דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. דווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע

      דווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      47 פוסטים 14 כותבים 2.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • KlonimoosK Klonimoos

        @ראובן-שבתי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

        שרכב מנוע 1000 סמק שיסע על 140 קמש הוא יבזבז מלא דלק

        הבנתי.
        אני מבין שאם יסע על 60 הוא יצרוך פחות ממנוע 1600, נכון?
        ומה הדין רכב מנוע 1300 מאיזה מהירות הוא יתחיל ל’בזבז’?

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #41

        @klonimoos כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

        @ראובן-שבתי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

        שרכב מנוע 1000 סמק שיסע על 140 קמש הוא יבזבז מלא דלק

        הבנתי.
        אני מבין שאם יסע על 60 הוא יצרוך פחות ממנוע 1600, נכון?
        ומה הדין רכב מנוע 1300 מאיזה מהירות הוא יתחיל ל’בזבז’?

        כל רכב מעל מהירות 100 מתחיל לבזבז מלא דלק
        לדעתי מעל 90 מתחיל להצטמק הפער
        אבל מעולם לא בדקתי וזה כל מקרה לגופו
        אי אפשר להגיד בדיוק מתי
        אבל יש לך מפה שעשו על אותו רכב
        והפער שנוצר מ90 ומעלה
        22105193-1bfd-4cc9-b1f1-b6e66ef6086d-image.png
        הבדיקה נעשתה על ידי ICAR על רכב אופל
        הרעיון תמיד אותו רעיון
        יש מהירות מסויימת שהיא הכי משתלמת גם מבחינת מהירות וגם מבחינת דלק
        כשאתה עובר אותה אתה מתחיל לאבד דלק
        באופן כללי זה בין 90-100 קמש

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

          @klonimoos כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

          @ראובן-שבתי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

          שרכב מנוע 1000 סמק שיסע על 140 קמש הוא יבזבז מלא דלק

          הבנתי.
          אני מבין שאם יסע על 60 הוא יצרוך פחות ממנוע 1600, נכון?
          ומה הדין רכב מנוע 1300 מאיזה מהירות הוא יתחיל ל’בזבז’?

          כל רכב מעל מהירות 100 מתחיל לבזבז מלא דלק
          לדעתי מעל 90 מתחיל להצטמק הפער
          אבל מעולם לא בדקתי וזה כל מקרה לגופו
          אי אפשר להגיד בדיוק מתי
          אבל יש לך מפה שעשו על אותו רכב
          והפער שנוצר מ90 ומעלה
          22105193-1bfd-4cc9-b1f1-b6e66ef6086d-image.png
          הבדיקה נעשתה על ידי ICAR על רכב אופל
          הרעיון תמיד אותו רעיון
          יש מהירות מסויימת שהיא הכי משתלמת גם מבחינת מהירות וגם מבחינת דלק
          כשאתה עובר אותה אתה מתחיל לאבד דלק
          באופן כללי זה בין 90-100 קמש

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          @ראובן-שבתי לפי הטבלה שהבאת נראה שהמהירות האופטימלית היא 70 ולא 90-100

          pikolinou@gmail.com

          ראובן שבתיר אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • KlonimoosK Klonimoos

            @ראובן-שבתי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

            שרכב מנוע 1000 סמק שיסע על 140 קמש הוא יבזבז מלא דלק

            הבנתי.
            אני מבין שאם יסע על 60 הוא יצרוך פחות ממנוע 1600, נכון?
            ומה הדין רכב מנוע 1300 מאיזה מהירות הוא יתחיל ל’בזבז’?

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
            #43

            @klonimoos כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

            @ראובן-שבתי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

            שרכב מנוע 1000 סמק שיסע על 140 קמש הוא יבזבז מלא דלק

            הבנתי.
            אני מבין שאם יסע על 60 הוא יצרוך פחות ממנוע 1600, נכון?
            ומה הדין רכב מנוע 1300 מאיזה מהירות הוא יתחיל ל’בזבז’?

            כפי שנכתב זה תלוי גם בהרגלי נהיגה (האצות) וגם בעומס משקל כך שלא מדובר בנתון אחד פשוט כמו ממוצע ק"מ לליטר.

            pikolinou@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @ראובן-שבתי לפי הטבלה שהבאת נראה שהמהירות האופטימלית היא 70 ולא 90-100

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              ניהול טכני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @נייטרון-חפשי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

              @ראובן-שבתי לפי הטבלה שהבאת נראה שהמהירות האופטימלית היא 70 ולא 90-100

              לא ממש
              שים לב בין היחס למהירות לבין הצריכת דלק
              הפער בין 70 ל90 בצריכת דלק הוא מינורי ביחס למהירות
              גם ברענון נהיגה (אחרי 5 שנים מקבלת הרשיון לש"י) אומרים ש90 זה המהירות המומלצת מבחינת מהירות+דלק

              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @ראובן-שבתי לפי הטבלה שהבאת נראה שהמהירות האופטימלית היא 70 ולא 90-100

                אבי יםא מחובר
                אבי יםא מחובר
                אבי ים
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                #45

                @נייטרון-חפשי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

                לפי הטבלה שהבאת נראה שהמהירות האופטימלית היא 70 ולא 90-100

                מדובר בטבלה עבור אופל מוקה שהמנוע שלה הוא 1.2 בלבד

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אבי יםא אבי ים

                  @נייטרון-חפשי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

                  לפי הטבלה שהבאת נראה שהמהירות האופטימלית היא 70 ולא 90-100

                  מדובר בטבלה עבור אופל מוקה שהמנוע שלה הוא 1.2 בלבד

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #46

                  @אבי-ים מחילה, אבל מה הקשר?
                  מה גם ש @ראובן-שבתי ‘בעצמו’ כתב

                  @ראובן-שבתי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

                  הבדיקה נעשתה על ידי ICAR על רכב אופל
                  הרעיון תמיד אותו רעיון

                  pikolinou@gmail.com

                  אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @אבי-ים מחילה, אבל מה הקשר?
                    מה גם ש @ראובן-שבתי ‘בעצמו’ כתב

                    @ראובן-שבתי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

                    הבדיקה נעשתה על ידי ICAR על רכב אופל
                    הרעיון תמיד אותו רעיון

                    אבי יםא מחובר
                    אבי יםא מחובר
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #47

                    @נייטרון-חפשי כתב בדווקא טויוטה קורולה? או שאוונסיס גם לא רע:

                    מחילה, אבל מה הקשר?

                    זה ש-70 קמ"ש זה המהירות האופטימלית מבחינת תצרוכת הדלק ברכב עם מנוע כ"כ קטן
                    לא מעיד מה התצרוכת המומלצת לרכב גדול יותר
                    ויכול להיות שברכב אחר המהירות המשתלמת זה 90 ובאחר זה 100 ובשלישי זה 110

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                    • 1
                    • 2
                    • 3

                    85

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.7k

                    נושאים

                    131.4k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום