דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. קניית רכב פשוט וזול

      קניית רכב פשוט וזול

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      73 פוסטים 21 כותבים 3.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א איש פשוט מאוד

        @טכנולוג תודה
        היה את הרכב הזה לאבא שלי 12 שנים
        ולכן אני מכיר מקרוב את המעלות והחסרונות שלו
        ואני מעדיף אותו

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #41

        @איש-פשוט-מאוד תנסה לבדוק גם על סיטרואן c1 שהוא בדיוק אותו רכב, ואגב, יש לו מבחר גדול של צבעים מעניינים.

        ליצירת קשר לחץ כאן

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          איש פשוט מאוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          זה?
          או זה (יכול להיות בכלל כזה קצת ק"מ)?

          מאירמ יחצ המקצועןי 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מאירמ מאיר

            @איש-פשוט-מאוד תנסה לבדוק גם על סיטרואן c1 שהוא בדיוק אותו רכב, ואגב, יש לו מבחר גדול של צבעים מעניינים.

            א מנותק
            א מנותק
            איש פשוט מאוד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @מאיר תודה
            אני רואה רק 11 תוצאות
            יכול להיות?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איש פשוט מאוד

              זה?
              או זה (יכול להיות בכלל כזה קצת ק"מ)?

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @איש-פשוט-מאוד כתב בקניית רכב פשוט וזול:

              יכול להיות בכלל כזה קצת ק"מ

              ככל הנראה הכוונה 165,000

              ליצירת קשר לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א איש פשוט מאוד

                זה?
                או זה (יכול להיות בכלל כזה קצת ק"מ)?

                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצוען
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #45

                @איש-פשוט-מאוד
                שים לב הקישור השני זה סוכנות וגם לא נשמע אמין
                d79f3dbd-7197-481b-a7a2-adac57135bff-image.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א איש פשוט מאוד

                  @צילפינגים אני בבית שמש
                  אבא שלי תמיד היה הולך למאיר ממוסך העיר
                  הוא מוכר פה?
                  יש יותר טובים?

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #46
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איש פשוט מאוד

                    @צילפינגים אני בבית שמש
                    אבא שלי תמיד היה הולך למאיר ממוסך העיר
                    הוא מוכר פה?
                    יש יותר טובים?

                    KlonimoosK מנותק
                    KlonimoosK מנותק
                    Klonimoos
                    מייבין סיירת פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #47

                    @איש-פשוט-מאוד כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                    @צילפינגים אני בבית שמש
                    אבא שלי תמיד היה הולך למאיר ממוסך העיר
                    הוא מוכר פה?
                    יש יותר טובים?

                    חפש בפורום ‘מוסכים אמינים’.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • א איש פשוט מאוד

                      @צילפינגים אני בבית שמש
                      אבא שלי תמיד היה הולך למאיר ממוסך העיר
                      הוא מוכר פה?
                      יש יותר טובים?

                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגים
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #48

                      @איש-פשוט-מאוד לא מכיר את האיש שאתה מדבר עליו אולי מישהו פה מכיר אותו אני לא יודע אבל אם אבא שלך היה מטפל אצלו והכל היה בסדר אז תלך אליו זה חשוב מאוד הבדיקה אסור לזלזל בזה

                      התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                      ירושלים והסביבה
                      ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א איש פשוט מאוד

                        @טכנולוג תודה
                        היה את הרכב הזה לאבא שלי 12 שנים
                        ולכן אני מכיר מקרוב את המעלות והחסרונות שלו
                        ואני מעדיף אותו

                        מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #49

                        @איש-פשוט-מאוד
                        ממליץ לעבור על המדריך הזה וגם על התגובות של שאר המשתמשים

                        מדריך לקניית רכב משומש

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                          לך על סיריון
                          זול אמין וחסכוני
                          רק צריך לראות שלא רתח המנוע

                          G מנותק
                          G מנותק
                          gogo
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #50

                          @אלוף-העולם-1 כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                          לך על סיריון
                          זול אמין וחסכוני
                          > רק צריך לראות שלא רתח המנוע

                          מה זה אומר ״רתח״?

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • G gogo

                            @אלוף-העולם-1 כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                            לך על סיריון
                            זול אמין וחסכוני
                            > רק צריך לראות שלא רתח המנוע

                            מה זה אומר ״רתח״?

                            י מנותק
                            י מנותק
                            י. שטרן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #51

                            @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                            מה זה אומר ״רתח״?

                            שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י י. שטרן

                              @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                              מה זה אומר ״רתח״?

                              שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                              KlonimoosK מנותק
                              KlonimoosK מנותק
                              Klonimoos
                              מייבין סיירת פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #52

                              @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                              @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                              מה זה אומר ״רתח״?

                              שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                              אין מד חום מנוע בסיריון.

                              G תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • KlonimoosK Klonimoos

                                @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                מה זה אומר ״רתח״?

                                שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                                אין מד חום מנוע בסיריון.

                                G מנותק
                                G מנותק
                                gogo
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #53

                                @Klonimoos כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                מה זה אומר ״רתח״?

                                שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                                אין מד חום מנוע בסיריון.

                                אז איך יודעים את חום במנוע כמה הוא?

                                KlonimoosK simonS ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • G gogo

                                  @Klonimoos כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                  @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                  @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                  מה זה אומר ״רתח״?

                                  שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                                  אין מד חום מנוע בסיריון.

                                  אז איך יודעים את חום במנוע כמה הוא?

                                  KlonimoosK מנותק
                                  KlonimoosK מנותק
                                  Klonimoos
                                  מייבין סיירת פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #54

                                  @gogo
                                  לא יודעים…
                                  אם הוא מתחמם, יש נורת חום מנוע, ומייד צריך לעצור. אין התראה בשלבים…
                                  אבל הוא רכב טוב ואמין, אם נוסעים בו כמו בני אדם, בד’'כ אין לו בעיות כאלו.

                                  יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • G gogo

                                    @Klonimoos כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                    @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                    @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                    מה זה אומר ״רתח״?

                                    שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                                    אין מד חום מנוע בסיריון.

                                    אז איך יודעים את חום במנוע כמה הוא?

                                    simonS מנותק
                                    simonS מנותק
                                    simon
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                                    #55

                                    @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                    @Klonimoos כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                    @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                    @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                    מה זה אומר ״רתח״?

                                    שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                                    אין מד חום מנוע בסיריון.

                                    אז איך יודעים את חום במנוע כמה הוא?

                                    גם בסיטרואן אין מד חום מנוע, ובגלל זה רכשתי רכיב OBD שמתחבר למחשב רכב ומציג על המסך בזמן אמת נתונים מדויקים מהמחשב רכב, שווה כל שקל, אתה יכול להגדיר אותו מתי יצפצף ויזכיר לך שהחום גבוה מידי, בסיטרואן עד 105 מעלות החום תקין.
                                    פעם אחת שצינור נקרע והיה נזילת מים לפני כמה שנים זה ממש הציל אותי, כך עצרתי מיד לפני שקרה נזק למנוע.
                                    מומלץ בחום…
                                    אני מדבר על דבר כזה

                                    ט ידניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • simonS simon

                                      @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                      @Klonimoos כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                      @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                      @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                      מה זה אומר ״רתח״?

                                      שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                                      אין מד חום מנוע בסיריון.

                                      אז איך יודעים את חום במנוע כמה הוא?

                                      גם בסיטרואן אין מד חום מנוע, ובגלל זה רכשתי רכיב OBD שמתחבר למחשב רכב ומציג על המסך בזמן אמת נתונים מדויקים מהמחשב רכב, שווה כל שקל, אתה יכול להגדיר אותו מתי יצפצף ויזכיר לך שהחום גבוה מידי, בסיטרואן עד 105 מעלות החום תקין.
                                      פעם אחת שצינור נקרע והיה נזילת מים לפני כמה שנים זה ממש הציל אותי, כך עצרתי מיד לפני שקרה נזק למנוע.
                                      מומלץ בחום…
                                      אני מדבר על דבר כזה

                                      ט מנותק
                                      ט מנותק
                                      טכנולוג
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #56
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • G gogo

                                        @Klonimoos כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                        @י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                        @gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                        מה זה אומר ״רתח״?

                                        שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס

                                        אין מד חום מנוע בסיריון.

                                        אז איך יודעים את חום במנוע כמה הוא?

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #57

                                        @gogo יש גם כזה https://rechavimzelaze.ovh/post/20835

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • KlonimoosK Klonimoos

                                          @gogo
                                          לא יודעים…
                                          אם הוא מתחמם, יש נורת חום מנוע, ומייד צריך לעצור. אין התראה בשלבים…
                                          אבל הוא רכב טוב ואמין, אם נוסעים בו כמו בני אדם, בד’'כ אין לו בעיות כאלו.

                                          יחצ המקצועןי מנותק
                                          יחצ המקצועןי מנותק
                                          יחצ המקצוען
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                                          #58
                                          פוסט זה נמחק!
                                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                                            פוסט זה נמחק!

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #59

                                            @יחצ-המקצוען כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                            מה זה ? 👇 👇 👇
                                            e565817a-3424-482f-a86d-5d28f50be5f5-image.png

                                            הדבר הכי הזוי שראיתי בחיי זה הוא מד הטורים שקיים גם הוא בחלק מהדגמים עושה רושם שהיצרן שכח לשים את זה ופשוט קדח בדש וחיבר את זה, נורא

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            ידניי יחצ המקצועןי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            8
                                            • שלמהש שלמה

                                              @יחצ-המקצוען כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                              מה זה ? 👇 👇 👇
                                              e565817a-3424-482f-a86d-5d28f50be5f5-image.png

                                              הדבר הכי הזוי שראיתי בחיי זה הוא מד הטורים שקיים גם הוא בחלק מהדגמים עושה רושם שהיצרן שכח לשים את זה ופשוט קדח בדש וחיבר את זה, נורא

                                              ידניי מנותק
                                              ידניי מנותק
                                              ידני
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #60

                                              @שלמה כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                              @יחצ-המקצוען כתב בקניית רכב פשוט וזול:

                                              מה זה ? 👇 👇 👇
                                              e565817a-3424-482f-a86d-5d28f50be5f5-image.png

                                              הדבר הכי הזוי שראיתי בחיי זה הוא מד הטורים שקיים גם הוא בחלק מהדגמים עושה רושם שהיצרן שכח לשים את זה ופשוט קדח בדש וחיבר את זה, נורא

                                              את הדבר הנורא הזה יש גם בסוזוקי ספאלש משנת 2011, לחות זה כי עד אז לא היה מד טורים בכלל.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              21

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום