מזגן חימום לא מחמם
-
מזגן על חום לא עובד הבעיה יכולה להיות גם בתרמוסטט,
אם הוא נתקע פתוח הוא גורם שיקח למנוע הרבה זמן להגיע לטמפרטורת עבודה (בסביבות 90 מעלות),
ואז המנוע נשאר קר והמזגן לא מחמם.
צריך לבדוק כמה זמן לוקח למד של החום מנוע להגיע לאמצע מתחילת הנסיעה,
ברכבים שאין מחוג של חום מנוע אפשר לבדוק את הטמפרטורה במנוע ע"י סורק תקלות (OBD). -
@Shebsale כתב במזגן חימום לא מחמם:
מזגן על חום לא עובד הבעיה יכולה להיות גם בתרמוסטט,
אם הוא נתקע פתוח הוא גורם שיקח למנוע הרבה זמן להגיע לטמפרטורת עבודה (בסביבות 90 מעלות),
ואז המנוע נשאר קר והמזגן לא מחמם.
צריך לבדוק כמה זמן לוקח למד של החום מנוע להגיע לאמצע מתחילת הנסיעה,
הרכבים שאין מחוג של חום מנוע אפשר לבדוק את הטמפרטורה במנוע ע"י סורק תקלות (OBD).אם התרמוסטט היה נתקע לו, מן הסתם שהמנוע היה מתחמם לו. לא?
-
@גיל כתב במזגן חימום לא מחמם:
אם התרמוסטט היה נתקע לו, מן הסתם שהמנוע היה מתחמם לו. לא?
לא, יש הבדל אם הטרמוסטט נתקע במצב פתוח או סגור,
אם הוא סגור זה גורם שלא יכנס מים למנוע והמנוע יתחמם כמו שאמרת,
אני דיברתי על מקרה שהוא נתקע פתוח שזה גורם לקירור יתר של המנוע. -
@מיישה כתב במזגן חימום לא מחמם:
יש תקלה ידועה בהרבה רכבים שנשבר המנוף של הבורר, הדרך לדעת האם הוא נשבר היא להדליק מזגן על מקסימום פאן, ולהעביר מקור לחום במהירות, אם שומעים מגוף נסגר, אז זה לא הבעיה, אם לא, כנראה שזה הסיפור, תבדוק את זה ונמשיך הלאה.
זה נכון רק ברכבים שזה עובד מכנית, ברוב הרכבים היום זה מנוע חשמלי שמחליף והוא יעבוד באותה איטיות בלי קשר למהירות סיבוב הבורר.
-
@נייטרון-חפשי כתב במזגן חימום לא מחמם:
@מיישה כתב במזגן חימום לא מחמם:
יש תקלה ידועה בהרבה רכבים שנשבר המנוף של הבורר, הדרך לדעת האם הוא נשבר היא להדליק מזגן על מקסימום פאן, ולהעביר מקור לחום במהירות, אם שומעים מגוף נסגר, אז זה לא הבעיה, אם לא, כנראה שזה הסיפור, תבדוק את זה ונמשיך הלאה.
זה נכון רק ברכבים שזה עובד מכנית, ברוב הרכבים היום זה מנוע חשמלי שמחליף והוא יעבוד באותה איטיות בלי קשר למהירות סיבוב הבורר.
נכון, אני מדבר על השנתון הנ"ל ומטה.
-
@Shebsale כתב במזגן חימום לא מחמם:
@גיל כתב במזגן חימום לא מחמם:
אם התרמוסטט היה נתקע לו, מן הסתם שהמנוע היה מתחמם לו. לא?
לא, יש הבדל אם הטרמוסטט נתקע במצב פתוח או סגור,
אם הוא סגור זה גורם שלא יכנס מים למנוע והמנוע יתחמם כמו שאמרת,
אני דיברתי על מקרה שהוא נתקע פתוח שזה גורם לקירור יתר של המנוע.אני חושב שזה די נדיר שהתרמוסטט יתקע פתוח, למה שזה יקרה?
בלילה בקור והצטברות חלודה במשך שעות זה יותר סביר שיתקע סגור מאשר פתוח
זה גם רוב המקרים
במקרה הזה זה גם פחות היה נראה משום שאומנם אין שעון למד חום מנוע, אבל הנורה הכחולה של המנוע קר נעלמה די מהר -
@מוטי-56 כתב במזגן חימום לא מחמם:
@Shebsale כתב במזגן חימום לא מחמם:
@גיל כתב במזגן חימום לא מחמם:
אם התרמוסטט היה נתקע לו, מן הסתם שהמנוע היה מתחמם לו. לא?
לא, יש הבדל אם הטרמוסטט נתקע במצב פתוח או סגור,
אם הוא סגור זה גורם שלא יכנס מים למנוע והמנוע יתחמם כמו שאמרת,
אני דיברתי על מקרה שהוא נתקע פתוח שזה גורם לקירור יתר של המנוע.אני חושב שזה די נדיר שהתרמוסטט יתקע פתוח, למה שזה יקרה?
בלילה בקור והצטברות חלודה במשך שעות זה יותר סביר שיתקע סגור מאשר פתוח
זה גם רוב המקרים
במקרה הזה זה גם פחות היה נראה משום שאומנם אין שעון למד חום מנוע, אבל הנורה הכחולה של המנוע קר נעלמה די מהרנדיר או לא אני לא יודע להגיד לך, אני כן יודע שזה דבר שקורה לפעמים.
-
@יוני כתב במזגן חימום לא מחמם:
@מוטי-56 כתב במזגן חימום לא מחמם:פילטר מזגן פעולה המורכבת בדגם הזה יותר מרוב הרכבים
אוהו צריך לפרק חצי אוטו בשביל זה
יותר קל להתקין כל פעם מזגן חדשבדור ראשון (עד 2009), לפחות בחלקם.
בדור שני (מ-2009), מה שיש לו, זה לא מסובך. -
@itzik כתב במזגן חימום לא מחמם:
בדור שני (מ-2009), מה שיש לו, זה לא מסובך.
אכן זה פחות מסובך, אבל עדין זה למטה וצריך להוציא ברגים ואיזה שקע
בקיצור, זה לא כמו בקורולה שמוציאים תא כפפות ופותחים את הפלסטיק ההואפעם החלפתי בדגם הישן, וזה היה חתיכת עבודה…