דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. האם לוחית הזיהוי תקינה?

      האם לוחית הזיהוי תקינה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      27 פוסטים 11 כותבים 1.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        עמדתי ואתבונן על לוחית הזיהוי המשטרתית ומשהו היה חסר לי. האות מ’!

        לא זכור לי שראיתי אי פעם דבר כזה ולכאו’ זה לא חוקי בעליל!

        @לך-תדע ידוע לך משהו?

        IMG_20250119_123247_067.jpg

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיל
        מאסטר מגיה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #21

        @מאיר נכון לעכשיו מתחזקות אצלי ההערכות שצדקתי באשר למשמעות הלוחית הנ"ל.
        וזה עולה בקנה אחד עם התמונה שהעלה @שלמה . וכן התמונה שצילם @פתוח-לשמוע

        @פתוח-לשמוע מקווה שזה בסדר מבחינתך, אם לא - אוריד.
        89985aff-f3c9-454d-9ac1-c897f4b550c0-image.png

        גם התגובות שקיבלתי, בהתחלה זה לא תקין, ופתאום מתקשרים שזה כן תקין כי יש כל מיני יחידות… (וכעין זה ענו גם לאחרים).
        הובטחה לי תשובה מנומקת יותר בהמשך, מגורם… נעדכן, בעז"ה.
        רק שלא אגמור כמו צ. קליין בסוף…


        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

        פתוח לשמועפ א 2 תגובות תגובה אחרונה
        4
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מדברים רכב
        • ג גיל

          @מאיר נכון לעכשיו מתחזקות אצלי ההערכות שצדקתי באשר למשמעות הלוחית הנ"ל.
          וזה עולה בקנה אחד עם התמונה שהעלה @שלמה . וכן התמונה שצילם @פתוח-לשמוע

          @פתוח-לשמוע מקווה שזה בסדר מבחינתך, אם לא - אוריד.
          89985aff-f3c9-454d-9ac1-c897f4b550c0-image.png

          גם התגובות שקיבלתי, בהתחלה זה לא תקין, ופתאום מתקשרים שזה כן תקין כי יש כל מיני יחידות… (וכעין זה ענו גם לאחרים).
          הובטחה לי תשובה מנומקת יותר בהמשך, מגורם… נעדכן, בעז"ה.
          רק שלא אגמור כמו צ. קליין בסוף…

          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @גיל
          עוד אחת בלי מ אבל מי סופר…
          q13578.jpg

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גיל

            @מאיר נכון לעכשיו מתחזקות אצלי ההערכות שצדקתי באשר למשמעות הלוחית הנ"ל.
            וזה עולה בקנה אחד עם התמונה שהעלה @שלמה . וכן התמונה שצילם @פתוח-לשמוע

            @פתוח-לשמוע מקווה שזה בסדר מבחינתך, אם לא - אוריד.
            89985aff-f3c9-454d-9ac1-c897f4b550c0-image.png

            גם התגובות שקיבלתי, בהתחלה זה לא תקין, ופתאום מתקשרים שזה כן תקין כי יש כל מיני יחידות… (וכעין זה ענו גם לאחרים).
            הובטחה לי תשובה מנומקת יותר בהמשך, מגורם… נעדכן, בעז"ה.
            רק שלא אגמור כמו צ. קליין בסוף…

            א מנותק
            א מנותק
            אלעדי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @גיל יישר כח. וכבר קדמוך לפני כ-15 שנה
            22bbac45-debd-4f18-b6f7-ac7bb2408c22-image.png

            תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אלעדי

              @גיל יישר כח. וכבר קדמוך לפני כ-15 שנה
              22bbac45-debd-4f18-b6f7-ac7bb2408c22-image.png

              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
              #24

              @אלעדי התמונה משום מה undefined

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג גיל

                @מאיר אז ככה, בדקתי מול בלש, ומול מישהו במח"ש.
                קודם כל שניהם הצהירו בפניי שאין שום ניידת כזו (פיג’ו), גם לא של קצין רם דרג.

                אגב, ללמדך שגם למשטרה יש שכל. מי קונה פיג’ו?!

                בכל אופן, הלוחית לדעתם ככל הנראה מזוייפת, אך הבטיחו המשך בדיקה.
                צ"ע מי המטומטם לזייף לוחית רישוי משטרתית, ומי המטומטם שעשה את זה, ולא עשה כמו שצריך.
                ואולי הקושיות מתורצות זו בזו. קדיש?

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                אז ככה, בדקתי מול בלש, ומול מישהו במח"ש.
                קודם כל שניהם הצהירו בפניי שאין שום ניידת כזו (פיג’ו), גם לא של קצין רם דרג.

                לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני כי מי יודע איזה
                תר @גיל יעשה לי איזה בלש🕵️‍♂️ ששתול בפורום 😉

                אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא 🗣

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • מ מאיר ג

                  @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                  אז ככה, בדקתי מול בלש, ומול מישהו במח"ש.
                  קודם כל שניהם הצהירו בפניי שאין שום ניידת כזו (פיג’ו), גם לא של קצין רם דרג.

                  לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני כי מי יודע איזה
                  תר @גיל יעשה לי איזה בלש🕵️‍♂️ ששתול בפורום 😉

                  אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא 🗣

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                  #26

                  @מאיר-ג כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                  לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני

                  וכולם אחריך, אני מקווה.

                  כי מי יודע איזה תר @גיל יעשה לי איזה בלש ששתול בפורום

                  הרי לך שאינך נזהר בלשונך…

                  אישית אני יותר מעדיף ירוק בקבוק (עיין בתמונת הפרופיל שלי) . כחול פחות יושב עליי. אה, בעצם בלש יכול להיות בלי מדים. הבנתי אותך…

                  אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא

                  זה בסדר, כבר פתחתי לך תיק.


                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ג גיל

                    @מאיר-ג כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                    לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני

                    וכולם אחריך, אני מקווה.

                    כי מי יודע איזה תר @גיל יעשה לי איזה בלש ששתול בפורום

                    הרי לך שאינך נזהר בלשונך…

                    אישית אני יותר מעדיף ירוק בקבוק (עיין בתמונת הפרופיל שלי) . כחול פחות יושב עליי. אה, בעצם בלש יכול להיות בלי מדים. הבנתי אותך…

                    אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא

                    זה בסדר, כבר פתחתי לך תיק.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                    כבר פתחתי לך תיק.

                    חחחחחח
                    כן אבל יהיה לך ניגוד ענינים חמור כי אני יקח אותך לעורך דין שלי😅 😅 😅

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

                    • 1
                    • 2

                    79

                    מחובר

                    3.0k

                    משתמשים

                    9.7k

                    נושאים

                    130.8k

                    פוסטים
                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • דף הבית
                    • תקנון הפורום
                    • מילון מושגים המלא
                    • המדריך המלא למשתמש
                    • פוסטים אחרונים
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • פנייה למנהל הפורום