דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. הושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים

      הושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      85 פוסטים 17 כותבים 3.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

        מי דיבר מקודם על סוכנים?
        https://carsforum.co.il/topic/739207-כיצד-להציל-אנשים-מסוחרי-רכב-רמאים-ונוכלים/

        שלמהש מנותק
        שלמהש מנותק
        שלמה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #66

        @מוטי-ברנד כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

        מי דיבר מקודם על סוכנים?
        https://carsforum.co.il/topic/739207-כיצד-להציל-אנשים-מסוחרי-רכב-רמאים-ונוכלים/

        מוטי לפי הסגנון של כותב הפוסט הוא משלנו…
        אולי תזמין אותו להצטרף אלינו?

        כאן בשביל לעזור :)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • LexusL Lexus

          סליחה שאני מסיט את הנושא מהגז…
          עשיתם לי רגליים קרות על האטראז’
          הייתי שמח לשמוע איך הג’אז (2007) מבחינת חיסכון
          מצאתי אחת שנשמעת לי מצוין

          יצחק רשטוני מחובר
          יצחק רשטוני מחובר
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
          #67

          @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

          סליחה שאני מסיט את הנושא מהגז…
          עשיתם לי רגליים קרות על האטראז’

          אני דווקא חושב שמה שטוב להודי שמרוויח 100 רופי לחודש טוב גם לישראלי שמרוויח כביכול יותר אבל בפועל משלם המון למשכנתא/שכירות, אגרות,דלק וכו’

          ומשלם על פחית קולה 7 שקל שעולה בכפר 1 שקל

          בקיצור הרבה מהדברים שגורמים לנו סבל או אושר זה לפי רמת הציפיות שלנו והבעיה שלנו שאנחנו מרגישים באירופה אבל תכלס אלא אם כן אתה נמנה על העשירון העליון יכול להיות שאתה צריך לשמוח שאתה נוסע באטראג’ ולא בריקשה או בגג של אוטובוס.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • LexusL Lexus

            סליחה שאני מסיט את הנושא מהגז…
            עשיתם לי רגליים קרות על האטראז’
            הייתי שמח לשמוע איך הג’אז (2007) מבחינת חיסכון
            מצאתי אחת שנשמעת לי מצוין

            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגים
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #68

            @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

            עשיתם לי רגליים קרות על האטראז’

            עשינו לך רגלים קרות רק על הסוחרים לא על האוטו אתה יכול להמשיך לחפש לך משהו טוב מפרטי ובעז"ה תמצא את מבוקשך…

            התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
            ירושלים והסביבה
            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @YOLEVI כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

              בצורת נוזל די דומה לעוצמת פיצוץ של חומר נפץ TNT.

              נו אז זה יהיה שיא החסכוני הוא ישתמש במאית ממה שהוא משתמש כרגע…

              ממש לא נכון, טיפה של נוזל מכילה איזה חצי ליטר גז, וככל שהפיצוץ יותר חזק קשה יותר לנצל את האנרגיה.

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #69

              @נייטרון-חפשי כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

              @YOLEVI כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:
              בצורת נוזל די דומה לעוצמת פיצוץ של חומר נפץ TNT.

              נו אז זה יהיה שיא החסכוני הוא ישתמש במאית ממה שהוא משתמש כרגע…

              ממש לא נכון, טיפה של נוזל מכילה איזה חצי ליטר גז, וככל שהפיצוץ יותר חזק קשה יותר לנצל את האנרגיה.

              הוא התכוון להציע להסב את הרכב לנסיעה על TNT…

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שמו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #70

                יש לי חבר שעשה על פיג’ו 107 2014 גז מבסוט עד הגג
                נוסע מהצפון לירושלים בשקלים
                למי שמתאים

                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שמו

                  יש לי חבר שעשה על פיג’ו 107 2014 גז מבסוט עד הגג
                  נוסע מהצפון לירושלים בשקלים
                  למי שמתאים

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #71

                  @שמו
                  ויעויין פה
                  שממליץ הדוקטור לגז @שמואל-קליין עיצה דומה על ניסאן מיקרה.


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @שמו
                    ויעויין פה
                    שממליץ הדוקטור לגז @שמואל-קליין עיצה דומה על ניסאן מיקרה.

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #72

                    @Klonimoos ראיתי ביד 2 כמה סריון על גז

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מייבין סיירת פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #73

                      אכן, למעשה, יש כזה דבר רכבי מיני עם גז.
                      זה ממש נחמד לנסוע כמעט בחינם.
                      ואכן לענ’‘ד אם מיני, אז עדיף אוטו חזק כמו סיריון, שלפחות נהנה מהחיסכון.
                      רק צריך להשים לב, שע’'מ לכסות את העלויות של ההתקנה של הגז ברכב חסכוני, אדם שצורך נסיעות ממוצעות, יקח לו שנתיים בערך.


                      ''חכם לב, יקח מצוות!''
                      🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #74

                        אני עדין בוחן את האפשרויות השונות שיש לי
                        כעת אני עוקב אחרי הונדה ג’אז אולי אמצא שם מציאה נאה (מצאתי אחת, סיכמתי לבוא לראות את הרכב בזמן מסוים ובינתיים הוא מכר את הרכב)
                        מה אומרים על דאצ’יה (לוגאן MCV, או משהו אחר) מסקירות לא מעטות שקראתי עושה רושם של רכב שאמנם דל באבזור אבל אמין, ונשמע שהוא חסכוני בטירוף

                        שיפור החיפוש ביד2

                        מאירמ יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • LexusL Lexus

                          אני עדין בוחן את האפשרויות השונות שיש לי
                          כעת אני עוקב אחרי הונדה ג’אז אולי אמצא שם מציאה נאה (מצאתי אחת, סיכמתי לבוא לראות את הרכב בזמן מסוים ובינתיים הוא מכר את הרכב)
                          מה אומרים על דאצ’יה (לוגאן MCV, או משהו אחר) מסקירות לא מעטות שקראתי עושה רושם של רכב שאמנם דל באבזור אבל אמין, ונשמע שהוא חסכוני בטירוף

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #75

                          @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                          מה אומרים על דאצ’יה (לוגאן MCV, או משהו אחר) מסקירות לא מעטות שקראתי עושה רושם של רכב שאמנם דל באבזור אבל אמין, ונשמע שהוא חסכוני בטירוף

                          גירסת הדיזל בלבד. כמדומני שהאוטומטי בעייתי כך שנשאר הידני.

                          ליצירת קשר לחץ כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • LexusL Lexus

                            אני עדין בוחן את האפשרויות השונות שיש לי
                            כעת אני עוקב אחרי הונדה ג’אז אולי אמצא שם מציאה נאה (מצאתי אחת, סיכמתי לבוא לראות את הרכב בזמן מסוים ובינתיים הוא מכר את הרכב)
                            מה אומרים על דאצ’יה (לוגאן MCV, או משהו אחר) מסקירות לא מעטות שקראתי עושה רושם של רכב שאמנם דל באבזור אבל אמין, ונשמע שהוא חסכוני בטירוף

                            יוניי מנותק
                            יוניי מנותק
                            יוני
                            מגיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
                            #76

                            @Lexus דובר כאן וכאן וכאן

                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                              #77

                              אז תודה לכולם על ה"תשועה ברוב יועץ"
                              ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז
                              עם קצת יותר חכמת חיים מהפוקוס דנן (היא פשוט חיה יותר…)
                              בתקווה שאכן המהלך יצדיק את עצמו
                              ושוב, תודה לכל העונים והמסייעים

                              שיפור החיפוש ביד2

                              יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • KlonimoosK מנותק
                                KlonimoosK מנותק
                                Klonimoos
                                מייבין סיירת פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                #78

                                @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                תודה על ה’תשועה ברוב יועץ’
                                ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז

                                🎉🎉 מזל טוב!!! סע בדרכים ישרות, בעז’'ה רק להרבה שמחות! ולא תדע שום צער ותקלה!

                                בתקווה שאכן המהלך יצדיק את עצמו

                                בקשר לרכב, אדרבה תעיין בו כמו שצריך, ואח’'כ תפנק אותנו בסיקור פה…


                                ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                LexusL יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • KlonimoosK Klonimoos

                                  @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                  תודה על ה’תשועה ברוב יועץ’
                                  ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז

                                  🎉🎉 מזל טוב!!! סע בדרכים ישרות, בעז’'ה רק להרבה שמחות! ולא תדע שום צער ותקלה!

                                  בתקווה שאכן המהלך יצדיק את עצמו

                                  בקשר לרכב, אדרבה תעיין בו כמו שצריך, ואח’'כ תפנק אותנו בסיקור פה…

                                  LexusL מנותק
                                  LexusL מנותק
                                  Lexus
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                  #79

                                  @Klonimoos כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                  בקשר לרכב, אדרבה תעיין בו כמו שצריך, ואח’'כ תפנק אותנו בסיקור פה…

                                  בינתיים כתבתי 'שטיקל’ על הפוקוס

                                  שיפור החיפוש ביד2

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • LexusL Lexus

                                    אז תודה לכולם על ה"תשועה ברוב יועץ"
                                    ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז
                                    עם קצת יותר חכמת חיים מהפוקוס דנן (היא פשוט חיה יותר…)
                                    בתקווה שאכן המהלך יצדיק את עצמו
                                    ושוב, תודה לכל העונים והמסייעים

                                    יצחק רשטוני מחובר
                                    יצחק רשטוני מחובר
                                    יצחק רשטונ
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #80

                                    @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                    ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז

                                    מזל טוב , בשעה טובה ומצלחת סע בדרכים ישרות ותרווה ממנה רק נחת.
                                    נשמח לשמוע מה הנתונים

                                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                      @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                      ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז

                                      מזל טוב , בשעה טובה ומצלחת סע בדרכים ישרות ותרווה ממנה רק נחת.
                                      נשמח לשמוע מה הנתונים

                                      LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #81

                                      @יצחק-רשטונ כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                      @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                      ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז

                                      מזל טוב , בשעה טובה ומצלחת סע בדרכים ישרות ותרווה ממנה רק נחת.
                                      נשמח לשמוע מה הנתונים

                                      2005
                                      220K ק"מ
                                      עלתה לי 6.5 אש"ח

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • LexusL Lexus

                                        @Klonimoos כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                        בקשר לרכב, אדרבה תעיין בו כמו שצריך, ואח’'כ תפנק אותנו בסיקור פה…

                                        בינתיים כתבתי 'שטיקל’ על הפוקוס

                                        Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        YOLEVI
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #82

                                        @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                        @Klonimoos כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                        בקשר לרכב, אדרבה תעיין בו כמו שצריך, ואח’'כ תפנק אותנו בסיקור פה…

                                        בינתיים כתבתי 'שטיקל’ על הפוקוס

                                        אחלה סקירה
                                        אפשר לשאול כמה ק"מ הוא ובכמה נמכר?

                                        התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                        חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                        סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                        3276568@gmail.com
                                        0583276568

                                        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • KlonimoosK Klonimoos

                                          @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                          תודה על ה’תשועה ברוב יועץ’
                                          ב"ה קניתי היום הונדה ג’אז

                                          🎉🎉 מזל טוב!!! סע בדרכים ישרות, בעז’'ה רק להרבה שמחות! ולא תדע שום צער ותקלה!

                                          בתקווה שאכן המהלך יצדיק את עצמו

                                          בקשר לרכב, אדרבה תעיין בו כמו שצריך, ואח’'כ תפנק אותנו בסיקור פה…

                                          יוניי מנותק
                                          יוניי מנותק
                                          יוני
                                          מגיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #83

                                          @Klonimoos כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                          סע בדרכים ישרות

                                          כמובן בכיכר להסתובב
                                          לא לחתוך מעל…

                                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                          KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • יוניי יוני

                                            @Klonimoos כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                            סע בדרכים ישרות

                                            כמובן בכיכר להסתובב
                                            לא לחתוך מעל…

                                            KlonimoosK מנותק
                                            KlonimoosK מנותק
                                            Klonimoos
                                            מייבין סיירת פיקוח
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                            #84

                                            @יוני כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                            @Klonimoos כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                            סע בדרכים ישרות

                                            ||כמובן בכיכר להסתובב
                                            לא לחתוך מעל…

                                            משעשע.
                                            תתבונן בדבר ותראה, שהמילה ‘‘ישר’’ אין משמעותה דווקא קו לא עיקול.
                                            ישר מגדיר דבר תקין. דוג’ - בננה ישרה הינה עקומה. ואכמ’‘ל.
                                            וכמובן הוא יכול לנסוע גם ברחבי ירושלים אע’'פ שהרבה כבישים שם רחוקים מההגדרה הזו…


                                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • Y YOLEVI

                                              @Lexus כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                              @Klonimoos כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                              בקשר לרכב, אדרבה תעיין בו כמו שצריך, ואח’'כ תפנק אותנו בסיקור פה…

                                              בינתיים כתבתי 'שטיקל’ על הפוקוס

                                              אחלה סקירה
                                              אפשר לשאול כמה ק"מ הוא ובכמה נמכר?

                                              שלמהש מנותק
                                              שלמהש מנותק
                                              שלמה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #85

                                              @YOLEVI כתב בהושיעו נא מתשלומי הדלק הגבוהים:

                                              אפשר לשאול כמה ק"מ הוא ובכמה נמכר?

                                              הרכב 130KKM והוא רוצה 9,900
                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/xg69uke5

                                              כאן בשביל לעזור :)

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2
                                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5

                                              55

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום