מה הסיפור עם רכב מיושן
-
מ מאיר העביר נושא זה מ-רישיון רכב והכנה לטסט
-
@admin כתב ברכב שנת 2003:
המדינה לא רוצה שיהיה רכבים ישנים
הבעיה שהם מתעלמים מזה שיצור רכב חדש מזהם אולי פי עשר מכל רכב ישן…
-
@admin כתב ברכב שנת 2003:
המדינה לא רוצה שיהיה רכבים ישנים
הבעיה שהם מתעלמים מזה שיצור רכב חדש מזהם אולי פי עשר מכל רכב ישן…
@מאיר המדינה מרוויחה מכל רכב חדש כמה עשרות אלפים
-
@מאיר המדינה מרוויחה מכל רכב חדש כמה עשרות אלפים
-
@פתוח-לשמוע אם אני לא טועה זה יושב לי באחד מתאי המוח שהמדינה מרוויחה כ40% מכול רכב שעולה לכביש (מס עלאק)
@צילפינגים כתב במה הסיפור עם רכב מיושן:
@פתוח-לשמוע אם אני לא טועה זה יושב לי באחד מתאי המוח שהמדינה מרוויחה כ40% מכול רכב שעולה לכביש (מס עלאק)
יותר.
87% מס + מע"מ על המחיר הסופי. זה יוצא כ118% מס (לא הייתי קורא לזה מס אלא כופר) יש הפחתה במס שתלויה בזיהום אויר והיא עד כ16,000 ש"ח.יוצא איפוא שהמס הוא כ55%.
ואל לנו לשכוח את מס היוקרה ואגרת הרישוי.
-
@צילפינגים כתב במה הסיפור עם רכב מיושן:
@פתוח-לשמוע אם אני לא טועה זה יושב לי באחד מתאי המוח שהמדינה מרוויחה כ40% מכול רכב שעולה לכביש (מס עלאק)
יותר.
87% מס + מע"מ על המחיר הסופי. זה יוצא כ118% מס (לא הייתי קורא לזה מס אלא כופר) יש הפחתה במס שתלויה בזיהום אויר והיא עד כ16,000 ש"ח.יוצא איפוא שהמס הוא כ55%.
ואל לנו לשכוח את מס היוקרה ואגרת הרישוי.
@מאיר כתב במה הסיפור עם רכב מיושן:
ואל לנו לשכוח את מס היוקרה ואגרת הרישוי.
ומי בכלל מדבר על הבלו, 51 אחוזים שלמים
-
@צילפינגים כתב במה הסיפור עם רכב מיושן:
@פתוח-לשמוע אם אני לא טועה זה יושב לי באחד מתאי המוח שהמדינה מרוויחה כ40% מכול רכב שעולה לכביש (מס עלאק)
יותר.
87% מס + מע"מ על המחיר הסופי. זה יוצא כ118% מס (לא הייתי קורא לזה מס אלא כופר) יש הפחתה במס שתלויה בזיהום אויר והיא עד כ16,000 ש"ח.יוצא איפוא שהמס הוא כ55%.
ואל לנו לשכוח את מס היוקרה ואגרת הרישוי.
-
@shay10 כתב במה הסיפור עם רכב מיושן:
גם אישור בלמים גם אישור רכב מיושן?
לא גם!
זה במקום!
וזה עולה אותו מחיר אא"כ המוסך שאתה הולך אליו גילה כאן ‘מצליח’ חדש, אני משלם אותו מחיר תמיד (100) וזה משהו שעושים במשרד של המוסך לא במוסך (לך! לך למשרד לשלם, בינתיים אני בודק לך את האוטו, רק אל תסתובב לי כאן בשטח עבודה).
סוג של ג’וב למוסכים למי שלא הבין.