דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. האם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?

האם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיר (תיבת הילוכים)
גירניוטרל
48 פוסטים 20 כותבים 1.9k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיישהמ מיישה

    @מוטי-56 כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

    @מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

    אם אתה בירידה חדה שגם בדרייב לא תצטרך ללחוץ על הגז, זה עדיף (כי אז המנוע מסתובב מעצמו והרכב לא יונק דלק).
    בכ"א בזמן הניוטרל עצמו אין שום בלאי (אולי באופן עקיף יש בלאי לבלמים).

    צריך לבדוק אם מעבר תכוף מניוטרל לדרייב עלול לייצר בלאי (ברובוטי לכאו’ לא).

    ללא לחיצה על דוושת ההאצה הרכב גם כך לא ייקח עוד דלק
    הסל"ד הגבוה בירידה לא מבזבז עוד דלק
    הנסיעה בניוטרל בירידה מצריכה שימוש יתר בבלמים, מה שגורם לבלאי מואץ ללא שום רווח

    בדקתי את זה עם מחשב רכב.
    בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

    אבי יםא מנותק
    אבי יםא מנותק
    אבי ים
    מייבין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

    בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

    יכול להיות שיהיה בזה נפק"מ בין מנוע הזרקת דלק כמו שיש היום (שלא לוקח דלק) לבין מנוע ישן עם מאייד (קרבורטור בלע"ז) שעדיף ניוטרל מאשר דרייב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • EBAE EBA

      @נייטרון-חפשי אז ככה, הסיבה שיש חוק שאסור לעשות את זה היא לא בשביל להקשות לנו את החיים או להגדיל את הכנסות המדינה ממס הבלו של הדלק, אלא כדי לשמור על החיים שלנו.
      הבעיה בדבר הזה היא שהעומס שמוטל על הבלמים הוא מטורף [תחשבו על זה פעם, יש כאן מפלצת במשקל 1700 ק"ג, וביחד איתי 1793.8 ק"ג, שטסה לה בירידה חדה על 120 קמ"ש, ורפידת המתכת העלובה הזו צריכת לתפוס ולעצור אותה!] וכשהרכב בניוטרל כל העומס הזה מוטל על הבלמים הקדמיים לבדם, בלי שום עזרה של המנוע והגיר.
      אז קודם כל גם אם זה חוסך בדלק, זה עולה אחר כך פי כמה וכמה בבלאי מואץ של הבלמים.
      והכי חשוב - זה מחמם את הבלמים ומאבד מהיעילות שלהם, בטח אם אתה עושה את זה במשך 50 ק"מ!!
      ובקיצור, זה מעשה מאוד מסוכן
      זו דעתי, ככה אני מבין מסברא, כך המוסכניקים אמרו לי בתור דבר מובן מאליו, כך אומר החוק [ולומדים את זה בתאוריה למי ששכח] וכך כתוב בספר הרכב. [לא שאני מאמין לכל מה שכתוב שם, למשל “להחלפת הנורה הפנימית ברכב פנה למוסך מורשה של יונדאי”, אבל את האזהרה הזו כתוב בגדול, מודגש ומוזרח, שנסיעה בניוטרל זהו מצב מסוכן באופן קיצוני ועלול להביא לאיבוד שליטה]
      גם אם זה קורה רק אחת ל-800, זו סטטיסטיקה שאומרת שאם אתה וחבר שלך עושים את זה במשך שלוש שנים, אחד ממכם רח"ל יספק תעסוקה לזק"א]. ולדעתי זה קורה יותר.

      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשי
      מאסטר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
      #22

      @EBA כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

      @נייטרון-חפשי אז ככה, הסיבה שיש חוק שאסור לעשות את זה היא לא בשביל להקשות לנו את החיים או להגדיל את הכנסות המדינה ממס הבלו של הדלק, אלא כדי לשמור על החיים שלנו.

      דווקא היה נראה לי שכתבתי שזה לא בטיחותי. וגם אם ניסיתי את זה יותר מפעם אחת (עם שמירת מרחק מגברת ועירנות גבוהה וכו’)

      pikolinou@gmail.com

      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

        @EBA כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

        @נייטרון-חפשי אז ככה, הסיבה שיש חוק שאסור לעשות את זה היא לא בשביל להקשות לנו את החיים או להגדיל את הכנסות המדינה ממס הבלו של הדלק, אלא כדי לשמור על החיים שלנו.

        דווקא היה נראה לי שכתבתי שזה לא בטיחותי. וגם אם ניסיתי את זה יותר מפעם אחת (עם שמירת מרחק מגברת ועירנות גבוהה וכו’)

        EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
        #23

        @נייטרון-חפשי הכל טוב, לא הגבתי אליך ספציפית אלא לכל הדוברים כאן.

        חסימת אאוטנט למולטימדיה, וסימים מוזלים לחוסמים
        050-4133851

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י מנותק
          י מנותק
          יראת שמים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

          ידני

          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י יראת שמים

            עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

            ט מנותק
            ט מנותק
            טכנולוג
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
            #25

            @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

            עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

            למיטב ידיעתי רכב היברידי של טויוטה שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

            ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

            מיישהמ אלי 2023א 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • ט טכנולוג

              @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

              עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

              למיטב ידיעתי רכב היברידי של טויוטה שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              סיירת פיקוח מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

              @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

              עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

              למיטב ידיעתי רכב היברידי שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

              לי יש היברידי דיי גמור, ויורד לי הרבה לפס אחד, ולא נרשם לי תקלה.

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד במחירים הוגנים.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              הכל בעזרת השםה אלי 2023א ט 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מיישהמ מיישה

                @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

                למיטב ידיעתי רכב היברידי שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

                לי יש היברידי דיי גמור, ויורד לי הרבה לפס אחד, ולא נרשם לי תקלה.

                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השםה מנותק
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @מיישה רק בניוטרל

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ט טכנולוג

                  @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                  עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

                  למיטב ידיעתי רכב היברידי של טויוטה שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

                  אלי 2023א מנותק
                  אלי 2023א מנותק
                  אלי 2023
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @טכנולוג
                  ככה זה בפריוס ודווקא בנסיעה בדרך כלל הבטריה טעונה
                  אבל מאוד חשוב לשים לב שחונים או בעיקר בשטיפה אמריקאית שלא להשים את הרכב על ניוטרל אם אין הרבה פסים

                  מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מיישהמ מיישה

                    @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                    @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                    עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

                    למיטב ידיעתי רכב היברידי שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

                    לי יש היברידי דיי גמור, ויורד לי הרבה לפס אחד, ולא נרשם לי תקלה.

                    אלי 2023א מנותק
                    אלי 2023א מנותק
                    אלי 2023
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @מיישה כל הבעיה בניוטרל זה שהמנוע לא עובד ואז כשהיא מגיעה לסף אין מה שיטעין אותה
                    כשהרכב דולק רגיל אין את הבעיה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אלי 2023א אלי 2023

                      @טכנולוג
                      ככה זה בפריוס ודווקא בנסיעה בדרך כלל הבטריה טעונה
                      אבל מאוד חשוב לשים לב שחונים או בעיקר בשטיפה אמריקאית שלא להשים את הרכב על ניוטרל אם אין הרבה פסים

                      מאירמ מנותק
                      מאירמ מנותק
                      מאיר
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @אלי-2023 כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                      @טכנולוג
                      ככה זה בפריוס ודווקא בנסיעה בדרך כלל הבטריה טעונה
                      אבל מאוד חשוב לשים לב שחונים או בעיקר בשטיפה אמריקאית שלא להשים את הרכב על ניוטרל אם אין הרבה פסים

                      או לחילופין לכבות מזגן במהלך השטיפה עצמה ואם הסוללה לא ממש גמורה היא לא תרד ב2 דק’ לפס אחד

                      ליצירת קשר לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • abc97A abc97

                        רציתי לשאול את המומחים
                        אני גר בירושלים שהרים סביב לה
                        ואני נוהג בירידות להעביר את ההילוכים (גיר אוטומטי) לניוטרל ובעליות מחזיר לרגיל
                        האם הדבר מזיק לגיר או שזה לא מזיק ורק חוסך בדלק?
                        אשמח לדעת מה המבינים חושבים

                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השם
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                        #31

                        @מנהיג-הדור
                        ראה פה

                        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                          @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                          עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

                          למיטב ידיעתי רכב היברידי שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

                          לי יש היברידי דיי גמור, ויורד לי הרבה לפס אחד, ולא נרשם לי תקלה.

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                          @טכנולוג כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                          @יראת-שמים כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                          עוד הערה שכדאי לקחת בחשבון. לא יודע על איזה רכב ספציפי מדובר פה, אבל ברכב היברידי ניוטרל לזמן ממושך גורם נזק של ממש לבטריה, כי האוטו משתמש בה כל הזמן ובשום מצב היא לא נטענת.

                          למיטב ידיעתי רכב היברידי שהבטריה שלו ירדה מתחת לשתי פסים זה יכול להרוס לחלוטין את הבטריה וזה גם נרשם כתקלה במחשב רכב ומהווה עילה לביטול האחריות על הסוללה בטויוטה

                          לי יש היברידי דיי גמור, ויורד לי הרבה לפס אחד, ולא נרשם לי תקלה.

                          אמנם כתבתי היברידי אבל התכוונתי דווקא לטויוטה (תיקנתי בפוסט המקורי)
                          וזה לא נרשם במסך של הרכב אלא במחשב הפנימי וכשטויוטה מתחברים למחשב הם יכולים לדעת אם זה ירד ובכזה מצב הם מבטלים את האחריות כי לטענתם זה נזק בידיים לסוללה

                          ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סמךס מנותק
                            סמךס מנותק
                            סמך
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            למנהיג הדור ששאל -
                            טעות גדולה !!!
                            תתפלא לשמע שלא רק שזה לא חוסך דלק
                            זה מבזבז !
                            אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
                            ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
                            ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

                            אבי יםא דוד המומחהד 2 תגובות תגובה אחרונה
                            4
                            • סמךס סמך

                              למנהיג הדור ששאל -
                              טעות גדולה !!!
                              תתפלא לשמע שלא רק שזה לא חוסך דלק
                              זה מבזבז !
                              אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
                              ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
                              ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

                              אבי יםא מנותק
                              אבי יםא מנותק
                              אבי ים
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @סמך
                              הבאת @סמך לדבריו של מיישה שכבר כתב את זה

                              @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                              אני פעם חשבתי שסל"ד לוקח דלק, התברר שלא.
                              כי בירידה, מי שמסובב את המנוע זה הגלגלים.

                              סמךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אבי יםא אבי ים

                                @סמך
                                הבאת @סמך לדבריו של מיישה שכבר כתב את זה

                                @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                אני פעם חשבתי שסל"ד לוקח דלק, התברר שלא.
                                כי בירידה, מי שמסובב את המנוע זה הגלגלים.

                                סמךס מנותק
                                סמךס מנותק
                                סמך
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #35

                                @אבי-ים
                                ברוך שכיוונתי
                                או - ברוך שסמכתי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • abc97A abc97 התייחס לנושא זה ב
                                • סמךס סמך

                                  למנהיג הדור ששאל -
                                  טעות גדולה !!!
                                  תתפלא לשמע שלא רק שזה לא חוסך דלק
                                  זה מבזבז !
                                  אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
                                  ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
                                  ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

                                  דוד המומחהד מנותק
                                  דוד המומחהד מנותק
                                  דוד המומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36

                                  @סמך
                                  לגבי פריוס וודאי שזה לא חוסך כמו שהוכיחו אותי על פניי בעבר כבר

                                  כל דבר בסוללה הבריידי ומפתחות, אני אולי יודע קצת… ואשמח לעזור… 0533162369

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @מוטי-56 כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                    @מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                    אם אתה בירידה חדה שגם בדרייב לא תצטרך ללחוץ על הגז, זה עדיף (כי אז המנוע מסתובב מעצמו והרכב לא יונק דלק).
                                    בכ"א בזמן הניוטרל עצמו אין שום בלאי (אולי באופן עקיף יש בלאי לבלמים).

