מדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015)
-
אני רציתי לעדכן בנושא הזה שאני הזמנתי לא מזמן את הכבל הקטן הזה שמבטל את המערכת מאלי אקספרס אחרי חבלי לידה הוא הגיע אלי אחרי הרבה זמן והוא עובד מעולה יש אותו גם למיצובישי וסקודה וכו’ שווה את המחיר שלו [כ35 ש"ח]
@תודה-לבורא-עולם-0 אולי תביא לך אחד כזה וחסל… -
אני רציתי לעדכן בנושא הזה שאני הזמנתי לא מזמן את הכבל הקטן הזה שמבטל את המערכת מאלי אקספרס אחרי חבלי לידה הוא הגיע אלי אחרי הרבה זמן והוא עובד מעולה יש אותו גם למיצובישי וסקודה וכו’ שווה את המחיר שלו [כ35 ש"ח]
@תודה-לבורא-עולם-0 אולי תביא לך אחד כזה וחסל…@צילפינגים תוכל להביא את הקישור לכבל שמבטל את המערכת לאאוטלנדר?
-
אני רציתי לעדכן בנושא הזה שאני הזמנתי לא מזמן את הכבל הקטן הזה שמבטל את המערכת מאלי אקספרס אחרי חבלי לידה הוא הגיע אלי אחרי הרבה זמן והוא עובד מעולה יש אותו גם למיצובישי וסקודה וכו’ שווה את המחיר שלו [כ35 ש"ח]
@תודה-לבורא-עולם-0 אולי תביא לך אחד כזה וחסל…@צילפינגים כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
אולי תביא לך אחד כזה וחסל…
מאוד מעניין מה שיטת העבודה של הכבל הקטן הזה?
האם הוא לא עושה איזה קומבינה אחרת על חשבון תקן כזה או אחר,אני שואל, אין לי מושג, זאת אומרת האם הכבל עדיף על פני הניתוק ?
-
@צילפינגים כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
אולי תביא לך אחד כזה וחסל…
מאוד מעניין מה שיטת העבודה של הכבל הקטן הזה?
האם הוא לא עושה איזה קומבינה אחרת על חשבון תקן כזה או אחר,אני שואל, אין לי מושג, זאת אומרת האם הכבל עדיף על פני הניתוק ?
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
אני שואל, אין לי מושג, זאת אומרת האם הכבל עדיף על פני הניתוק ?
לכאורה הכבל הזה בסך הכל לוחץ על הכפתור בכל תחילת נסיעה, כך שבוודאי הוא עדיף על פני ניתוק המצבר.
-
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
אני שואל, אין לי מושג, זאת אומרת האם הכבל עדיף על פני הניתוק ?
לכאורה הכבל הזה בסך הכל לוחץ על הכפתור בכל תחילת נסיעה, כך שבוודאי הוא עדיף על פני ניתוק המצבר.
@מאיר כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
אני שואל, אין לי מושג, זאת אומרת האם הכבל עדיף על פני הניתוק ?
לכאורה הכבל הזה בסך הכל לוחץ על הכפתור בכל תחילת נסיעה, כך שבוודאי הוא עדיף על פני ניתוק המצבר.
או לחלופין שומר מצב קיים אם את מגדיר אותו תמיד כבוי אז הוא שומר את המצב גם אחרי הנעה שלא יתבטל כמו במקורי
-
@מאיר כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
אני שואל, אין לי מושג, זאת אומרת האם הכבל עדיף על פני הניתוק ?
לכאורה הכבל הזה בסך הכל לוחץ על הכפתור בכל תחילת נסיעה, כך שבוודאי הוא עדיף על פני ניתוק המצבר.
או לחלופין שומר מצב קיים אם את מגדיר אותו תמיד כבוי אז הוא שומר את המצב גם אחרי הנעה שלא יתבטל כמו במקורי
@צילפינגים כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
או לחלופין שומר מצב קיים אם את מגדיר אותו תמיד כבוי אז הוא שומר את המצב גם אחרי הנעה שלא יתבטל כמו במקורי
זה לא לחילופין. הוא לא קשור למחשב רכב. הוא יכול לשמור על מצב קיים ע״י שהוא לוחץ כל תחילת נסיעה.
-
@צילפינגים כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
או לחלופין שומר מצב קיים אם את מגדיר אותו תמיד כבוי אז הוא שומר את המצב גם אחרי הנעה שלא יתבטל כמו במקורי
זה לא לחילופין. הוא לא קשור למחשב רכב. הוא יכול לשמור על מצב קיים ע״י שהוא לוחץ כל תחילת נסיעה.
@מאיר כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
@צילפינגים כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
או לחלופין שומר מצב קיים אם את מגדיר אותו תמיד כבוי אז הוא שומר את המצב גם אחרי הנעה שלא יתבטל כמו במקורי
זה לא לחילופין. הוא לא קשור למחשב רכב. הוא יכול לשמור על מצב קיים ע״י שהוא לוחץ כל תחילת נסיעה.
התכוונתי לומר עוד אופציה איך הכבל הזה עובד לא לשני אפשרויות שהוא עובד איתם ובוודאי לא למחשב רכב אין ספק
-
@צילפינגים כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
או לחלופין שומר מצב קיים אם את מגדיר אותו תמיד כבוי אז הוא שומר את המצב גם אחרי הנעה שלא יתבטל כמו במקורי
זה לא לחילופין. הוא לא קשור למחשב רכב. הוא יכול לשמור על מצב קיים ע״י שהוא לוחץ כל תחילת נסיעה.
-
@מאיר בדקתי אתמול ולמיטב הבנתי הכבל הזה עובד על זיכרון של הפעם האחרונה פשוט הפעלתי את הסטרט סטופ וכיביתי את האוטו והנעתי שוב ובהנעה המערכת נשארה מופעלת וכן להיפך הנעתי עם מערכת מכובה ונשאר הבחירה הקודמת
@צילפינגים
אולי פשוט תבדוק רצף בין החוטים בחיבור שלו עם רב מודד
ואז אולי יספיק לגשר את החוטים לבד ולחסוך 40 ש"ח -
@צילפינגים
אולי פשוט תבדוק רצף בין החוטים בחיבור שלו עם רב מודד
ואז אולי יספיק לגשר את החוטים לבד ולחסוך 40 ש"ח@מיכאלוש כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
@צילפינגים
אולי פשוט תבדוק רצף בין החוטים בנחיבור שלו עם רב מודד
ואז אולי יספיק לגשר את החוטים לבד ולחסוך 40 ש"חקודם כל עלה לי 30 ש"ח עם קופונים
דבר נוסף הפירוק וההרכבה והמדידות והזמן שבדרך שווים לי 30 ש"ח אבל אכן מי שיש לו כוח שיעשה את זה אני אין לי כוח בשביל זה -
@מיכאלוש כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
@צילפינגים
אולי פשוט תבדוק רצף בין החוטים בנחיבור שלו עם רב מודד
ואז אולי יספיק לגשר את החוטים לבד ולחסוך 40 ש"חקודם כל עלה לי 30 ש"ח עם קופונים
דבר נוסף הפירוק וההרכבה והמדידות והזמן שבדרך שווים לי 30 ש"ח אבל אכן מי שיש לו כוח שיעשה את זה אני אין לי כוח בשביל זה@צילפינגים
בהחלט שווה את הכסף
בהחלט עדיף לקנות את החלק ולא להסתבך, העניין שלא לכל הרכבים יש את המוצר הזה
ובשביל לבדוק איך הוא עובד אי אפשר לבדוק ברכב עצמו אלא רק בחלק הזה שעלה לך 30 ש"ח -
@צילפינגים
בהחלט שווה את הכסף
בהחלט עדיף לקנות את החלק ולא להסתבך, העניין שלא לכל הרכבים יש את המוצר הזה
ובשביל לבדוק איך הוא עובד אי אפשר לבדוק ברכב עצמו אלא רק בחלק הזה שעלה לך 30 ש"ח -
@מרדכי-0
אם תרשום/תצלם את הפרטים שעל המצבר, ניתן יהיה לנסות לאבחן האם המצבר מותאם או לא.
בכל מקרה, בפרט לאחר דברי @תודה-לבורא-עולם-0 לעיל, נמתין להתרשמותך אחר מספר נסיעות. -
@צילפינגים
אולי פשוט תבדוק רצף בין החוטים בחיבור שלו עם רב מודד
ואז אולי יספיק לגשר את החוטים לבד ולחסוך 40 ש"ח@מיכאלוש כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
ואז אולי יספיק לגשר את החוטים לבד ולחסוך 40 ש"ח
אני כבר עשיתי מזמן את הבדיקה.
לפני שכתבתי את הדריך לעיל, וזה לא עובד.כי ברגע שהוא מקבל חשמל כל הזמן - ע"י הגשר.
אז אכן נכבה לרגע, אבל ברגע שהמחשב מזהה חיבור רציף הוא מפעיל בחזרה ונשאר פעיל.על אותו משקל ניסיתי להכניס פיסת נייר בחריץ בצד הכפתור על מנת שהכפתור ישאר לחוץ כל הזמן, ולא עזר כנ"ל.
הביטול נשאר אלא א"כ יש לחיצה קצרה עד כמה שניות מקסימום.
-
@מיכאלוש כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
ואז אולי יספיק לגשר את החוטים לבד ולחסוך 40 ש"ח
אני כבר עשיתי מזמן את הבדיקה.
לפני שכתבתי את הדריך לעיל, וזה לא עובד.כי ברגע שהוא מקבל חשמל כל הזמן - ע"י הגשר.
אז אכן נכבה לרגע, אבל ברגע שהמחשב מזהה חיבור רציף הוא מפעיל בחזרה ונשאר פעיל.על אותו משקל ניסיתי להכניס פיסת נייר בחריץ בצד הכפתור על מנת שהכפתור ישאר לחוץ כל הזמן, ולא עזר כנ"ל.
הביטול נשאר אלא א"כ יש לחיצה קצרה עד כמה שניות מקסימום.
@תודה-לבורא-עולם-0
נו ומה עושה הכבל הזה לוחץ כל פעם מחדש ?
ולמה יש שם 4 חוטים ולא 2 ? -
@תודה-לבורא-עולם-0
נו ומה עושה הכבל הזה לוחץ כל פעם מחדש ?
ולמה יש שם 4 חוטים ולא 2 ?@מיכאלוש מה עושה הכבל? לא יודע.
למה יש 4 חוטים.
2 חיובי 2 שלילי.ומתחלק ל-2 דברים נפרדים.
זוג אחד עבור עצם הפעולה של הכפתור.
והזוג השני עבור הנורה שמאירה את הכפתור כשהאורות דולקים… -
@מיכאלוש מה עושה הכבל? לא יודע.
למה יש 4 חוטים.
2 חיובי 2 שלילי.ומתחלק ל-2 דברים נפרדים.
זוג אחד עבור עצם הפעולה של הכפתור.
והזוג השני עבור הנורה שמאירה את הכפתור כשהאורות דולקים…@תודה-לבורא-עולם-0 כתב במדריך ביטול As&s - סטופ סטארט מיצובישי אאוטלנדר (2015):
@מיכאלוש מה עושה הכבל? לא יודע.
ואת זה בדיוק הצעתי לבדוק עם רב מודד…
לא את הרכב