הוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?
-
@יצחק-רשטונ כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
אבל עוגמת נפש מהשוטר יכולה לצאת מזה ...
במקרה של תאונה, חברת הביטוח יכולה להתנער מתשלום
-
@יצחק-רשטונ כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
לגבי כיוון הנסיעה מתקינים את הספסל הפוך [פנים לחלון אחורי]
זה כנראה אידיאלי עבור ניצול התא מטען, שאלתי האם זה משהו החלטי, או שאפשר גם אחרת?
-
@אושר-מתקרב כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
במקרה של תאונה, חברת הביטוח יכולה להתנער מתשלום
באיזו עילה?
נוסעים מעל המותר? לא מופיע כמות נוסעים.
שינוי מרכב? זה לא מחובר פיזית לרכב.
לא חגורים? הם חגורים.
חבר שלי נעצר ע"י שוטר וזוכה לגמרי ע״י שופטת.
-
@אפרים1 כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
במקרה של ריסוק חלילה אין סיכוי לספסל האחורי - כך טען לי מאן-דהוא)
זה ודאי נכון. וגם כריות אויר אין שם.
אבל תעשה חישוב קטן כמה מזוודות ועגלות אתה צריך בשביל משפחה של 7 נפשות בלעה"ר. כמדומני שגגון ומזוודות קטנות לא יעשו את העבודה.
[לי יש שלושה ילדים ורכב סטיישן, ואני ממלא אותו מכף רגל ועד ראש] -
@מאיר כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
באיזו עילה?
הביטוח יגיד שהתשלום היה על 5 נוסעים בלבד ובשביל 7 נוסעים המחיר הוא אחר
אולי אם הוא יתאם אתם מראש שיש לו 7 נוסעים איכשהו זה יעבוד
ודרך אגב הבנתי שהביטוח יכול לבחור מבין הנוסעים את מי הוא לא ביטח (רמז: הוא יבחר את מי שצריך לשלם עליו פחות)@אפרים1 לענ"ד אם אתה לא מתנחל כל שבת אצל מארח אחר שווה לך להשתמש במוניות
לשנה זה אמור להיות בסביבות ה-1000/2000 ש"ח גג
אוטובוס זה גם אופציה
ואם אתה רוצה ללמוד מתושבי ב"ב היקרים
תעבור ברחוב בן זכאי ותראה שם מאזדה פרמסי (נראה לי שהוא יותר גבוה מהאוריס) עם 2 כסאות כתר מאחורה
כנראה בגלל ש...
@אפרים1 כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:במקרה של ריסוק חלילה אין סיכוי לספסל האחורי
אז הם מעדיפים שבמקרה של תאונה ח"ו שהם יעברו קדימה ל"אזור הבטוח"
-
@אושר-מתקרב כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
במקרה של תאונה, חברת הביטוח יכולה להתנער מתשלום
בתביעה שלי את הביטוח שלי?
אולי בביטוח מקיף (ע"פ ההסבר של @אבי-ים שהם מבטחים רק 5 נוסעים), אבל מה זה רלוונטי בביטוח חובה וצד ג'?בתביעה של הביטוח של הפוגע?
מה רלוונטי כמה נוסעים מעל המותר לקח הנפגע, בכל מקרה מי שניזוק/נפגע חלילה מגיע לו ביטוחלא?
-
@אבי-ים כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
לשנה זה אמור להיות בסביבות ה-1000/2000 ש"ח גג
אני גר בבית שמש ונוסע לירושלים. באמצע שבוע עולה נסיעת דרייבר 5 מקומות- 150 שח לכיוון אחד. אני אצטרך רכב 7 מקומות, במחיר של סופ"ש, ותכפיל ב2 עבור הלו"ש, להערכתי 2000 יספיק לכ5 פעמים בלבד...
-
@אפרים1 כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
אני אצטרך רכב 7 מקומות,
לא הבנת אותי
התכוונתי שחוץ מהרכב עם 5 נוסעים תיקח עוד מונית עבור הייתר (בכל פעם שאתם נוסעים בתפוסה מלאה) במקום להוסיף ספסל שחוקיותו מוטלת בספק
ואם אתם בבית שמש אז האוטובוסים שם לא נוראים כ"כ
במיוחד אם את המזוודות אתה לוקח ברכב עם שאר המשפחה -
@אבי-ים כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
התכוונתי שחוץ מהרכב עם 5 נוסעים תיקח עוד מונית עבור הייתר (בכל פעם שאתם נוסעים בתפוסה מלאה) במקום להוסיף ספסל שחוקיותו מוטלת בספק
גם אם כן, הכסף יספיק רק ל6+ פעמים, לפי חישוב של 300 לכל פעם
@אבי-ים כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
ואם אתם בבית שמש אז האוטובוסים שם לא נוראים כ"כ
הבעיה שהילדים כרגע קטנים מדיי בשביל לשלוח אותם לבד, ואם רעייתי צריכה להצטרף אליהם, לא כ"כ הרווחנו
-
@יצחק-רשטונ כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
ברור שזה משתלם מאד מבחינת מחיר ותמורה , רכב שבע מקומות עם אותם נתונים יעלה כפול.
הדברים ככתבם נכונים.
דא עקא, שאני ממליץ לך בחום לעשות חיפוש בפורום - 7 מקומות, קצת שיעורי בית, רק כדי לראות באמת אלטרנטיבות ותראה תחליפים אולי לא באותה חדשנות אבל בהחלט משתלמים! כמו גרנדיס על גז, גם אמין גם חסכוני, גם מרווח, במחיר סביר. ועוד. -
@אבי-ים כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
הביטוח יגיד שהתשלום היה על 5 נוסעים בלבד ובשביל 7 נוסעים המחיר הוא אחר
בפוליסת הביטוח שלי (במקרה אוריס סטיישן כפי ששאל פות"ש) כתוב - כמות נוסעים: כחוק.
אני מאמין שחברת הביטוח תעשה בעיות אבל ככל הנראה זה יעבור בביהמ"ש.
-
@Klonimoos כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
דא עקא, שאני ממליץ לך בחום לעשות חיפוש בפורום - 7 מקומות, קצת שיעורי בית, רק כדי לראות באמת אלטרנטיבות ותראה תחליפים אולי לא באותה חדשנות אבל בהחלט משתלמים! כמו גרנדיס על גז, גם אמין גם חסכוני, גם מרווח, במחיר סביר. ועוד.
החיסרון שלי בגרנדיס, שהוא קצת גדול ומסורבל בשבילי (אני גם נהג חדש טרי), ובמיוחד שרוב הנסיעות ביום יום לא דורשות את כל ה7 מקומות. בנוסף, למרות ההסבה לגז, אני חושב שהוא אוכל יותר מכל טויוטה היברידית, אולי גם בגלל הגודל.
-
@אפרים1 כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
החיסרון שלי בגרנדיס, שהוא קצת גדול ומסורבל בשבילי
לענ''ד זה לא חיסרון זה מעלה, קוראים לה ''מרווח'' וזה מעלה גדולה עד למאד.
ובמיוחד שרוב הנסיעות ביום יום לא דורשות את כל ה7 מקומות. בנוסף, למרות ההסבה לגז, אני חושב שהוא אוכל יותר מכל טויוטה היברידית, אולי גם בגלל הגודל.
לזה אני לא כ''כ רוצה להכנס, שוב, בפורום דובר הרבה על הפער הזה בנושאים של 7 מקומות, וכמה חסכוני בסוף בסוף ההיברידי, בשיקלול המחיר, והבטריה וכו'.
כלפי השירשור הזה שנסחף למוניות ודברים הגובלים בסכנת נפשות וכו' וודאי שזה יותר משתלם למרות מה שכתבת, ומשתלם מאד! -
@אפרים1 כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
@מאיר כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
בפוליסת הביטוח שלי (במקרה אוריס סטיישן כפי ששאל פות"ש) כתוב - כמות נוסעים: כחוק.
האם ברישיון הרכב אצלך גם כן לא כתוב מס' נוסעים?
לא. השורה של כמות הנוסעים ריקה.
-
@מאיר מס הנוסעים כחוק אומר שזה לפי מה שהיצרן בנה את הרכב. וכל שינוי מבנה שאתה עושה ברכב בלי אישור ממשרד התחבורה אין ביטוח ושוטר יכול לתת לך קנס פלוס הורדה מהכביש.
על שינוי מבנה ושהחוק מאפשר נוסעים לפי כמות החגורות ברכב זה רק בהתקנה של היצרן או מתקין מורשה. ורק אם היצרן יצר כזה רכב לפי מס החגורות הנוספות -
@הכל-בעזרת-השם זה נשמע שאתה דן מסברא, תקן אותי אם טעיתי
במבחן המציאות כנראה שלא תקבל דוח על הסעת נוסעים מעל המותר אם לא לקחת נוסע ללא מושב.@מאיר כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
חבר שלי נעצר ע"י שוטר וזוכה לגמרי ע״י שופטת.
-
@אפרים1 כתב בהוספת מושבים ברכב סטיישן, כדאי?:
זה נשמע שאתה דן מסברא
אני לא דן מסברות אלא מאנשים שעזרתי להם לצאת מהתסביך הזה ונכון לכל מי שאני מכיר ביטלו לו את הדוח בבית משפט אבל למי שיש כוח ליפול על קצין שהחליט לחנך אותו בערב שבת ולהחרים את הרכב בערב שבת שיעשה ולגבי ביטוח אין סוכן ביטוח אחד שיאשר לך על זה ביטוח