דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עזרה דחופה!!

      עזרה דחופה!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      23 פוסטים 10 כותבים 243 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        יוני 9
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אשמח לעזרתכם הדחופה.

        בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

        סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

        קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

        אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

        מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

        א חובק עולםח 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • י יוני 9

          אשמח לעזרתכם הדחופה.

          בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

          סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

          קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

          אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

          מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

          א מנותק
          א מנותק
          איש גמזו
          כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
          #2

          @יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
          באיזו עיר? מודיעין עילית?

          אגב התיאור

          @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

          וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

          זועק שוד
          מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

          י מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • י יוני 9

            אשמח לעזרתכם הדחופה.

            בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

            סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

            קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

            אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

            מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

            בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

            חשוד מאוד. אם אין לו מה להסתיר למה שידרוש את זה?
            יש לך דרך לבטל את חיוב האשראי? או שזה היה בז"הב?

            @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

            קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

            בטל עסקה דחוף. גם אם אתה דן אותו לכף זכות ולא מפרסם אותו לפחות כבדהו וחשדהו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א איש גמזו

              @יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
              באיזו עיר? מודיעין עילית?

              אגב התיאור

              @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

              וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

              זועק שוד
              מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

              י מנותק
              י מנותק
              יוני 9
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

              באיזו עיר? מודיעין עילית?

              ירושלים

              יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוני 9

                @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                באיזו עיר? מודיעין עילית?

                ירושלים

                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצוען
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #5

                @יוני-9
                הוא מומלץ מהפורום שלנו ?
                גם אני מצטרף לקודמי לבטל את העסקה
                והייתי מחכה עוד כמה ימים[ אולי ישתנה משהו ]
                בשביל לפרסם את שמו לתועלת הציבור כמובן לשאול
                רב איך לפרסם אם בכלל…
                אתה יכול להתקשר לחברת אשראי ולהגיד להם
                שעקצו אותך בעיקרון הם ישר מזכים אותך
                והם שוברים את הראש איתו.
                בהצלחה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אריאלושא מנותק
                  אריאלושא מנותק
                  אריאלוש
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  תבטל את העסקה מיד!! ותנסה להתקשר אליו מפלאפונים אחרים עד שיענה תשגע אותו מכל הפלאפונים שיש לך ואם תפרסם את המספר שלו אז כל חברי הפורום יעזרו לך “להתקשר” אליו עד שתראה בחזרה את הכסף ואפי’ טיפ קטן…

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אריאלושא אריאלוש

                    תבטל את העסקה מיד!! ותנסה להתקשר אליו מפלאפונים אחרים עד שיענה תשגע אותו מכל הפלאפונים שיש לך ואם תפרסם את המספר שלו אז כל חברי הפורום יעזרו לך “להתקשר” אליו עד שתראה בחזרה את הכסף ואפי’ טיפ קטן…

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

                    אפי’ טיפ קטן…

                    חביבי. קודם שיחזור הכסף…
                    בלי לדבר על החוקיות של סחיטה כזאת.

                    אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

                      אפי’ טיפ קטן…

                      חביבי. קודם שיחזור הכסף…
                      בלי לדבר על החוקיות של סחיטה כזאת.

                      אריאלושא מנותק
                      אריאלושא מנותק
                      אריאלוש
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                      #8

                      @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                      חביבי. קודם שיחזור הכסף…

                      אם יתקשרו אליו 3,000 איש ויגידו לו למה גנבת את פלוני, אז הוא יחזיר אל הכסף על ארבע… חביבי…
                      וכמובן אני מצטרף ל @יחצ-המקצוען שלא לפרסם שם או מספר לפני ששואלים רב.
                      עריכה: איך שכחנו? @יוני-9 ברוך הבא לפורום!!! 🎉

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • אריאלושא אריאלוש

                        @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                        חביבי. קודם שיחזור הכסף…

                        אם יתקשרו אליו 3,000 איש ויגידו לו למה גנבת את פלוני, אז הוא יחזיר אל הכסף על ארבע… חביבי…
                        וכמובן אני מצטרף ל @יחצ-המקצוען שלא לפרסם שם או מספר לפני ששואלים רב.
                        עריכה: איך שכחנו? @יוני-9 ברוך הבא לפורום!!! 🎉

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אריאל-קמחי מי אמר שגנב, יכול להיות שמצידו הוא בסדר, והיה לו בלת"מ (מצווה לדון לכף זכות עדיין יש לנו, כמובן שבעל העסקה צריך ליזהר על ממונו, אבל לא הולכים ישר על למה גנבת)
                        לא נראה לי שסוכן יגנוב דמי קדימה יש לו עקיצות הרבה יותר מכניסות לעשות…
                        כמובן שיש לנו כאן גם מצוות השבת אבידה לפות"ש, להזהירו שלא יקנה חייתא דקטירי, במיוחד אם החתול בועט מתוך השק, וזכותו לבטל העסקה, וודאי וודאי שלא לקנות בלי בדיקה
                        אבל צריך לדעת לא להפוך כל מי שלא התנהל בדיוק כמצופה, לגנב רוצח ושודד
                        (הטענה שלי היא לא עליך ספציפית, ואני מבין גם את מי שיטען אחרת)

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • טוסוןט טוסון

                          @אריאל-קמחי מי אמר שגנב, יכול להיות שמצידו הוא בסדר, והיה לו בלת"מ (מצווה לדון לכף זכות עדיין יש לנו, כמובן שבעל העסקה צריך ליזהר על ממונו, אבל לא הולכים ישר על למה גנבת)
                          לא נראה לי שסוכן יגנוב דמי קדימה יש לו עקיצות הרבה יותר מכניסות לעשות…
                          כמובן שיש לנו כאן גם מצוות השבת אבידה לפות"ש, להזהירו שלא יקנה חייתא דקטירי, במיוחד אם החתול בועט מתוך השק, וזכותו לבטל העסקה, וודאי וודאי שלא לקנות בלי בדיקה
                          אבל צריך לדעת לא להפוך כל מי שלא התנהל בדיוק כמצופה, לגנב רוצח ושודד
                          (הטענה שלי היא לא עליך ספציפית, ואני מבין גם את מי שיטען אחרת)

                          אריאלושא מנותק
                          אריאלושא מנותק
                          אריאלוש
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @טוסון צודק! הלכתי ישר על תקיפה… אבל אם יתברר שיש דברים בגו, זה יהיה מעניין הרעיון, לא?

                          מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי…

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • אריאלושא אריאלוש

                            @טוסון צודק! הלכתי ישר על תקיפה… אבל אם יתברר שיש דברים בגו, זה יהיה מעניין הרעיון, לא?

                            מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי…

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אריאל-קמחי

                            לא טענתי את זה דווקא אליך
                            אני יודע שאנשים הולכים דבר ראשון על מה הכי גרוע שיכול לקרות, וזה כדאי לדעת מה יכול להשתבש, אבל לא הורגים יתוש עם להביור

                            אני גם אוהב עקשען, אבל אנחנו לא הולכים להפגנות
                            (העצמות שלי עדינות מדי מכדי שאכנס מרצוני החופשי תחת ה’מאגייקעס’ של הלסטים ששולטים בינתיים באה"ק)

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י יוני 9

                              אשמח לעזרתכם הדחופה.

                              בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

                              סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

                              קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

                              אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

                              מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש גמזו
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @יוני-9 עוד נקודה חשובה,
                              גם אם הוא בסוף יענה לך ויתקע לך איזה תירוץ, כל עוד לא הוכחה חפותו אל תקנה ממנו את הרכב!
                              לך תדע מה הוא דחף לך שם, ועוד לא הרשה לך לבדוק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א איש גמזו

                                @יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
                                באיזו עיר? מודיעין עילית?

                                אגב התיאור

                                @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

                                זועק שוד
                                מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מאיר ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                #13

                                @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                זועק שוד
                                מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

                                לא מבטל את דברי קודמי
                                רק היות ולא היה כאן אחד שניסה לדון לכף זכות אני יעלה צד כזה

                                @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

                                אפשר לנסות להבין
                                הרי הוא יודע מה זה בדיקה במכון
                                שכותבים שלל בעיות שלא באמת בעיות והוא יודע שזה מרחיק קונים
                                ושלא בצדק.

                                אז לכן הוא טוען בא תסמוך על המילה שלי
                                לא רוצה אז לא

                                @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב

                                עדיין יש הגיון מסוים לקחת מקדמה כדי שלא תחליט להבריז פתאום

                                @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

                                זה כבר מאד קשה לדון לכף זכות
                                גם אם ממש ממש קרה מקרה לא יודע מה
                                אי אפשר רק לענות ולתת הבהרה קטנה???

                                אולי משהו יצליח לעזור לי לדון לכף זכות גם על זה

                                אבל כן מצטרף למה שכתב @חובק-עולם - כבדהו וחשדהו
                                ותחתור לביטול העסקה
                                כמובן הוא אינו יכול להחזיק במקדמה שלך גם אם עוד שבוע בסוף תקבל את הכסף
                                כי באותה המידה שמקדמה מהווה דמי רצינות לך היא לא פחות מחייבת אותו להעמיד לך את הרכב בהקדם האפשרי

                                @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

                                מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי

                                הפגנות זה לא מקום של עקשן
                                זה מקום של צער כאב וזעקה אמיתית

                                אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • מ מאיר ג

                                  @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                  זועק שוד
                                  מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

                                  לא מבטל את דברי קודמי
                                  רק היות ולא היה כאן אחד שניסה לדון לכף זכות אני יעלה צד כזה

                                  @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                  וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

                                  אפשר לנסות להבין
                                  הרי הוא יודע מה זה בדיקה במכון
                                  שכותבים שלל בעיות שלא באמת בעיות והוא יודע שזה מרחיק קונים
                                  ושלא בצדק.

                                  אז לכן הוא טוען בא תסמוך על המילה שלי
                                  לא רוצה אז לא

                                  @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                  סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב

                                  עדיין יש הגיון מסוים לקחת מקדמה כדי שלא תחליט להבריז פתאום

                                  @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                  קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

                                  זה כבר מאד קשה לדון לכף זכות
                                  גם אם ממש ממש קרה מקרה לא יודע מה
                                  אי אפשר רק לענות ולתת הבהרה קטנה???

                                  אולי משהו יצליח לעזור לי לדון לכף זכות גם על זה

                                  אבל כן מצטרף למה שכתב @חובק-עולם - כבדהו וחשדהו
                                  ותחתור לביטול העסקה
                                  כמובן הוא אינו יכול להחזיק במקדמה שלך גם אם עוד שבוע בסוף תקבל את הכסף
                                  כי באותה המידה שמקדמה מהווה דמי רצינות לך היא לא פחות מחייבת אותו להעמיד לך את הרכב בהקדם האפשרי

                                  @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

                                  מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי

                                  הפגנות זה לא מקום של עקשן
                                  זה מקום של צער כאב וזעקה אמיתית

                                  אריאלושא מנותק
                                  אריאלושא מנותק
                                  אריאלוש
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

                                  הפגנות זה לא מקום של עקשן
                                  זה מקום של צער כאב וזעקה אמיתית

                                  מקובלנו ש"מתוך שלא לשמה בא לשמה"… ה’ יזכנו…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלעדי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    מקובל בתחום הזה לתת מספר כרטיס אשראי למישהו שלא מכירים?
                                    רק זה עושה לי גירוד בגוף

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יוני 9
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

                                      הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

                                      הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

                                      מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

                                      אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

                                      א א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      3
                                      • י יוני 9

                                        חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

                                        הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

                                        הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

                                        מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

                                        אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איש גמזו
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                                        אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
                                        כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א איש גמזו

                                          @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                                          אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
                                          כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יוני 9
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                          @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                                          המליצו עליו גם כאן בפורום

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • י יוני 9

                                            @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                                            @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                                            המליצו עליו גם כאן בפורום

                                            א מנותק
                                            א מנותק
                                            איש גמזו
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @יוני-9 אם הוא נמצא ברשימת המומלצים צריך להתייעץ עם @מאיר מה לעשות

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • י יוני 9

                                              חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

                                              הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

                                              הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

                                              מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

                                              אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

                                              א מנותק
                                              א מנותק
                                              אלעדי
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
                                              #20

                                              @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                                              לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)

                                              קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
                                              אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

                                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              13

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום