דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    627 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • סקר תדלוק

      הועבר
      47
      0 הצבעות
      47 פוסטים
      2k צפיות
      ש
      @חובק-עולם כתב בסקר תדלוק: @שמואל10 כתב בסקר תדלוק: גם בסופר אתה קונה לפי המזומן שיש לך בכיס?? אכן כן. Spoiler אני משתמש בדיירקט ואם אין אז אני לא קונה, ולכן אני מחשב כל נסיעה לפי התועלת שלה. וכמה אני מוכן לשלם עליה. כשאת החשבונות הללו אני לא אוכל לעשות כ"כ עם ממילא יש לי דלק ברכב Spoiler לא מדבר על חישוב כזה, מדבר על אלו שלא מחשבים נסיעות לפי הכסף שיש להם לתדלק , אלא סתם מתדלקים כל פעם לפי מה שיש להם בכיס (או בראש) אבל השימוש שלהם ברכב יהיה אותו דבר.
    • מצלמה לרכב

      הועבר
      13
      2 הצבעות
      13 פוסטים
      427 צפיות
      ט
      @קיה-פיקנטו המחיר עכשיו קצת יותר גבוה מה11.11
    • נסיעה עם בקרת שיוט צורכת יותר דלק?

      הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      444 צפיות
      ש
      @איש-פשוט-מאוד כתב בנסיעה עם בקרת שיוט צורכת יותר דלק?: התחושה שלי שהבקרת שיוט היא הרבה פחות חסכונית, אא"כ אתה נועל אותה על מהירות נמוכה ממש. כי כשאני נוהג לבד אז אני מתאים את המהירות לפי הטורים כל הזמן, ולדוגמא לפני עליה אני מאיץ כדי לקבל תנופה טובה, ובסוף הירידה אני מפסיק ללחוץ כי ממילא עוד מעט צריך להאט, וכך לכל אורך הדרך, אני מתאים את עצמי הרבה יותר מנעילה סתמית על מספר בכל אופן, אני חושב שאם היה בקרת שיוט לפי טורים ולא לפי קמ"ש - זה היה מושלם! ברור כשמש שאתה צודק, אם כי גם זה משתנה לפי אופי הנהיגה של כל אחד, ברור שישנם כאלה שהבקרת שיוט תהיה חסכונית משמעותית עבורם (כמו נהגים צעירים/חדשים). Spoiler כמו שאין אף פעם תשובה חד משמעית על רכב מסוים כמה הוא שותה כי הכל תלוי באופי הנהיגה
    • טויוטה קורולה עם שני מיליון ק"מ שעדיין תקינה

      הועבר
      9
      11 הצבעות
      9 פוסטים
      497 צפיות
      מאירמ
      @מאסטר-1 כתב בטויוטה קורולה עם שני מיליון ק"מ שעדיין תקינה: @מאיר כתב בטויוטה קורולה עם שני מיליון ק"מ שעדיין תקינה: מומלץ מאד מאד לעשות טיפולים (הרבה) לפני הזמן. הסיבה היא שהאפקטיביות של השמן יורדת בעיקר ע״י שעות עבודה ולא לפי קילומטרים שאינם משקפים את התבלות השמן בפועל. זו הסיבה שלא כדאי לקנות רכבים ממכירות פומביות כאלו ואחרות כמו רכבי ביטחון וחרום. ניידות משטרה וכו’ שחנו זמן רב עם מזגן אתה צודק אבל זה הרע במיעוטו כי שאר הרכבים בשוק במצב זוועתי בהרבה.
    • ווצאפ במערכת לרכב נט פריי

      הועבר
      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      576 צפיות
      שלמה לויש
      @טוסון אני יבדוק את זה
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      5
      5 הצבעות
      5 פוסטים
      91 צפיות
    • האוצר מעלה את מס הקנייה על רכבים חשמליים ב-7% ל-52%

      הועבר
      11
      2 הצבעות
      11 פוסטים
      474 צפיות
      טוסוןט
      Spoiler @MEM ולכן מחוץ לעיר לבד נוסעים באוטובוס (במיוחד שאין לי כרגע רכב משלי, ואני לוקח מקרובי משפחה וחברים (או שלוקחים אותי…)) אבל באמת הגישה הזו התחילה מתקופת ה @טוסון ע"ה למרות שגם איתה בתוך העיר יותר זול רכב מאוטובוס, גם הכאב ראש ורגלים שלי שווים כסף(בהנחה שאין סיבוכי חני’)
    • יונדאי אלנטרה 2025 נגד יונדאי I30

      הועבר
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      478 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @מאיר בטוח לגמרי
    • נורה למיצובישי אוטלנדר 2015

      הועבר
      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      228 צפיות
      יוניי
      @meir_b כתב בנורה למיצובישי אוטלנדר 2015: הלכה לי הנורה האחורית לאיתות שמאלה ברכב. איזה סוג חדש אני צריך לקנות? צריך מוסך כדי להחליף או שאוכל בקלות לבד? הכי פשוט תראה איך מוציאים את הנורה ואיתה תלך למוכר ככה אני עשיתי בלנסר (אני לא יודע אם באוטלנדר זה קל לפרק כמו בלנסר)
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      7 צפיות
      אין תגובות
    • סתם לידע יש רכב פלאג אין לא סיני?

      הועבר
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      295 צפיות
      יצחק רשטוני
      @נהג-צעיר כתב בסתם לידע יש רכב פלאג אין לא סיני?: כולם משנים עברו לא מעכשיו יש המון הסיבה שלאחרונה פחות נפוץ זה שינויים בהטבות המס
    • קורא obd / אפליקצית טורק -אמינות

      הועבר
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      185 צפיות
      מאירמ
      @חובק-עולם כתב בקורא obd / אפליקצית טורק -אמינות: @מאיר ? אני לא יודע איך המדידה הזו עובדת. איך בכלל אפשר למדוד מתוך הרכב את הכח מבלי שתהיה מדידה חיצונית לכמות ההתנגדות?
    • מישהו מכיר ערוץ סקירת רכב איכותי?

      הועבר
      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      309 צפיות
      נ
      בסוף הסתדרתי אין צורך
    • התייעצות לגבי הסעות לעבודה

      הועבר
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      189 צפיות
      אבי יםא
      @myryphhsym היה משהו כזה שנקרא קארפול
    • סקר את מי מיצובישי Elevance מחליפה?

      הועבר
      8
      1
      2 הצבעות
      8 פוסטים
      380 צפיות
      יצחק רשטוני
      אולי לא אותה ולא אותה סוף סוף יש לה שם אחר . בטוח היא לא מחליפה את האוטלנדר וגם בטוח שלא דור חדש של פאגרו כי מדובר במכונית חשמלית מעודנת. אני הייתי קורא לזה ג’יפ חשמלי חדש שימוצב מעל האוטלאנדר בחלל של הפאג’רו
    • האם היה דרך להינצל?

      הועבר
      22
      5 הצבעות
      22 פוסטים
      1k צפיות
      יצחק רשטוני
      מסקנות שלי א. צריך להגלות מפה את הבדואים ב. יותר גרוע פאנצר בגלגל אחורי מבגלגל קדמי [היפך המושכל ראשון] המונית איבדה שליטה כשהתפוצץ לה הגלגל אחורי ג. צריך לכוון יותר בתפילת הדרך ד. להציץ כל הזמן במראות אפילו שהכל נראה תמים
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      2 צפיות
      אין תגובות
    • תשלום בהצמדת כרטיס אשראי בתחנות דלק

      הועבר
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      231 צפיות
      I
      @ITAMAR25 כתב בתשלום בהצמדת כרטיס אשראי בתחנות דלק: @חיים-ברזל אל תשכח שזה רק אם תבחר הגבלת סכום מתחת 300₪, אם זה ללא הגבלה עדיין יהיה צריך להעביר את הכרטיס. בתחנות שבהן ניסיתי לא היה צריך לבחור הגבלת סכום. יכול להיות שאם מגיעים ל-300 ש"ח התדלוק נעצר, אבל ברכב שלי אני לא מגיע.
    • 19 הצבעות
      53 פוסטים
      3k צפיות
      ק
      @MEM זה מה שהתכוונתי, שאם כבר מחזיקים רכב, אז כמעט תמיד לא שווה לסוע בתחב"צ באופן חד פעמי כדי לחסוך, זה לא שווה,
    • שאלת המיליון דולר....... למה מוכרים מסתירים את מספר הרכב????

      הועבר
      18
      2 הצבעות
      18 פוסטים
      873 צפיות
      ShebsaleS
      @EBA כתב בשאלת המיליון דולר… למה מוכרים מסתירים את מספר הרכב???: @Shebsale כתב בשאלת המיליון דולר… למה מוכרים מסתירים את מספר הרכב???: אנשים לא רוצים שעוד מישהו ישתמש במספר שלהם, זה התשובה. מה תשובה פה? שוב ושוב נשאל את השאלה המאוד פשוטה, למה לא יכלו לראות אותו ברחוב? כמובן שאפשר לראות גם ברחוב, אבל מה לעשות שברחוב זה לא אפשרי לכסות את הלוחיות, חוצמיזה שפרסום המספר באינטרנט מעלה במאות אחוזים את הסיכוי (האפסי) לשכפול, נניח שיש לי שברולט ויואנט (אם יש כאן מישהו שזוכר את הרכב הזה…) משוטבה, אני רוצה לשכפל לה לוחיות, הרבה יותר קל לי להיכנס ליד 2 ולמצוא (מודעה 1!) מאשר לשוטט חודש (במקרה הטוב) ברחובות עד שאני אפגוש רכב כזה.

    54

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.8k

    פוסטים