דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. עזרה דחופה (מקווה..)

      עזרה דחופה (מקווה..)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      44 פוסטים 18 כותבים 6.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ל מנותק
        ל מנותק
        לוחצגז
        כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
        #21
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

          @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

          כמה זה מוגבל?
          לא ל2000 ש"ח?

          ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
          (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

          טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
          #22

          @טוס-לאט-סע-מהר ההשתתפות עצמית מוגבלת לפי חוקי התעבורה
          הנ"ל כנראה עבר על הכללים

          יש לי חבר שעשה טוטאלוס לרכב של סיטי קאר, ושילם כמדומה 2000 ש"ח, חוץ מזה עכשיו הם גובים ממנו שעתית יותר מנהגים אחרים, לא יודע כמה

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            @טוס-לאט-סע-מהר ההשתתפות עצמית מוגבלת לפי חוקי התעבורה
            הנ"ל כנראה עבר על הכללים

            יש לי חבר שעשה טוטאלוס לרכב של סיטי קאר, ושילם כמדומה 2000 ש"ח, חוץ מזה עכשיו הם גובים ממנו שעתית יותר מנהגים אחרים, לא יודע כמה

            טוס לאט סע מהרט מחובר
            טוס לאט סע מהרט מחובר
            טוס לאט סע מהר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

            נ"ל כנראה עבר על הכללים

            איזה כללים?

            טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

              @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

              נ"ל כנראה עבר על הכללים

              איזה כללים?

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
              #24

              @טוס-לאט-סע-מהר ניסה לתקן לבד, וכו’
              נראה לי שטוב עשית שדיווחת מיד, וגם שצילמת
              ולא נראה לי שהם יכולים לתפור אותך כאן יותר מדי
              הנזק לדעתי יסתכם אצלך בכ2000 ש"ח שזה סכום מכובד אמנם, אבל רוב האנשים יכולים לעמוד בו, במיוחד שאכן גרמת להם נזק, ויש עליך חיוב תשלומים מדינא
              והעיקר לזכור ש’כל חסרונותיו של אדם קצובים לו’
              במיוחד שמתיאור הסיפור לא נשמע לי טיפשות גדולה, אלא טעות שלדעתי יכולה לקרות לכל אחד, גם לנהגים מאוד מנוסים, וגם ברכב הפרטי

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • טוסוןט טוסון

                @טוס-לאט-סע-מהר ניסה לתקן לבד, וכו’
                נראה לי שטוב עשית שדיווחת מיד, וגם שצילמת
                ולא נראה לי שהם יכולים לתפור אותך כאן יותר מדי
                הנזק לדעתי יסתכם אצלך בכ2000 ש"ח שזה סכום מכובד אמנם, אבל רוב האנשים יכולים לעמוד בו, במיוחד שאכן גרמת להם נזק, ויש עליך חיוב תשלומים מדינא
                והעיקר לזכור ש’כל חסרונותיו של אדם קצובים לו’
                במיוחד שמתיאור הסיפור לא נשמע לי טיפשות גדולה, אלא טעות שלדעתי יכולה לקרות לכל אחד, גם לנהגים מאוד מנוסים, וגם ברכב הפרטי

                טוס לאט סע מהרט מחובר
                טוס לאט סע מהרט מחובר
                טוס לאט סע מהר
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוס לאט סע מהר
                #25
                פוסט זה נמחק!
                על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                  פוסט זה נמחק!

                  על הטוב שלךע מנותק
                  על הטוב שלךע מנותק
                  על הטוב שלך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                    @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                    נ"ל כנראה עבר על הכללים

                    איזה כללים?

                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                    #27

                    @טוס-לאט-סע-מהר

                    Screenshot_20260605-134942 (1).png
                    זה הכללים
                    Screenshot_20260605-134730 (1).png
                    ואי אפשר להתווכח איתם כל כך

                    Screenshot_20260605-134754 (1).png

                    מזל טוב, תזכה לגדלו וגו’
                    שתצטרך לסוע רק בשמחות
                    (להקפיד תמיד על מושב בטיחות, במיוחד אם אתה טס לאט)

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                      ומעשה שהיה כך היה
                      בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
                      אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
                      והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
                      כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

                      ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                      מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                      כיצד עלי לפעול?
                      כמה הנזק המשוער?
                      ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
                      2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                      #28

                      @טוס-לאט-סע-מהר השאלה לא כ"כ ברורה לי,
                      אתה לא הבעלים של הרכב ואין לך זכות לתקן בעצמך.
                      בכל אופן יה"ר שהמקום ימלא לך את חסרונך.
                      עריכה: כעת ראיתי שכיוונתי לדברי ידידי @טוסון .


                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                        אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

                        ח מחובר
                        ח מחובר
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                        אגב אני כבר 3 שנים

                        משתתף בצערך
                        תתייעץ גם בפרוג יש שם מומחים לסיטיקאר עם נסיון
                        עכ’'פ להבא תעשה ביטול השתתפות מלא
                        המקום ימלא חסרונך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל לוחצגז

                          פוסט זה נמחק!

                          אבי יםא מנותק
                          אבי יםא מנותק
                          אבי ים
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                            ומעשה שהיה כך היה
                            בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
                            אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
                            והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
                            כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

                            ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                            מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                            כיצד עלי לפעול?
                            כמה הנזק המשוער?
                            ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
                            2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

                            טוס לאט סע מהרט מחובר
                            טוס לאט סע מהרט מחובר
                            טוס לאט סע מהר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                            #31

                            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                            ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                            מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                            כיצד עלי לפעול?
                            כמה הנזק המשוער?
                            ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

                            כפי שכתבתי זה עיקר בקשתי:
                            א. לדעת זכויותי ואכן כפי שציטט טוסון מהחוזה
                            ב. איך לא להינזק מה שלא מגיע לי, לאור ההיסטוריה שדובר פה על סיטי קאר היה אפשר לחשוב האם עדיף עו"ד או משכנתא… ולכן חשוב לי לדעת כיצד לפעול, ואיך, ומה גובה הנזק המשוער האמיתי. (אכן כתבתי גם ‘מקווה’ כהתייחסות לדבריך ממש וכמבואר לעיל…)
                            ג. לא בקשתי או ניסתי לתקן בעצמי אדרבה הצהרתי ולקחתי אחריות על האירוע.
                            נ.ב. אפרופו @טוסון שהזכרת, אין מי שפגע ולא מכיר את העצבים ותחושת הקבס שזה יוצר במעלה הקיבה ולכן תודה למתעניינים והמשתתפים

                            יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                              ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                              מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                              כיצד עלי לפעול?
                              כמה הנזק המשוער?
                              ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

                              כפי שכתבתי זה עיקר בקשתי:
                              א. לדעת זכויותי ואכן כפי שציטט טוסון מהחוזה
                              ב. איך לא להינזק מה שלא מגיע לי, לאור ההיסטוריה שדובר פה על סיטי קאר היה אפשר לחשוב האם עדיף עו"ד או משכנתא… ולכן חשוב לי לדעת כיצד לפעול, ואיך, ומה גובה הנזק המשוער האמיתי. (אכן כתבתי גם ‘מקווה’ כהתייחסות לדבריך ממש וכמבואר לעיל…)
                              ג. לא בקשתי או ניסתי לתקן בעצמי אדרבה הצהרתי ולקחתי אחריות על האירוע.
                              נ.ב. אפרופו @טוסון שהזכרת, אין מי שפגע ולא מכיר את העצבים ותחושת הקבס שזה יוצר במעלה הקיבה ולכן תודה למתעניינים והמשתתפים

                              יצחק רשטוני מנותק
                              יצחק רשטוני מנותק
                              יצחק רשטונ
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                              #32

                              @טוס-לאט-סע-מהר
                              ראשית אני משתתף מאד בצערך !

                              למעשה זה לא נזק קטן, מלבד הטמבון שציינת רואים שנוצר רווח מכובד בין הכנף והטמבון למכסה מנוע ככה שיש שם עיקום דיי מכובד.
                              להכניס לכפר פשוט וברור שלא תוכל ולא רק בגלל שכבר דיווחת.
                              בקיצור כמו שכבר כתבו הנושא מסתכם בגובה ההשתתפות עצמית שלך.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                ומעשה שהיה כך היה
                                בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
                                אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
                                והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
                                כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

                                ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
                                מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
                                כיצד עלי לפעול?
                                כמה הנזק המשוער?
                                ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
                                2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מיכלין שמאי רכב
                                שמאי עורך דין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                #33

                                @טוס-לאט-סע-מהר
                                מגן וכנף להחלפה, צביעת שני חלקים. ללא נזק סמוי כמו כיוון פרונט, מתלה עקום.
                                נראה לי גם בכפר תיקון זה יעלה יותר מ 2000 ש’‘ח.
                                במידה והשתתפות שלך רק 2000 ש’'ח אז הרווח כולו שלך. אני מבין שמבאס לשלם השתתפות אך במקרה כזה כדאי.

                                שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • יעקב 5י מחובר
                                  יעקב 5י מחובר
                                  יעקב 5
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  לפי הכללים של סיטי קאר חייבים לדווח במקרה תאונה
                                  ואם לא הם יכולים לגבות קנס
                                  כך עשית טוב שדיווחת כמו כן ההשתתפות עצמית שלהם היא מוגבלת (לא זוכר כמה)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                    @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                    כמה זה מוגבל?
                                    לא ל2000 ש"ח?

                                    ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
                                    (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

                                    M מנותק
                                    M מנותק
                                    MEM
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                    @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                    כמה זה מוגבל?
                                    לא ל2000 ש"ח?

                                    ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
                                    (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

                                    מיט"ז עפ"י חוק אסור מעל 4 בהשכרה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אהרן 4א מנותק
                                      אהרן 4א מנותק
                                      אהרן 4
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @טוס-לאט-סע-מהר
                                      קודם כל משתתף בצערך
                                      המקום ימלא חסרונך
                                      חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”😁 😁 😁 😁

                                      בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת

                                      טוס לאט סע מהרט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אהרן 4א אהרן 4

                                        @טוס-לאט-סע-מהר
                                        קודם כל משתתף בצערך
                                        המקום ימלא חסרונך
                                        חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”😁 😁 😁 😁

                                        בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת

                                        טוס לאט סע מהרט מחובר
                                        טוס לאט סע מהרט מחובר
                                        טוס לאט סע מהר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @אהרן-4 עידכון ביניים…
                                        כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
                                        כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
                                        אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
                                        לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
                                        אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

                                        טוס לאט סע מהרט מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        6
                                        • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                          @אהרן-4 עידכון ביניים…
                                          כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
                                          כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
                                          אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
                                          לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
                                          אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

                                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                                          טוס לאט סע מהרט מחובר
                                          טוס לאט סע מהר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
                                          פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
                                          ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
                                          בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
                                          לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

                                          נתי 2נ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          2
                                          • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                            סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
                                            פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
                                            ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
                                            בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
                                            לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

                                            נתי 2נ מחובר
                                            נתי 2נ מחובר
                                            נתי 2
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #39

                                            @טוס-לאט-סע-מהר
                                            האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
                                            שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
                                            ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
                                            התנהלות מגעילהההה

                                            א טוס לאט סע מהרט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            1
                                            • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                                              סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
                                              פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
                                              ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
                                              בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
                                              לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

                                              ח מחובר
                                              ח מחובר
                                              חיים Y0737
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #40

                                              @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

                                              כהוגן

                                              עשיתי בשכל בשיטה הכי טובה: שלם ושכח
                                              המקום ימלא חסרונך!

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              7

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              69

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום