עזרה דחופה!!
-
אשמח לעזרתכם הדחופה.
בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.
סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.
קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.
אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.
מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.
חשוד מאוד. אם אין לו מה להסתיר למה שידרוש את זה?
יש לך דרך לבטל את חיוב האשראי? או שזה היה בז"הב?@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.
בטל עסקה דחוף. גם אם אתה דן אותו לכף זכות ולא מפרסם אותו לפחות כבדהו וחשדהו.
-
@יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
באיזו עיר? מודיעין עילית?אגב התיאור
@יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:
וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.
זועק שוד
מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים -
@יוני-9
הוא מומלץ מהפורום שלנו ?
גם אני מצטרף לקודמי לבטל את העסקה
והייתי מחכה עוד כמה ימיים[ אולי ישתנה משהו ]
בשביל לפרסם את שמו לתועלת הציבור כמובן לשאול
רב אייך לפרסם אם בכלל…
אתה יכול להתקשר לחברת אשראי ולהגיד להם
שהקצו אותך בעיקרון אם ישאר מזכים אותך
והם שוברים את הראש אייתו.
בהצלחה. -
תבטל את העסקה מיד!! ותנסה להתקשר אליו מפלאפונים אחרים עד שיענה תשגע אותו מכל הפלאפונים שיש לך ואם תפרסם את המספר שלו אז כל חברי הפורום יעזרו לך “להתקשר” אליו עד שתראה בחזרה את הכסף ואפי’ טיפ קטן…
-
תבטל את העסקה מיד!! ותנסה להתקשר אליו מפלאפונים אחרים עד שיענה תשגע אותו מכל הפלאפונים שיש לך ואם תפרסם את המספר שלו אז כל חברי הפורום יעזרו לך “להתקשר” אליו עד שתראה בחזרה את הכסף ואפי’ טיפ קטן…
@אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:
אפי’ טיפ קטן…
חביבי. קודם שיחזור הכסף…
בלי לדבר על החוקיות של סחיטה כזאת. -
@אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:
אפי’ טיפ קטן…
חביבי. קודם שיחזור הכסף…
בלי לדבר על החוקיות של סחיטה כזאת.@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
חביבי. קודם שיחזור הכסף…
אם יתקשרו אליו 3,000 איש ויגידו לו למה גנבת את פלוני, אז הוא יחזיר אל הכסף על ארבע… חביבי…
וכמובן אני מצטרף ל @יחצ-המקצוען שלא לפרסם שם או מספר לפני ששואלים רב.
עריכה: איך שכחנו? @יוני-9 ברוך הבא לפורום!!!
-
@חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:
חביבי. קודם שיחזור הכסף…
אם יתקשרו אליו 3,000 איש ויגידו לו למה גנבת את פלוני, אז הוא יחזיר אל הכסף על ארבע… חביבי…
וכמובן אני מצטרף ל @יחצ-המקצוען שלא לפרסם שם או מספר לפני ששואלים רב.
עריכה: איך שכחנו? @יוני-9 ברוך הבא לפורום!!!
@אריאל-קמחי מי אמר שגנב, יכול להיות שמצידו הוא בסדר, והיה לו בלת"מ (מצווה לדון לכף זכות עדיין יש לנו, כמובן שבעל העסקה צריך ליזהר על ממונו, אבל לא הולכים ישר על למה גנבת)
לא נראה לי שסוכן יגנוב דמי קדימה יש לו עקיצות הרבה יותר מכניסות לעשות…
כמובן שיש לנו כאן גם מצוות השבת אבידה לפות"ש, להזהירו שלא יקנה חייתא דקטירי, במיוחד אם החתול בועט מתוך השק, וזכותו לבטל העסקה, וודאי וודאי שלא לקנות בלי בדיקה
אבל צריך לדעת לא להפוך כל מי שלא התנהל בדיוק כמצופה, לגנב רוצח ושודד
(הטענה שלי היא לא עליך ספציפית, ואני מבין גם את מי שיטען אחרת) -
@אריאל-קמחי מי אמר שגנב, יכול להיות שמצידו הוא בסדר, והיה לו בלת"מ (מצווה לדון לכף זכות עדיין יש לנו, כמובן שבעל העסקה צריך ליזהר על ממונו, אבל לא הולכים ישר על למה גנבת)
לא נראה לי שסוכן יגנוב דמי קדימה יש לו עקיצות הרבה יותר מכניסות לעשות…
כמובן שיש לנו כאן גם מצוות השבת אבידה לפות"ש, להזהירו שלא יקנה חייתא דקטירי, במיוחד אם החתול בועט מתוך השק, וזכותו לבטל העסקה, וודאי וודאי שלא לקנות בלי בדיקה
אבל צריך לדעת לא להפוך כל מי שלא התנהל בדיוק כמצופה, לגנב רוצח ושודד
(הטענה שלי היא לא עליך ספציפית, ואני מבין גם את מי שיטען אחרת) -
@טוסון צודק! הלכתי ישר על תקיפה… אבל אם יתברר שיש דברים בגו, זה יהיה מעניין הרעיון, לא?
מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי…
לא טענתי את זה דווקא אליך
אני יודע שאנשים הולכים דבר ראשון על מה הכי גרוע שיכול לקרות, וזה כדאי לדעת מה יכול להשתבש, אבל לא הורגים יתוש עם להביוראני גם אוהב עקשען, אבל אנחנו לא הולכים להפגנות
(העצמות שלי עדינות מדי מכדי שאכנס מרצוני החופשי תחת ה’מאגייקעס’ של הלסטים ששולטים בינתיים באה"ק)
-
אשמח לעזרתכם הדחופה.
בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.
סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.
קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.
אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.
מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?
