דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גלגלים וצמיגים
  3. הגדלת צמיגים - ג'אנטים

הגדלת צמיגים - ג'אנטים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר גלגלים וצמיגים
19 פוסטים 6 כותבים 282 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יצחק רשטוני מנותק
    יצחק רשטוני מנותק
    יצחק רשטונ
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
    #10

    אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

      אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

      טוסוןט מנותק
      טוסוןט מנותק
      טוסון
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

      אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

      @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

      אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

      אין שם את הגירסה שלנו (מנוע 1.6 גיר רציף)
      a61d20d4-f898-4a0a-9516-2426e3c55057-image.png

      זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

      צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

      יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טוסוןט טוסון

        @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

        אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

        @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

        אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

        אין שם את הגירסה שלנו (מנוע 1.6 גיר רציף)
        a61d20d4-f898-4a0a-9516-2426e3c55057-image.png

        יצחק רשטוני מנותק
        יצחק רשטוני מנותק
        יצחק רשטונ
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
        #12

        @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

        אין שם את הגירסה שלנו (מנוע 1.6 גיר רציף)

        לא צריך דגם יש מחשבון להמרה לפי מידות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • טוסוןט טוסון

          @יצחק-רשטונ אני יודע מה זה צמיגי 50/50
          וזה מה שאני רוצה
          חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
          זה טוב יותר בשטח
          ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
          #13

          @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

          זה טוב יותר בשטח
          ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

          כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

          לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

          בקיצור לא שייך…

          ליצירת קשר לחץ כאן

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מאירמ מאיר

            @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

            זה טוב יותר בשטח
            ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

            כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

            לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

            בקיצור לא שייך…

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

            @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

            זה טוב יותר בשטח
            ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

            כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

            לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

            בקיצור לא שייך…

            להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.


            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ג גיל

              @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

              @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

              זה טוב יותר בשטח
              ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

              כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

              לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

              בקיצור לא שייך…

              להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

              טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

              @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

              @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

              זה טוב יותר בשטח
              ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

              כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

              לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

              בקיצור לא שייך…

              להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

              וברכב ממונע בגז?
              גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

              @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

              כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

              לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

              ומה הבעיה לכייל את הגיר?
              תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

              זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

              צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

              ג יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • טוסוןט טוסון

                @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                זה טוב יותר בשטח
                ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                בקיצור לא שייך…

                להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

                וברכב ממונע בגז?
                גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

                @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                ומה הבעיה לכייל את הגיר?
                תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                ג מנותק
                ג מנותק
                גיל
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                וברכב ממונע בגז?
                גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

                אני לא יודע להצביע על אחוז מדוייק של עלייה בצריכה, אבל שוב, אם בגלל הגפ"מ הצריכה היא כבר לא שיקול, אזי דינו כאמור

                @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.


                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טוסוןט טוסון

                  @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  זה טוב יותר בשטח
                  ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                  כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                  לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                  בקיצור לא שייך…

                  להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

                  וברכב ממונע בגז?
                  גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

                  @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                  לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                  ומה הבעיה לכייל את הגיר?
                  תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                  יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטונ
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                  #17

                  @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                  כמו שכתבו כאן אין דרך חוקית להגדיל את הקוטר הסופי של הגלגל וגם מבחינה מכנית זה פשוט לא שייך ברכב כזה שגם ככה הוא יחסית עצל וכ"ש בגירסת ה1.6 [0-100 13.9 שניות]
                  כמו שכתב מאיר אפשר להקטין את הגאנט ולהגדיל את החתך של הצמיג או להגדיל את הגאנט ולהקטין את החתך של הצמיג , בדרך כלל ברכבי ספורט מגדילים את הגאנט ומקטינים את החתך בשביל לקבל יציבות ואחיזה יותר גבוהה [וכמובן פוזה] וברכבי שטח דווקא מקטינים את הגאנט ומגדילים את החתך של הצמיג בשביל לקבל צמיג עם יותר גמישות בשטח וגם שהגאנט יחטוף פחות מכות בשטח [ולזה מועיל המחשבון שצירפתי] אבל זה כבר תעלול יקר שדורש גם החלפת גאנטים ועוד
                  לפעמים ברכבי שטח קשוחים כמו פורד ברונקו או ג’יפ רנגלר יש גירסאות ייחודיות שמיועדות לאכול שטח קשה ויש להם צמיגים שגם בקוטר הסופי הם יותר גדולים אבל מדובר ברכבים מחוזקים מכל הבט
                  עכ"פ לענ"ד דיי לך להחליף את המידה הקיימת בצמיגי AT

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                    @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                    תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                    כמו שכתבו כאן אין דרך חוקית להגדיל את הקוטר הסופי של הגלגל וגם מבחינה מכנית זה פשוט לא שייך ברכב כזה שגם ככה הוא יחסית עצל וכ"ש בגירסת ה1.6 [0-100 13.9 שניות]
                    כמו שכתב מאיר אפשר להקטין את הגאנט ולהגדיל את החתך של הצמיג או להגדיל את הגאנט ולהקטין את החתך של הצמיג , בדרך כלל ברכבי ספורט מגדילים את הגאנט ומקטינים את החתך בשביל לקבל יציבות ואחיזה יותר גבוהה [וכמובן פוזה] וברכבי שטח דווקא מקטינים את הגאנט ומגדילים את החתך של הצמיג בשביל לקבל צמיג עם יותר גמישות בשטח וגם שהגאנט יחטוף פחות מכות בשטח [ולזה מועיל המחשבון שצירפתי] אבל זה כבר תעלול יקר שדורש גם החלפת גאנטים ועוד
                    לפעמים ברכבי שטח קשוחים כמו פורד ברונקו או ג’יפ רנגלר יש גירסאות ייחודיות שמיועדות לאכול שטח קשה ויש להם צמיגים שגם בקוטר הסופי הם יותר גדולים אבל מדובר ברכבים מחוזקים מכל הבט
                    עכ"פ לענ"ד דיי לך להחליף את המידה הקיימת בצמיגי AT

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                    עכ"פ לענ"ד דיי לך להחליף את המידה הקיימת בצמיגי AT

                    שכנעתם אותי סופית,

                    עכשיו אני צריך לשכנע את שאר המשפחה

                    זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

                    צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אפייי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                      #19

                      אם מגזימים עם שינוי המידה זה יכול לדפוק את הגיר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      24

                      מחובר

                      1.5k

                      משתמשים

                      4.9k

                      נושאים

                      67.1k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום