-
@קינג-קומפיוטר בגלל הבוצה! שסתמה את מעבר השמן.
-
@נייטרון-חפשי אין ספק שזה אכן מועיל (והרבה יותר טוב מתוספי דלק למיניהם) וזה ממש פותח את המנוע…
אבל מי שצריך בפריוס ניקוי EGR שכידוע המעברים בסעפת מאד דקים וכמעט תמיד סתומים מפיח ספק האם זה יעיל מה גם שה EGR עצמו גם אחרי לילה בסודה קאוסטית לא יוצא חדש אז קצת קשה לי להאמין שזה פותח אבל אשמח מאד לפתוח EGR אחרי ניקיון שלו ולבדוק, והלוואי ואני יהיה מופתע לטובה, כי זה יחסוך אלפי שקלים בעבודת הפירוק,
אבל חשוב להדגיש שברור שגם בלי שום קשר לEGR זה מוסיף המון לרכב מבחינת ניקוי ממיר ושסתומים וכו’.
תודה רבה לך על הפוסט המדהים והבדיקה למען הכלל!! -
@נייטרון-חפשי
אין תמונות קצת ? אולי מהענן פיח שיוצא. -
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
תודה שציינת מחיר, אני לא רציתי לציין כי גם כך זה נראה כתבה ממומנת…
התכוונתי למחירים ששולמו עבור חמשת הרכבים שאתם שלחתם…
-
@מיכאלוש כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@נייטרון-חפשי
אין תמונות קצת ? אולי מהענן פיח שיוצא.אם הייתי מנסה לצלם את הענן פיח שיצא מהפריוויה היה נהרס לי המצלמה
-
@גיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
התכוונתי למחירים ששולמו עבור חמשת הרכבים שאתם שלחתם…
הוא עשה לנו הנחה בקטנה, והמחיר של הפריוס והסנטה פה היה יותר גבוה כי הוא עשה להם כפול זמן.
-
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
העוני הזה הוא היחיד שעושה את זה בארץ??
@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
ויש עוד שעושים את זה, מוזמנים לגגל.
(שים לב להארתו של @נייטרון-חפשי שקישורים 1 ו-2 שייכים לאותו עסק…)
3 -
@גיל הראשון והשני הם שני אתרים של אותו אדם/חברה ונוצרו ע"י ‘ריף מדיה’, בחיפוש גוגל אחרי ריף מדיה זה הדבר היחיד שעלה (יש גם ריל מדיה, אולי זה התחליף לבינתיים).
גם העיצוב של האתר…
בקיצור זה קצת מזכיר לי את זה עיין שם בכל המשך השרשור.
רק שהפעם חברת ריף מדיה עשתה עבורנו שירות ונתנה קישורים בסוף העמוד לכל האתרים שהקימה @לך-תדע לאן זה יוביל אותנו? -
@נייטרון-חפשי ייש"כ לא שמתי לב. “גיגלתי” בעלמא.
-
@גיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
ייש"כ לא שמתי לב. “גיגלתי” בעלמא.
לא היית אמור לשים לב, לי יש כבר אלרגיה לסגנון עיצוב הזה.
-
השתכנעתי מיעילות הענין הנראית לעין
יותר חושש האם ישנם השלכות עתידיות שהן פוגעות באוטו [אני לא רואה מה קורה באמת בפנים]
הבעיה שקשה לקבל אינדיקציה מרכבים ישנים שיש להם בעיות רבות ותמיד ניתן להפיל את התקלות על סיבות שונות [יתכן גם בצדק], ורכב חדש אין הרבה שמוכנים לנסות ואם יש אשמח להתעדכן.
אולי קצת יותר רקע על החברה המייצרת את המכשיר, רקורד בעולם, כמה זה מקובל, מדוע לא נפוץ השימוש בזה במוסכים רשמיים ושאינם, אין ע"ז יותר מידע?! -
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
מדוע לא נפוץ השימוש בזה במוסכים רשמיים ושאינם, אין ע"ז יותר מידע.
יכול להיות שזה בגלל שצריך ללמוד משהו על המכשירים האלה, ולכאורה זה המצאה שהתחילה אחרי שהמוסכים התחילו את העבודה, אז זה סוג של לשנות את הזקנים. אבל אין לי באמת מושג
-
@שמיל-שמיל אצל מוסכים רשמיים כמעט לא שייך המושג ניקוי - מחליפים וגמרנו… או שים תוסף דלק…
אני דיברתי עם כמה חברים - מוסכניקים “כבדים” שפירקו עשרות (אם לא מאות) מנועים ומתעסקים בזה יומם וליל וכולם טענו שזה ממש יעיל, אחד מהם אפילו גילה לי שיש לו כזה מכונה (לא מתקרבת למכונה של עוני שהביא אותה מחו"ל) וכולם ממש המליצו על זה,
העולם היום לא משקיע במנועי בנזין במיוחד לא בישנים… וזה הסיבה לדעתי שפחות מקובל התחום הזה…
לעניין הריסת המנוע אני חושב שזה לא כמו עשיית הפלאשינג ששם שמים חומר במקום שלא מיועד לחומרים כאלו ולכן הם צריכים להיות עדינים יותר כדי לא לפגוע בחלקים פנימיים של המנוע כמו משאבות ושסתומים שלא נועדו לעמוד עם חומרים חזקים ולכן גם בצדק לפעמים זה עושה נזק, ולכן לא עושים את זה סתם…
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו ובדיוק כמו שלפעמים מתדלקים 98 שזה יותר אוקטן שמנקה וכמו תוספי דלק כך גם עוני עובד הוא פשוט עושה את זה בצורה יותר יעילה וארוכה והתוצאות מדברים בעד עצמם וכמו שכתב נייטרון התותח!!! -
@MENI
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף, לא צריך להיות עם אוטו ישן מדי בשביל זה, זה עדיין שימושי גם לעולם המודרני ולא רק הישן.
איזה חברה המכשיר שלו?!, אולי אפשר לראות קצת יותר מידע על המכשיר ופעולתו, אולי קצת מידע מרחבי הרשת בעולם.
מעריך את חלוקת הנסיון שלכם, אבל אני קצת סובל מזה שאני ‘ליטפאק’, רוצה יותר מידע על זה, זה עדיין חריג ששני אנשים בארץ מסתובבים עם מכשיר מיוחד לזה.[אחפש בסרטון אם אני רואה את שם החברה, אשמח אם אתה יודע אם תוכל לעדכן אותי]
-
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף
לענ’'ד אני חלוק עליו, לא צריך כל 30 אלף, אולי אחרי 100 +
נראה לי גם @נייטרון-חפשי ו @MENI יסכימו על זה…
עריכה: עכשיו אני רואה ש @נייטרון-חפשי כבר כתב את זה. תודה @gogo -
@Klonimoos כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
@שמיל-שמיל כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא ממליץ על הורדת הפיח כל שלושים אלף
לענ’'ד אני חלוק עליו, לא צריך כל 30 אלף, אולי אחרי 100 +
נראה לי גם @נייטרון-חפשי ו @MENI יסכימו על זה…@נייטרון-חפשי כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
הוא טוען - כל 40,000. לדעתי התועלת לא מצדיק את המחיר.
-
@MENI כתב בניקוי פיח? כן, זה עובד! בדקנו.:
משא"כ כאן שכל המעברים והסעפות למינייהם ובמיוחד הEGR יותר בנוים לחומרים הכימים האלו
זה לא כזה חומר כימי חזק, משהו כמו סבון כלים של פיירי, וכפי שהבנתי ממנו זו הסיבה שהתהליך לוקח זמן, כי הוא לא מוריד גושי לכלוך כמו הפלאשינג אלא מפרק את החומר לאט לאט.
-
סרטון בנושא לא באמת דומה כי התהליך שם הוא רק 4 דקות.
-
@נייטרון-חפשי רק באתי להדגיש שמערכת השמן יותר עדינה ממערכת פליטה וEGR ולכן מן הסתם יותר עמידה לחומרים חזקים שמפרקים פיח…