האם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?
-
@מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
https://d.apkpure.com/b/APK/mureung.obdproject?version=latest
זה אפליקצייה מעולה, שניתן להזין בהגדרות מחיר דלק, ואז זה נותן לך מחיר נסיעה.א. הקישור לא עובד!
ב. השתמשת באפליקציה? תוכל לבאר יותר כיצד היא 'יודעת'? -
@מרן-הרוששיבע כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
@מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
https://d.apkpure.com/b/APK/mureung.obdproject?version=latest
זה אפליקצייה מעולה, שניתן להזין בהגדרות מחיר דלק, ואז זה נותן לך מחיר נסיעה.א. הקישור לא עובד!
ב. השתמשת באפליקציה? תוכל לבאר יותר כיצד היא 'יודעת'?אתה אומר לה כמה עולה דלק, והיא מחשבת כמה עולה לך הנסיעה בדיוק לפי צריכת הדלק.
אין לי זמן לחפש קישור, אבל תחפש אפליקצייה בשם infocar -
@מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!
יכול להיות שיהיה בזה נפק"מ בין מנוע הזרקת דלק כמו שיש היום (שלא לוקח דלק) לבין מנוע ישן עם מאייד (קרבורטור בלע"ז) שעדיף ניוטרל מאשר דרייב
-
@EBA כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
@נייטרון-חפשי אז ככה, הסיבה שיש חוק שאסור לעשות את זה היא לא בשביל להקשות לנו את החיים או להגדיל את הכנסות המדינה ממס הבלו של הדלק, אלא כדי לשמור על החיים שלנו.
דווקא היה נראה לי שכתבתי שזה לא בטיחותי. וגם אם ניסיתי את זה יותר מפעם אחת (עם שמירת מרחק מגברת ועירנות גבוהה וכו')
-
@נייטרון-חפשי הכל טוב, לא הגבתי אליך ספציפית אלא לכל הדוברים כאן.
-
@יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.
למיטב ידיעתי רכב היברידי של טויוטה שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה
-
@טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
@יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.
למיטב ידיעתי רכב היברידי שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה
לי יש היברידי דיי גמור, ויורד לי הרבה לפס אחד, ולא נרשם לי תקלה.
-
@אלי-2023 כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
@טכנולוג
ככה זה בפריוס ודווקא בנסיעה בדרך כלל הבטריה טעונה
אבל מאוד חשוב לשים לב שחונים או בעיקר בשטיפה אמריקאית שלא להשים את הרכב על ניוטרל אם אין הרבה פסיםאו לחילופין לכבות מזגן במהלך השטיפה עצמה ואם הסוללה לא ממש גמורה היא לא תרד ב2 דק' לפס אחד
-
@מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
@טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
@יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.
למיטב ידיעתי רכב היברידי שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה
לי יש היברידי דיי גמור, ויורד לי הרבה לפס אחד, ולא נרשם לי תקלה.
אמנם כתבתי היברידי אבל התכוונתי דווקא לטויוטה (תיקנתי בפוסט המקורי)
וזה לא נרשם במסך של הרכב אלא במחשב הפנימי וכשטויוטה מתחברים למחשב הם יכולים לדעת אם זה ירד ובכזה מצב הם מבטלים את האחריות כי לטענתם זה נזק בידיים לסוללה -
למנהיג הדור ששאל -
טעות גדולה !!!
תתפלא לשמע שלא רק שזה לא חוסך דלק
זה מבזבז !
אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד -
-
@מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
בדקתי את זה עם מחשב רכב.
בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!@מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
תבדוק באיזה רכב זה (חדש/ישן/היברידי)
עולה מן האמור שבניוטרל לוקח יותר דלק!
@סמך כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"דאני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה -
@YOLEVI כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:
אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעהכשתסביר לי בהגיון איך זה קורה יש מה לדבר,
בדיקת OBD לא מספיק אמינה לצריכת דלק בשביל להביא ממנה הוכחה.
תסביר לי מה גורם לדרייב לקחת יותר דלק
ואם תרצה שאני יסביר למה אתה טועה אני כאן,
ההבדל בין דרייב לניוטרל הוא האם ההילוכים מתחברים לסיבוב המנוע או שהם מנותקים ממנו, (מתנתק ומתחבר על ידי מוט קטן שננעץ בהילוכים),
המנוע הוא אותו מנוע, צריך איקס דלק בשביל שהוא יצליח לעבוד, פחות דלק הוא יכבה,
כשאתה על ניוטרל המנוע חייב דלק נניח 3 ליטר לשעה
כשאתה נכנס לדרייב אין משהו שגורם לו להוסיף דלק
משום שהחלק שאחראי לזריקת הדלק זה החיישן שיושב על פתח המצערת, (שנפתח ונסגר לפי לחיצות הדוושת דלק)
ואם אין מה שילמד את המנוע לקחת יותר דלק למה שהוא יקח