דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. האם לוחית הזיהוי תקינה?

      האם לוחית הזיהוי תקינה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      27 פוסטים 11 כותבים 1.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ג גיל

        @פתוח-לשמוע כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

        אשתי אומרת לה אנחנו מחפשים רכב לקניה ואני מצלמת רכבים שנראים טוב

        תשובה יפה מאוד, טכנית היא לא שיקרה…

        @פתוח-לשמוע כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

        @גיל מה עם הבדיקה שלך

        וואלה שכחתי מזה ולא קיבלתי תשובה, אני אנדנד. אבל יש לי תחושת בטן שזה קשור לארגון שנמצא מאוד בכותרות לאחרונה…
        מטריף לי גם את השכל שיש שם ספרה מיותרת… אמור להיות XX-XXX אבל אולי הוסיפו ספרה עם הזמן…

        פתוח לשמועפ מחובר
        פתוח לשמועפ מחובר
        פתוח לשמוע
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

        מטריף לי גם את השכל שיש שם ספרה מיותרת… אמור להיות XX-XXX

        גם במה שאני ראיתי היה ספרה מיותרת

        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
        הם אלו שיודעים לשאול
        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

          @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

          מטריף לי גם את השכל שיש שם ספרה מיותרת… אמור להיות XX-XXX

          גם במה שאני ראיתי היה ספרה מיותרת

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר מגיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @פתוח-לשמוע כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

          גם במה שאני ראיתי היה ספרה מיותרת

          ברור לי, זה במקום ה"מ-" השאלה למה?


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גיל

            @פתוח-לשמוע כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

            אשתי אומרת לה אנחנו מחפשים רכב לקניה ואני מצלמת רכבים שנראים טוב

            תשובה יפה מאוד, טכנית היא לא שיקרה…

            @פתוח-לשמוע כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

            @גיל מה עם הבדיקה שלך

            וואלה שכחתי מזה ולא קיבלתי תשובה, אני אנדנד. אבל יש לי תחושת בטן שזה קשור לארגון שנמצא מאוד בכותרות לאחרונה…
            מטריף לי גם את השכל שיש שם ספרה מיותרת… אמור להיות XX-XXX אבל אולי הוסיפו ספרה עם הזמן…

            טוסוןט מחובר
            טוסוןט מחובר
            טוסון
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

            אבל יש לי תחושת בטן שזה קשור לארגון שנמצא מאוד בכותרות לאחרונה…

            דווקא לרכבים שלהם באיזורי ירושלים נראה שיש לוחיות משטרתיות רגילות
            (אם הבנתי נכון על מי מדובר, ולא נראה שיש להם עניין להתבלט, אבל אדרבה תבדוק)

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)
            נחייה ולא…

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

              אבל יש לי תחושת בטן שזה קשור לארגון שנמצא מאוד בכותרות לאחרונה…

              דווקא לרכבים שלהם באיזורי ירושלים נראה שיש לוחיות משטרתיות רגילות
              (אם הבנתי נכון על מי מדובר, ולא נראה שיש להם עניין להתבלט, אבל אדרבה תבדוק)

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #18

              @טוסון כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

              דווקא לרכבים שלהם באיזורי ירושלים נראה שיש לוחיות משטרתיות רגילות
              (אם הבנתי נכון על מי מדובר, ולא נראה שיש להם עניין להתבלט, אבל אדרבה תבדוק)

              הבנת נכון, אבל יש כל מיני הגדרות אצלם. יש גם לוחיות ירוקות.
              רק שיערתי, לא מבין (ולא בטוח שרוצה) גדול בדידם.
              אבל אבדוק לעומק, ולא ארפה בלנ"ד.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אלי 2023א מנותק
                אלי 2023א מנותק
                אלי 2023
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                יש בנתיבות רכב שמקדימה יש לו מספר צהלי עם צ’ ומאחורה מספר צהוב רגיל
                זה תקין

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אלי 2023א אלי 2023

                  יש בנתיבות רכב שמקדימה יש לו מספר צהלי עם צ’ ומאחורה מספר צהוב רגיל
                  זה תקין

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                  #20

                  @אלי-2023 זה כן תקין כי הקדמי מסתובב.
                  (ואגב יכול להיות שגם האחורי ופשוט השאירו כל אחד במצב שונה)


                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר

                    עמדתי ואתבונן על לוחית הזיהוי המשטרתית ומשהו היה חסר לי. האות מ’!

                    לא זכור לי שראיתי אי פעם דבר כזה ולכאו’ זה לא חוקי בעליל!

                    @לך-תדע ידוע לך משהו?

                    IMG_20250119_123247_067.jpg

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                    #21

                    @מאיר נכון לעכשיו מתחזקות אצלי ההערכות שצדקתי באשר למשמעות הלוחית הנ"ל.
                    וזה עולה בקנה אחד עם התמונה שהעלה @שלמה . וכן התמונה שצילם @פתוח-לשמוע

                    @פתוח-לשמוע מקווה שזה בסדר מבחינתך, אם לא - אוריד.
                    89985aff-f3c9-454d-9ac1-c897f4b550c0-image.png

                    גם התגובות שקיבלתי, בהתחלה זה לא תקין, ופתאום מתקשרים שזה כן תקין כי יש כל מיני יחידות… (וכעין זה ענו גם לאחרים).
                    הובטחה לי תשובה מנומקת יותר בהמשך, מגורם… נעדכן, בעז"ה.
                    רק שלא אגמור כמו צ. קליין בסוף…


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    פתוח לשמועפ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    4
                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מדברים רכב
                    • ג גיל

                      @מאיר נכון לעכשיו מתחזקות אצלי ההערכות שצדקתי באשר למשמעות הלוחית הנ"ל.
                      וזה עולה בקנה אחד עם התמונה שהעלה @שלמה . וכן התמונה שצילם @פתוח-לשמוע

                      @פתוח-לשמוע מקווה שזה בסדר מבחינתך, אם לא - אוריד.
                      89985aff-f3c9-454d-9ac1-c897f4b550c0-image.png

                      גם התגובות שקיבלתי, בהתחלה זה לא תקין, ופתאום מתקשרים שזה כן תקין כי יש כל מיני יחידות… (וכעין זה ענו גם לאחרים).
                      הובטחה לי תשובה מנומקת יותר בהמשך, מגורם… נעדכן, בעז"ה.
                      רק שלא אגמור כמו צ. קליין בסוף…

                      פתוח לשמועפ מחובר
                      פתוח לשמועפ מחובר
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @גיל
                      עוד אחת בלי מ אבל מי סופר…
                      q13578.jpg

                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                      הם אלו שיודעים לשאול
                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג גיל

                        @מאיר נכון לעכשיו מתחזקות אצלי ההערכות שצדקתי באשר למשמעות הלוחית הנ"ל.
                        וזה עולה בקנה אחד עם התמונה שהעלה @שלמה . וכן התמונה שצילם @פתוח-לשמוע

                        @פתוח-לשמוע מקווה שזה בסדר מבחינתך, אם לא - אוריד.
                        89985aff-f3c9-454d-9ac1-c897f4b550c0-image.png

                        גם התגובות שקיבלתי, בהתחלה זה לא תקין, ופתאום מתקשרים שזה כן תקין כי יש כל מיני יחידות… (וכעין זה ענו גם לאחרים).
                        הובטחה לי תשובה מנומקת יותר בהמשך, מגורם… נעדכן, בעז"ה.
                        רק שלא אגמור כמו צ. קליין בסוף…

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אלעדי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @גיל יישר כח. וכבר קדמוך לפני כ-15 שנה
                        22bbac45-debd-4f18-b6f7-ac7bb2408c22-image.png

                        תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אלעדי

                          @גיל יישר כח. וכבר קדמוך לפני כ-15 שנה
                          22bbac45-debd-4f18-b6f7-ac7bb2408c22-image.png

                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                          #24

                          @אלעדי התמונה משום מה undefined

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ג גיל

                            @מאיר אז ככה, בדקתי מול בלש, ומול מישהו במח"ש.
                            קודם כל שניהם הצהירו בפניי שאין שום ניידת כזו (פיג’ו), גם לא של קצין רם דרג.

                            אגב, ללמדך שגם למשטרה יש שכל. מי קונה פיג’ו?!

                            בכל אופן, הלוחית לדעתם ככל הנראה מזוייפת, אך הבטיחו המשך בדיקה.
                            צ"ע מי המטומטם לזייף לוחית רישוי משטרתית, ומי המטומטם שעשה את זה, ולא עשה כמו שצריך.
                            ואולי הקושיות מתורצות זו בזו. קדיש?

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאיר ג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                            אז ככה, בדקתי מול בלש, ומול מישהו במח"ש.
                            קודם כל שניהם הצהירו בפניי שאין שום ניידת כזו (פיג’ו), גם לא של קצין רם דרג.

                            לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני כי מי יודע איזה
                            תר @גיל יעשה לי איזה בלש🕵️‍♂️ ששתול בפורום 😉

                            אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא 🗣

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • מ מאיר ג

                              @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                              אז ככה, בדקתי מול בלש, ומול מישהו במח"ש.
                              קודם כל שניהם הצהירו בפניי שאין שום ניידת כזו (פיג’ו), גם לא של קצין רם דרג.

                              לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני כי מי יודע איזה
                              תר @גיל יעשה לי איזה בלש🕵️‍♂️ ששתול בפורום 😉

                              אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא 🗣

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גיל
                              מאסטר מגיה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                              #26

                              @מאיר-ג כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                              לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני

                              וכולם אחריך, אני מקווה.

                              כי מי יודע איזה תר @גיל יעשה לי איזה בלש ששתול בפורום

                              הרי לך שאינך נזהר בלשונך…

                              אישית אני יותר מעדיף ירוק בקבוק (עיין בתמונת הפרופיל שלי) . כחול פחות יושב עליי. אה, בעצם בלש יכול להיות בלי מדים. הבנתי אותך…

                              אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא

                              זה בסדר, כבר פתחתי לך תיק.


                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ג גיל

                                @מאיר-ג כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                                לא יודע מה איתכם אבל אני מהיום מתחיל להיזהר בלשוני

                                וכולם אחריך, אני מקווה.

                                כי מי יודע איזה תר @גיל יעשה לי איזה בלש ששתול בפורום

                                הרי לך שאינך נזהר בלשונך…

                                אישית אני יותר מעדיף ירוק בקבוק (עיין בתמונת הפרופיל שלי) . כחול פחות יושב עליי. אה, בעצם בלש יכול להיות בלי מדים. הבנתי אותך…

                                אני רואה צורך להבהיר שכל התיחסות שלי בעבר או בעתיד למשהו שאינו חוקי שנעשה על ידי אין זה כ"א גוזמא בעלמא

                                זה בסדר, כבר פתחתי לך תיק.

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מאיר ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @גיל כתב בהאם לוחית הזיהוי תקינה?:

                                כבר פתחתי לך תיק.

                                חחחחחח
                                כן אבל יהיה לך ניגוד ענינים חמור כי אני יקח אותך לעורך דין שלי😅 😅 😅

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

                                • 1
                                • 2

                                80

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                130.8k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום