עזרה דחופה!!
-
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)
קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).@אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:
הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו
איבד וחצי!
אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים? -
@אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:
הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו
איבד וחצי!
אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים?