                                    צריך לבדוק אם מעבר תכוף מניוטרל לדרייב עלול לייצר בלאי (ברובוטי לכאו’ לא).

                                    ללא לחיצה על דוושת ההאצה הרכב גם כך לא ייקח עוד דלק
                                    הסל"ד הגבוה בירידה לא מבזבז עוד דלק
                                    הנסיעה בניוטרל בירידה מצריכה שימוש יתר בבלמים, מה שגורם לבלאי מואץ ללא שום רווח

                                    בדקתי את זה עם מחשב רכב.
                                    בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #37

                                    @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                    בדקתי את זה עם מחשב רכב.
                                    בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

                                    @מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                    תבדוק באיזה רכב זה (חדש/ישן/היברידי)

                                    עולה מן האמור שבניוטרל לוקח יותר דלק!

                                    @סמך כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                    אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
                                    ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
                                    ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

                                    אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
                                    ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
                                    דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

                                    התקנת ומכירת מולטימדיה, פאנלים, ומצלמות דרך
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com

                                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y YOLEVI

                                      @מיישה כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                      בדקתי את זה עם מחשב רכב.
                                      בירידה, גם אם הסל"ד בשמיים, המנוע לא לוקח אפילו טיפת דלק!

                                      @מאיר כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                      תבדוק באיזה רכב זה (חדש/ישן/היברידי)

                                      עולה מן האמור שבניוטרל לוקח יותר דלק!

                                      @סמך כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                      אסביר - כאשר אתה בירידה, הרכב לא צריך לתת כח/דלק כדי להתקדם קדימה, ולכן אין הזרקת דלק כלל.
                                      ולמרות זאת הטורים גבוהים בגלל סיבובי מנוע שנובעים מסיבוב הגלגלים וללא צריכת דלק]
                                      ברגע שאתה עובר לניוטרל, המנוע מתנתק מהגלגלים, וכדי לשמור את המנוע בתנועה יש הזרקת דלק ששומרת אותו על כ- 500 סל"ד

                                      אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
                                      ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
                                      דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתי
                                      סיירת פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                      #38

                                      @YOLEVI כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                      אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
                                      ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
                                      דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

                                      כשתסביר לי בהגיון איך זה קורה יש מה לדבר,
                                      בדיקת OBD לא מספיק אמינה לצריכת דלק בשביל להביא ממנה הוכחה.
                                      תסביר לי מה גורם לדרייב לקחת יותר דלק
                                      ואם תרצה שאני יסביר למה אתה טועה אני כאן,
                                      ההבדל בין דרייב לניוטרל הוא האם ההילוכים מתחברים לסיבוב המנוע או שהם מנותקים ממנו, (מתנתק ומתחבר על ידי מוט קטן שננעץ בהילוכים),
                                      המנוע הוא אותו מנוע, צריך איקס דלק בשביל שהוא יצליח לעבוד, פחות דלק הוא יכבה,
                                      כשאתה על ניוטרל המנוע חייב דלק נניח 3 ליטר לשעה
                                      כשאתה נכנס לדרייב אין משהו שגורם לו להוסיף דלק
                                      משום שהחלק שאחראי לזריקת הדלק זה החיישן שיושב על פתח המצערת, (שנפתח ונסגר לפי לחיצות הדוושת דלק)
                                      ואם אין מה שילמד את המנוע לקחת יותר דלק למה שהוא יקח

                                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                      נייטרון חפשינ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                        @YOLEVI כתב בהאם נסיעה בירידות על ניוטרל מזיקה לגיר?:

                                        אני בדקתי עם מחשב במיצובישי לנסר 2008 ויצא שעל ניוטרל לוקח לי פחות מאשר על דרייב בירידה!!!
                                        ניוטרל סביבות 1.2 ליטר לשעה
                                        דרייב בירידה (בלי ליגוע בגז כמובן) סביבות 2.2/8 ליטר לשעה

                                        כשתסביר לי בהגיון איך זה קורה יש מה לדבר,
                                        בדיקת OBD לא מספיק אמינה לצריכת דלק בשביל להביא ממנה הוכחה.
                                        תסביר לי מה גורם לדרייב לקחת יותר דלק
                                        ואם תרצה שאני יסביר למה אתה טועה אני כאן,
                                        ההבדל בין דרייב לניוטרל הוא האם ההילוכים מתחברים לסיבוב המנוע או שהם מנותקים ממנו, (מתנתק ומתחבר על ידי מוט קטן שננעץ בהילוכים),
                                        המנוע הוא אותו מנוע, צריך איקס דלק בשביל שהוא יצליח לעבוד, פחות דלק הוא יכבה,
                                        כשאתה על ניוטרל המנוע חייב דלק נניח 3 ליטר לשעה
                                        כשאתה נכנס לדרייב אין משהו שגורם לו להוסיף דלק
                                        משום שהחלק שאחראי לזריקת הדלק זה החיישן שיושב על פתח המצערת, (שנפתח ונסגר לפי לחיצות הדוושת דלק)
                                        ואם אין מה שילמד את המנוע לקחת יותר דלק למה שהוא יקח

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                                        #39

                                        @ראובן-שבתי המנוע יוצר וואקום שמושך אוויר גם אם המצערת סגורה, חיישן MAF מזהה את כניסת האוויר ומזרים דלק בהתאם, ייתכן שברכבים חדשים סידרו את זה כדי לחסוך אבל בישנים המחשב בכלל לא יודע כמה לחצת על הדוושה, וממילא ברגע שהרכב על ניוטרל והמנוע על סרק הוא משתמש בכמות המינימלית של דלק כדי לשמור על רצף הפעולה, אבל כשהוא מחובר לגלגלים ממילא הסל"ד עולה ואיתו כמות יניקת האוויר המזוהה ע"י חיישן הMAF וכנ"ל.

                                        pikolinou@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טכנולוג
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                          #40

                                          גם אני חולק על הדעה הרווחת כאן שיותר חסכוני לנסוע בירידות על דרייב מעבר לנימוקים שהזכירו @YOLEVI ו @נייטרון-חפשי וההסבר הוא פשוט אם נניח אני בירידה וברצוני לנסוע במהירות של 100 קמ"ש - אם הירידה לא מספיק תלולה (מה שקורה בד"כ) אם אסע על ניוטרל הרכב יצבור תאוצה ויגיע ל 100 מעצמו אבל אם אסע על דרייב אז המנוע יבלום את הרכב וכדי להגיע למהירות שרציתי אני אצטרך לתת טיפה גז וכל כמה שניות עוד קצת מה שקורה בסוף הוא שגם אם נאמר שהירידה מסובבת את המנוע והוא לא צורך דלק בכלל בכ"ז הוא בולם את הרכב ואז אני בעצמי כל כמה שניות לוחץ על דוושת הגז ומבזבז דלק יותר ממה שהיה מתבזבז אילו הייתי נוסע על ניוטרל
                                          המקרה היחיד שבו גם לדעתי עדיף לנסוע על דרייב הוא כאשר הירידה מאוד תלולה והרכב צובר תאוצה מרגע לרגע שאז עדיף לנסוע על דרייב לא רק מטעמי חיסכון אלא גם מטעמי בטיחות שהשימוש התכוף בבלמים יכול לשרוף אותם וכן מכך שעלולים לאבד שליטה על המהירות שגוברת מעצמה

                                          ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                          ראובן שבתיר KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          3

                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3

                                          6

                                          מחובר

                                          1.4k

                                          משתמשים

                                          4.7k

                                          נושאים

                                          63.8k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום