שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
-
אוריס 2008 שכרגע אין מסך, אני רוצה לעשות מסך, מה הפורצדורה? ואם יש לך קישורים לאלי אקספרס?
תודה רבה -
אוריס 2008 שכרגע אין מסך, אני רוצה לעשות מסך, מה הפורצדורה? ואם יש לך קישורים לאלי אקספרס?
תודה רבה -
@אברהם-אבנר תעלה תמונה של מה שיש לך עכשיו.
-
@אברהם-אבנר
זה הפאנל שאתה צריך
https://he.aliexpress.com/item/1005008299456262.html? -
מחפש קישור למולטימדיה ופאנל עבור פריוס 2011
אני מחפש מערכת זולה, צריך רק בשביל בלוטוס ומצלמה אחורית
תודה -
@בן-ציון-1 כאן יש לך פאנל, לגבי מערכת ומצלמת רוורס עיין במדריך https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373

