דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. שרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים)

      שרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      אלי אקספרסאליאקספרסדיוניםבעיות משלוחמכס
      176 פוסטים 39 כותבים 132.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרס ראובן שבתי
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מיכאלושמ מיכאלוש

        @סמטוחה-בפלאגים
        הרעיון נחמד אבל לא הצלחתי להגיע בחיפוש רק למוצרים מהסגנון הזה
        מקסימום עד 10 ש"ח ומשלוח חינם
        למישהוא יש עוד מוצרים לנשנוש ?

        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתיר מנותק
        ראובן שבתי
        ניהול טכני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #105

        @מיכאלוש דוקא יש הרבה אבל באמת קשה למצוא אותם
        https://he.aliexpress.com/item/1005005518656555.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.46d4586afo7NkI&gatewayAdapt=glo2isr

        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

        מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ט מנותק
          ט מנותק
          טכנולוג
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
          #106

          יש אפשרות נוספת מה לעשות עם הקופונים האלה
          לקנות דבר עם מטבעות ואז בשילוב עם הקופון זה מגיע למחיר נמוך מאוד אבל זה רלוונטי בעיקר למי שמשתמש עם האפליקציה (רק שם יש הנחה גבוהה עם מטבעות) ויש לו מספיק מטבעות
          למשל הכבל הזה כרגע בהנחת מטבעות של 85% (מכניסים לעגלה ואז הולכים לאזור המטבעות ורואים אותו בהנחה של 85%) אז קניתי 6 יחידות באורך מטר צבע צהוב (100 וואט) ויצא לי 0.35$ עם הקופון
          Screenshot_20250622-012234~2.png

          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @מיכאלוש דוקא יש הרבה אבל באמת קשה למצוא אותם
            https://he.aliexpress.com/item/1005005518656555.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.46d4586afo7NkI&gatewayAdapt=glo2isr

            מיכאלושמ מנותק
            מיכאלושמ מנותק
            מיכאלוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכאלוש
            #107

            דווקא בקטע של תאורה מצאתי עכשיו הרבה נשנושים, דוגמאות אקראיות:
            תאורת אווירה , כנ"ל
            נורות להט ללוחית רישוי וינקר וכו’ (אגב זה די קרוב למחירים בארץ) כנ"ל או בלד , כנ"ל , כנ"ל
            תאורת פנימית
            פס לדים , כנ"ל , כנ"ל

            בחיפוש של אביזרים לרכב יש מדבקות סטיקרים ושטויות בלי סוף…

            לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #108

              והנה גם וגם…
              מטען 45 וואט במשלוח חינם עם 70% הנחה באמצעות מטבעות סה"כ אחרי קופון 0.63 דולר

              Screenshot_20250622-115952~2.png

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מיכאלושמ מנותק
                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #109

                והנה גם ברגים לפנצר
                https://www.aliexpress.com/item/1005006873852355.html

                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיכאלושמ מיכאלוש

                  והנה גם ברגים לפנצר
                  https://www.aliexpress.com/item/1005006873852355.html

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  ניהול טכני
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                  #110

                  @מיכאלוש לא באמת שווה לשלם על 5 יחידות 5 שקל זה מלא כסף
                  פה יעלה לך רבע
                  בדרך כלל 40 יחידות עולה 10 שקל בערך וגם יש לך שתי גדלים קטן וגדול

                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                  מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    @מיכאלוש לא באמת שווה לשלם על 5 יחידות 5 שקל זה מלא כסף
                    פה יעלה לך רבע
                    בדרך כלל 40 יחידות עולה 10 שקל בערך וגם יש לך שתי גדלים קטן וגדול

                    מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלושמ מנותק
                    מיכאלוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #111

                    @ראובן-שבתי כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                    @מיכאלוש לא באמת שווה לשלם על 5 יחידות 5 שקל זה מלא כסף

                    למה 5 שקל, בסה"כ 18 אגורות
                    נכון מי שרוצה כמות יש יותר בזול אבל לא בקופונים האלו שמילא הולכים לפח (זה אמנם יתן הנחה אבל זה לא הרבה יותר זול מהקופונים הרגילים של המבצעים)

                    לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיכאלושמ מיכאלוש

                      @ראובן-שבתי כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                      @מיכאלוש לא באמת שווה לשלם על 5 יחידות 5 שקל זה מלא כסף

                      למה 5 שקל, בסה"כ 18 אגורות
                      נכון מי שרוצה כמות יש יותר בזול אבל לא בקופונים האלו שמילא הולכים לפח (זה אמנם יתן הנחה אבל זה לא הרבה יותר זול מהקופונים הרגילים של המבצעים)

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #112

                      @מיכאלוש כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                      בסה"כ 18 אגורות

                      ביחד עם מטבעות, נכון?
                      אחרת זה 30 אגורות
                      אגב הפער בין המטבעות באתר לבין האפלקצייה הוא לא נורמלי
                      אותו מוצר באתר הוזיל לי 30 אגורות באפלקצייה 12 שקל

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      מיכאלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @מיכאלוש כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                        בסה"כ 18 אגורות

                        ביחד עם מטבעות, נכון?
                        אחרת זה 30 אגורות
                        אגב הפער בין המטבעות באתר לבין האפלקצייה הוא לא נורמלי
                        אותו מוצר באתר הוזיל לי 30 אגורות באפלקצייה 12 שקל

                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #113

                        @ראובן-שבתי כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                        אגב הפער בין המטבעות באתר לבין האפלקצייה הוא לא נורמלי
                        אותו מוצר באתר הוזיל לי 30 אגורות באפלקצייה 12 שקל

                        באיזה מוצר מדובר ?
                        להכנס לכאן עם F 12 על מצב אנדרואיד לא יביא אותו תוצאה ?

                        לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיכאלושמ מיכאלוש

                          @ראובן-שבתי כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                          אגב הפער בין המטבעות באתר לבין האפלקצייה הוא לא נורמלי
                          אותו מוצר באתר הוזיל לי 30 אגורות באפלקצייה 12 שקל

                          באיזה מוצר מדובר ?
                          להכנס לכאן עם F 12 על מצב אנדרואיד לא יביא אותו תוצאה ?

                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתי
                          ניהול טכני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                          #114

                          @מיכאלוש כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                          להכנס לכאן עם F 12 על מצב אנדרואיד לא יביא אותו תוצאה ?

                          לא יביא אותה תוצאה אלא רחוק מאוד
                          F12 לא מדמה אפלקצייה אלא רק מדמה ווב אנדרואיד
                          ההנחות הגדולות הם באפלקצייה
                          לא רלוונטי המוצר
                          זה כמעט על הכל ככה כל מוצר הנחה כמה שקלים טובים

                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יראת שמים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #115

                            סורק תקלות כזה, דבר שיכול להיתקע במכס? או שאין עם זה בעיה?

                            ידני

                            ל ס 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • י יראת שמים

                              סורק תקלות כזה, דבר שיכול להיתקע במכס? או שאין עם זה בעיה?

                              ל מנותק
                              ל מנותק
                              לומד
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #116

                              @יראת-שמים
                              לא צריך להיות בעיה.
                              הרבה הזמינו והגיע אליהם.

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ל לומד

                                @יראת-שמים
                                לא צריך להיות בעיה.
                                הרבה הזמינו והגיע אליהם.

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יראת שמים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #117

                                @לומד תודה רבה!
                                אתה הזמנת ועבר חלק? מהתקופה האחרונה?

                                ידני

                                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יראת שמים

                                  סורק תקלות כזה, דבר שיכול להיתקע במכס? או שאין עם זה בעיה?

                                  ס מנותק
                                  ס מנותק
                                  סמטוחה בפלאגים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #118

                                  @יראת-שמים כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                                  סורק תקלות כזה, דבר שיכול להיתקע במכס? או שאין עם זה בעיה?

                                  מה מיוחד דווקא בזה? עברית אין בו.

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ס סמטוחה בפלאגים

                                    @יראת-שמים כתב בשרשור דיונים אלי אקספרס (פרט לקופונים):

                                    סורק תקלות כזה, דבר שיכול להיתקע במכס? או שאין עם זה בעיה?

                                    מה מיוחד דווקא בזה? עברית אין בו.

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יראת שמים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #119

                                    @סמטוחה-בפלאגים דנו על זה באריכות פה, וכך יצא לי מכל הנאמר.

                                    ידני

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יראת שמים

                                      @לומד תודה רבה!
                                      אתה הזמנת ועבר חלק? מהתקופה האחרונה?

                                      ל מנותק
                                      ל מנותק
                                      לומד
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #120

                                      @יראת-שמים
                                      הזמנתי אבל לא מהתקופה האחרונה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        איש פשוט מאוד
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי איש פשוט מאוד
                                        #121

                                        דבר חדש שראיתי
                                        כשמקבלים את ההודעה מהדואר הזאת
                                        80963f69-3e67-4200-b762-a82e75a5da83-image.png
                                        אז הוא מבקש אימות בהודעת SMS
                                        לא תמיד יש לי SMS זמין
                                        אז ראיתי שזה נותן בעצם קישור כזה

                                        https://israelpost.co.il/shifting/?barcode=RS12****46Y&phone=05********40&mail=na********81@gmail.com
                                        

                                        ושמתי לב שאם אני מוחק מהקישור את המספר טלפון ומשאיר רק את המייל אז הוא שולח את הקוד למייל בלבד
                                        ככה

                                        https://israelpost.co.il/shifting/?barcode=RS12****46YY&mail=na********81@gmail.com
                                        

                                        בהצלחה

                                        EBAE טוסוןט KlonimoosK רוכב ומנהיגר א 5 תגובות תגובה אחרונה
                                        16
                                        • א איש פשוט מאוד

                                          דבר חדש שראיתי
                                          כשמקבלים את ההודעה מהדואר הזאת
                                          80963f69-3e67-4200-b762-a82e75a5da83-image.png
                                          אז הוא מבקש אימות בהודעת SMS
                                          לא תמיד יש לי SMS זמין
                                          אז ראיתי שזה נותן בעצם קישור כזה

                                          https://israelpost.co.il/shifting/?barcode=RS12****46Y&phone=05********40&mail=na********81@gmail.com
                                          

                                          ושמתי לב שאם אני מוחק מהקישור את המספר טלפון ומשאיר רק את המייל אז הוא שולח את הקוד למייל בלבד
                                          ככה

                                          https://israelpost.co.il/shifting/?barcode=RS12****46YY&mail=na********81@gmail.com
                                          

                                          בהצלחה

                                          EBAE מחובר
                                          EBAE מחובר
                                          EBA
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #122

                                          @איש-פשוט-מאוד זכור לי שכתבתי את זה איפשהו פעם…
                                          אבל אם גילית את זה לבד - כל הכבוד!

                                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                          050-4133851
                                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • א איש פשוט מאוד

                                            דבר חדש שראיתי
                                            כשמקבלים את ההודעה מהדואר הזאת
                                            80963f69-3e67-4200-b762-a82e75a5da83-image.png
                                            אז הוא מבקש אימות בהודעת SMS
                                            לא תמיד יש לי SMS זמין
                                            אז ראיתי שזה נותן בעצם קישור כזה

                                            https://israelpost.co.il/shifting/?barcode=RS12****46Y&phone=05********40&mail=na********81@gmail.com
                                            

                                            ושמתי לב שאם אני מוחק מהקישור את המספר טלפון ומשאיר רק את המייל אז הוא שולח את הקוד למייל בלבד
                                            ככה

                                            https://israelpost.co.il/shifting/?barcode=RS12****46YY&mail=na********81@gmail.com
                                            

                                            בהצלחה

                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #123

                                            @איש-פשוט-מאוד אצלי זה אוטומטית הולך למייל

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • אבי יםא מנותק
                                              אבי יםא מנותק
                                              אבי ים
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                                              #124

                                              ביקשתי החזר כספי על מוצר שלא מתאים לי
                                              בזמן כתיבת הבקשה היה שם שורה שכתוב לגשת לדואר להחזיר את המוצר
                                              הם אשרו לי מיד את ההחזר ושאני אראה את ההחזר תוך מס’ ימים בלי לבקש ממני להחזיר את המוצר
                                              ניסיתי לשאול את המוכר איך להחזיר את המוצר
                                              והבעיה שבחנות הזו אתה מתקשר עם בוט
                                              שאלתי אותו לגבי איך להחזיר את מוצר
                                              והוא רק חוזר על עצמו שאושר לי החזר
                                              מה עושים הלאה?

                                              אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9

                                              67

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום