאי יחליפו לו ממיר ועוד כל מיני דברים בעלות …)

                              שיפור החיפוש ביד2

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • LexusL Lexus

                                @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                @Lexus דבר ראשון שישאב, ומהר.
                                דבר שני, והוא לא בהכרח סותר לדבר הראשון, שיפסיק לנסוע עם זה כי ‘מה, האוטו לא מצייץ’, חראם על אוטו חדש ויפה שככה ילך…
                                ודבר שלישי, שיגרור למוסך נורמלי שיבדוק אם לא קרה שום נזק.

                                זה מה שאמרתי לו
                                השאלה היא אם למוסך יש מה לבדוק?
                                (דיברתי עם מוסכניק נייד ואפילו אותי הוא הכניס לדיכאון… הוא המליץ לקחת את זה למוסך החברה שם ודאי יחליפו לו ממיר ועוד כל מיני דברים בעלות …)

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יראת שמים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                ידני

                                LexusL הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • י יראת שמים

                                  @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                  מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                  ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                  LexusL מנותק
                                  LexusL מנותק
                                  Lexus
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                  #15

                                  @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                  @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                  מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                  ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                  מודיעין עילית
                                  ותודה על התיוגים

                                  שיפור החיפוש ביד2

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • LexusL Lexus

                                    @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                    @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                    מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                    ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                    מודיעין עילית
                                    ותודה על התיוגים

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יראת שמים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יראת שמים
                                    #16

                                    @Lexus
                                    אז אני בטוח ש @EBA ישוש וישמח לעזור, אולי אפילו יוסיף פן משעשע לסיפור.
                                    האמת, שהשאלה היותר רלוונטית, איפה הרכב עכשיו, שלא יסע בני ברק-מודיעין עילית ככה…

                                    ידני

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י יראת שמים

                                      @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                      מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                      ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                      הכל בעזרת השםה מנותק
                                      הכל בעזרת השםה מנותק
                                      הכל בעזרת השם
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                      @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                      מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                      ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                      מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                      יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                      עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                      בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                      אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                      LexusL שלמהש נייטרון חפשינ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      10
                                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                        @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                        @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                        מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                        ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                        מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                        יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                        עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                        בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                        אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                        LexusL מנותק
                                        LexusL מנותק
                                        Lexus
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                        #18

                                        @הכל-בעזרת-השם כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                        @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                        @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                        מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                        ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                        מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                        יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                        עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                        בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                        אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                        שירוקן את מה שיש עכשיו ויתדלק סולר (הוא נסע מאופקים למו"ע על 12L בנזין + 60L סולר)?
                                        ומה אתה מתכוין תוסף -אוריאה?

                                        שיפור החיפוש ביד2

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • LexusL Lexus

                                          שואל בשביל חבר
                                          קיבל כעת את הרכב החדש✨
                                          בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
                                          ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
                                          הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה
                                          עריכה:

                                          כעת דיברתי איתו
                                          והמעשה המדויק הוא כזה
                                          הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

                                          ישראל ו.י מנותק
                                          ישראל ו.י מנותק
                                          ישראל ו.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל ו.
                                          #19

                                          @Lexus
                                          לאבי שליט”א גם היה מקרה כזה,
                                          והוא ניסה להשיג משאבה שתשאב את הבנזין ללא הצלחה,
                                          הוא התקשר למוסכניק שלו, והוא אמר לו, שבנזין במנוע סולר זה לא כזה נורא,
                                          ושרק יעצור בכל תחנת דלק בדרך להוסיף סולר, עדי שהיחס יהיה נמוך יותר,
                                          והכל עבר בשלום,
                                          (אבל זה לא היה כשהרכב היה חדש ממש,
                                          זה היה אחרי שנה פלוס שהוא היה על הכביש.)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                            @יראת-שמים כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                            @Lexus צריך מוסך שבאמת יבדוק, ולא אחד שישמע את הסיפור ויחליף חצי רכב בלי להסתכל… אבל זה מסתמא יהיה סיפור יקר עצם הבדיקה, והניקוי שודאי יבוא אחריה…
                                            מאיזה עיר היהודי הנ"ל?
                                            ואולי ל @הכל-בעזרת-השם או @נייטרון-חפשי או @יצחק-רשטונ פתרונים.

                                            מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                            יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                            עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך ליסוע
                                            בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                            אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                            #20

                                            @הכל-בעזרת-השם כתב במעשה ברכב חדש שתודלק בבנזין במקום בדיזל😦:

                                            מה יש לו להפסיד במקרה כזה
                                            יש מוניות שמתדלקים באופן קבוע 2 ליטר בנזין על טנק סולר זה מנקה את המערכת
                                            עכשיו ה רכב שלו חדש ובאמת לא בטוח שנוצר בעיה שימלא פול סולר פלוס תוסף לסולר וימשיך לנסוע
                                            בהצלחה ודיי עם ההפחדות
                                            אם הרכב היה מזייף אז היה מה לחשוש

                                            כל מילה בסלע!!
                                            הוא לא היחיד שעשה את הטעות הזו אמנם יש מקרים שזה הורס ובדיוק כמו שאמר @הכל-בעזרת-השם אין לו מה להפסיד, אני לא הייתי עושה כלום. מסיים את המיכל וממשיך ליסוע
                                            ‘סע לשלום חביבי המפתחות בפנים’

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            5
                                            • LexusL Lexus

                                              שואל בשביל חבר
                                              קיבל כעת את הרכב החדש✨
                                              בתדלוק הראשון תדלק בטעות 20L בנזין כהרגלו
                                              ומיד אחז את הטעות ותדלק 60L נוספים של דיזל
                                              הצדיק לא חשב שזה יכול ליצור לו בעיה
                                              עריכה:

                                              כעת דיברתי איתו
                                              והמעשה המדויק הוא כזה
                                              הוא תדלק 20 ליטר ונסע עם זה נסיעה די רצינית (מרכז - דרום) נשאר לו 12 ליטר ועל זה הוא תדלק עוד 60 ליטר

                                              Y מנותק
                                              Y מנותק
                                              YOLEVI
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @Lexus מצטרף לתשובות לעיל
                                              אני מכיר גם כן מקרה כזה והרכב השתעל ורעד אבל עבר את זה בשלום (לפני שהוא אחז מה קרה הוא הלך למוסך ושם אמרו לו שצריך להחליף ממיר… (בלי לדעת שהוא שם בנזין)

                                              מקרה הפוך כבר זה הרבה יותר בעייתי ואז צריך לעצור מיד, אם מספיקים לפני שהאוטו נכבה מעצמו

                                              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                              3276568@gmail.com
                                              0583276568

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2

                                              67

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.0k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום