דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 118.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מצויין 101מ מצויין 101

        @נהוראי
        יש לציין שבפרטי המודעה הוא רשם שהוא מוכר ב15000
        פרט חשוב להורדת מחיר למי שמתעניין בזה

        נהוראינ מנותק
        נהוראינ מנותק
        נהוראי
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #384

        @מצויין-101 הוא רשם שהוא מוכר ב15 מתחת למחירון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • נהוראינ מנותק
          נהוראינ מנותק
          נהוראי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #385

          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bua08qr9
          c46cdb8a-c0fc-4890-be64-ec1a3f2f5fcf-image.png

          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נהוראינ נהוראי

            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/bua08qr9
            c46cdb8a-c0fc-4890-be64-ec1a3f2f5fcf-image.png

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
            #386

            @נהוראי ועכשיו יתחיל הדיון הנצחי האם רכב עם מעט מדי ק"מ זה טוב מאוד או גרוע מאוד…
            לתועלת העניין פתחתי את זה בנושא נפרד
            https://rechavimzelaze.ovh/topic/5886/קילומטראז-נמוך-מאוד-מעלה-או-חיסרון

            שיפור החיפוש ביד2

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
              #387

              https://www.yad2.co.il/s/c/s2e51smy

              קשקאי+2 2009 13,000 ש"ח 250k ק"מ
              עריכה: עכשיו שמתי לב, זה מישמעאלי (בלוד)
              והוא לא עשה לו טסט בזמן, כבר נראה לי שזה לא מציאה

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מצויין 101מ מנותק
                מצויין 101מ מנותק
                מצויין 101
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #388

                האם זה מציאה? יחסית לקילומטר 240000
                מודעה טריה מהדקות האחרונות…
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/plrhklmj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=11&pagination=1

                יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מצויין 101מ מצויין 101

                  האם זה מציאה? יחסית לקילומטר 240000
                  מודעה טריה מהדקות האחרונות…
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/plrhklmj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=11&pagination=1

                  יוניי מנותק
                  יוניי מנותק
                  יוני
                  מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #389

                  @מצויין-101 לפי המחירון כן
                  אני אישית לא הייתי מסתכל על זה כלל וקונה מיצובישי לנסר בחצי מחיר

                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                  מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יוניי יוני

                    @מצויין-101 לפי המחירון כן
                    אני אישית לא הייתי מסתכל על זה כלל וקונה מיצובישי לנסר בחצי מחיר

                    מצויין 101מ מנותק
                    מצויין 101מ מנותק
                    מצויין 101
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
                    #390

                    @יוני
                    זה נשמע שאתה ממש מולהב מהרכב הזה, (עיין גם בשרשורים אחרים) אפילו שקצת קשה למכור אותו אח"כ.
                    אם ככה לא עדיף כבר את האטרז’ שהיא בהרבה יותר חסכונית, ופחות תקלות, ויותר זולה? אפילו שהיא יותר חלשה…
                    השאלה היא אם האטרז’ גם מגיעה לכזה ק"מ גבוה?

                    LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מצויין 101מ מצויין 101

                      @יוני
                      זה נשמע שאתה ממש מולהב מהרכב הזה, (עיין גם בשרשורים אחרים) אפילו שקצת קשה למכור אותו אח"כ.
                      אם ככה לא עדיף כבר את האטרז’ שהיא בהרבה יותר חסכונית, ופחות תקלות, ויותר זולה? אפילו שהיא יותר חלשה…
                      השאלה היא אם האטרז’ גם מגיעה לכזה ק"מ גבוה?

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                      #391

                      @מצויין-101 + יותר חדשה

                      עריכה:
                      @מאיר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                      אני חוזר ומזכיר ששירשור זה אינו מיועד לדיונים פרט לעד 2-3 פוסטים לפרטים משלימים בלבד, ליותר מכך יש לפתוח שירשור בנפרד.

                      שיפור החיפוש ביד2

                      מצויין 101מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • LexusL Lexus

                        @מצויין-101 + יותר חדשה

                        עריכה:
                        @מאיר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                        אני חוזר ומזכיר ששירשור זה אינו מיועד לדיונים פרט לעד 2-3 פוסטים לפרטים משלימים בלבד, ליותר מכך יש לפתוח שירשור בנפרד.

                        מצויין 101מ מנותק
                        מצויין 101מ מנותק
                        מצויין 101
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
                        #392
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                          #393

                          מה אומרים על זה?
                          קיה ריו 2012
                          36b6dfd1-4701-460d-b367-9cbefcf4b0eb-image.png

                          שיפור החיפוש ביד2

                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LexusL Lexus

                            מה אומרים על זה?
                            קיה ריו 2012
                            36b6dfd1-4701-460d-b367-9cbefcf4b0eb-image.png

                            EBAE מנותק
                            EBAE מנותק
                            EBA
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #394

                            @Lexus תביא את מספר הרכב ואולי נגלה מה הסוכנות עשתה לק"מ שלו

                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                            050-4133851
                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • EBAE EBA

                              @Lexus תביא את מספר הרכב ואולי נגלה מה הסוכנות עשתה לק"מ שלו

                              LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                              #395

                              @EBA
                              https://meshumeshet.com/c/5506579
                              5168cf74-91e3-4415-944f-c30a7bf1cf49-image.png
                              הרכב מתייבש להנאתו כבר 5 שנים !!!
                              קרדיט ל @מיכאלוש על האתר הנפלא

                              שיפור החיפוש ביד2

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                #396

                                https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                                שווה?
                                לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                                הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                                הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                יוניי Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מאירמ מנותק
                                  מאירמ מנותק
                                  מאיר
                                  מנהל ראשי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                  #397

                                  יכול להיות מציאה: הונדה סיוויק 2006 (צורה חדשה) עם מערכת גז, הטסט נגמר עכשיו ב6,000 שח.
                                  https://www.yad2.co.il/s/c/7i1zumqk

                                  ליצירת קשר לחץ כאן

                                  ShebsaleS טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  4
                                  • מאירמ מאיר

                                    יכול להיות מציאה: הונדה סיוויק 2006 (צורה חדשה) עם מערכת גז, הטסט נגמר עכשיו ב6,000 שח.
                                    https://www.yad2.co.il/s/c/7i1zumqk

                                    ShebsaleS מנותק
                                    ShebsaleS מנותק
                                    Shebsale
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #398

                                    @מאיר יד 9???

                                    תיווך רכבים זולים
                                    ‏‪052-817-9859‬‏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מאירמ מאיר

                                      יכול להיות מציאה: הונדה סיוויק 2006 (צורה חדשה) עם מערכת גז, הטסט נגמר עכשיו ב6,000 שח.
                                      https://www.yad2.co.il/s/c/7i1zumqk

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #399

                                      @מאיר הטסט נגמר ב22.04

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)

                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טוסוןט טוסון

                                        https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                                        שווה?
                                        לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                                        הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                                        הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                                        יוניי מנותק
                                        יוניי מנותק
                                        יוני
                                        מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                        #400

                                        @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                        שווה?
                                        לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח

                                        מאד יכול להיות שכן
                                        אבל חייב מייבין שיבדוק (לא מכיר מישהו ספציפית)
                                        זה לוקח פחות דלק משלי (זה הדגם החדש)

                                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוניי יוני

                                          @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                          שווה?
                                          לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח

                                          מאד יכול להיות שכן
                                          אבל חייב מייבין שיבדוק (לא מכיר מישהו ספציפית)
                                          זה לוקח פחות דלק משלי (זה הדגם החדש)

                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #401

                                          @יוני לא רוצה לחרוג יותר מדי, זה באר שבע יש לך מישהו שיכול לבדוק לי?
                                          ויש לך מושג כמה זה שותה? אולי אני אקח את המציאה של @מאיר

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)

                                          נחייה ולא…

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • טוס לאט סע מהרט מנותק
                                            טוס לאט סע מהרט מנותק
                                            טוס לאט סע מהר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #402

                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                                            הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                                              הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #403

                                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                                              הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                                              סוכנות

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)

                                              נחייה ולא…

                                              טוס לאט סע מהרט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 18
                                              • 19
                                              • 20
                                              • 21
                                              • 22
                                              • 43
                                              • 44

                                              11

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום