דילוג לתוכן
לוגו
×
    טוען כתבות...
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    מדברים רכב

    626 נושאים 11.4k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 18 נושאים
      372 פוסטים
      קורולה אברכיםק
      @חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
    • לכל המחפשים "רכב שלא רואה מוסך"

      נעוץ הועבר
      76
      47 הצבעות
      76 פוסטים
      7k צפיות
      א
      מסכים אם מה שאתה אומר אבל המחלות של הפריוס הרבה פחות משאר הרכבים (דוגמא מרנו פגו אפילו יונדאי וקיא סיטרואן )לעומת הקילומטר שהוא מגיע
    • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים

      17
      1 הצבעות
      17 פוסטים
      170 צפיות
      A
      @מאיר-ג כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים: @אלעזר-3 על עצם השוחד עוצרים ולא על רכב בלי טסט בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך… יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיות
    • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      הועבר
      1k
      1
      14 הצבעות
      1k פוסטים
      179k צפיות
      אהרן 4א
      ממש מציאה בהנחה מטורפת 200 ש"ח [image: 1782148396820-555555555.jpg]
    • 10 הצבעות
      84 פוסטים
      10k צפיות
      M
      @יראת-שמים על איזה נושא ביקשת “שמן מנוע”? ( גיל) איזה נושא הבא בתור אולי סקר? או קודם תפילות שיהיה לך זמן?
    • דרייבר -קילומטראז' גבוה

      הועבר לא נפתר
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      182 צפיות
      ק
      @אורי-2 לדעתי הכי משתלם לקנות רכב סביב 60000 ש"ח יד 2 לדוגמא כמו יונדאי איוניק 2018 לטחון אותו דק דק וגם אחרי 3/4 שנים וק"מ גבוה תוכל למכור אותו סביב ה30000 ש"ח אולי אפילו יותר אם ככה אתה מפסיד 30000 ש"ח ב4 שנים והרווחים שלך יהיו גבוהים מאוד
    • שרשור "חיות על הכביש"

      הועבר
      702
      15 הצבעות
      702 פוסטים
      70k צפיות
      פתוח לשמועפ
      Spoiler @ש.נ כל היודע פרטים איך עושים לאישי…
    • למה לא מייצרים רכבים בישראל?

      הועבר
      17
      1 הצבעות
      17 פוסטים
      317 צפיות
      מאירמ
      @סופרמומחה כתב בלמה לא מייצרים רכבים בישראל?: המעלות בזה? המון! א. נחסוך את המס ייבוא ב. רכבים ישראלים מטבע הדברים יהיו מאוד אמינים, הרכבה מדויקת ונכונה. ג. ד. ה… וא"ת שאין מקום למפעלים כ"כ גדולים? ראשית, כיום קונצרנים ענקיים כגון וואג (פולקסוואגן ומותגיו), סטלנטיס (סיטרואן ומותגיו) ועוש רועדים מפחד מהתוצר הסיני. אז למותג חדש הסיכויים כיום אפסיים.
    • רכב חשמלי בעוד כמה שנים ישמור על שוויו ? כנראה שחלקם כן.

      הועבר
      25
      30 הצבעות
      25 פוסטים
      591 צפיות
      I
      הדיונים כאן יפים מאוד, אבל אם נסתכל בשטח המציאות היא קצת אחרת למשל הרכב החשמלי הנמכר בישראל BYD אטו 3 עלה בסביבות 170 אל"ש, והנה הגיע הדגם החדש אטו 3 איבו עם סוללה יותר גדולה ושדרוגים רבים, והוא נמכר סביב 155 אל"ש, ירידה יפה של בערך 15 אל"ש. (למה זה ירד? עיינו כאן) וזה לפני שהגענו לסוללות הסוליד סטייט, שבטעינה מהירה של 7 דק תקבלו טווח של 900 קמ, ברור שהסוללות האלו לא יגיעו מחר, אבל כדאי לחשוב על זה, כי כשהם יגיעו שוק היד שנייה יוצף ברכבים חשמליים - והמחיר כמובן ירד.
    • חשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?

      הועבר
      159
      18 הצבעות
      159 פוסטים
      8k צפיות
      תמיםת
      @טוסון כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?: @אריאל-קמחי טוב, מוזר, באיזו תקינה הרכב? במיוחד שיש את הדגם הזה באבזור יותר מוצלח וכמו שהבאתי בתקן של מי שחבר לשרה ‘הישרה’ מירי רגב
    • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      הועבר
      716
      4
      20 הצבעות
      716 פוסטים
      67k צפיות
      shineS
      Spoiler @איש-גמזו כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש: היא נחשבת כ״בירת העמק״ גם על זה יש חולקים, וד"ל
    • 0 הצבעות
      5 פוסטים
      89 צפיות
      אריאל קמחיא
      @תודה-לבורא-עולם-0 לא הבנתי איך רב @גיל קשור???
    • דלקן לדיזל

      הועבר
      35
      9 הצבעות
      35 פוסטים
      726 צפיות
      א
      @טרנטע כתב בדלקן לדיזל: לבעלי בנזין זה לא משתלם ?! אני חושב שבדלקן בנזין אין תוספת תשלום על שירות מלא
    • שיגעון גרמני🇩🇪 ? או סתם חיסכון...

      הועבר
      7
      2 הצבעות
      7 פוסטים
      269 צפיות
      מאירמ
      @אריאל-קמחי כתב בשיגעון גרמני ? או סתם חיסכון...: @חיים-Y0737 כתב בשיגעון גרמני ? או סתם חיסכון...: זה כדי למכור ביקר יותר את הדגם הפרמיום יותר שיבוא עם סאנרוף גם בסופרב הכי יקר אין סאנרוף… קטגוריית ה"מנהלים" מתה והיא מיועדת לפנסיונרים עקשנים במיוחד. אני מזכיר שסופרב יותר יקרה מקודיאק וקאמרי עם מחיר דומה לראב 4… מכיוון שכך, הרי שמי שקונה רכב מנהלים הוא מהאנשים שיקנה בכל מחיר ויש לזה מחיר…
    • יש לי 7 מקומות, חשמלי ואני לא סיני, מי אני?

      הועבר
      12
      1
      6 הצבעות
      12 פוסטים
      411 צפיות
      EBAE
      @מאיר כתב ביש לי 7 מקומות, חשמלי ואני לא סיני, מי אני?: אתה חייב לתת לנו תמונה להמחשה… בבקשה [image: 1781389116109-07534a84-2fc5-4295-b9bd-fe7aa0c33561-image.png]
    • כיכר דו נתיבי

      הועבר
      31
      0 הצבעות
      31 פוסטים
      414 צפיות
      טוסוןט
      @מיכאלb Spoiler חבל באמת, אם תשתף אתם פעולה, תוכל לקחת גם 300 לשיעור
    • העלאת המהירות המותרת בכבישי ישראל

      הועבר
      44
      8 הצבעות
      44 פוסטים
      881 צפיות
      קורולה אברכיםק
      @חיים-ברזל כתב בהעלאת המהירות המותרת בכבישי ישראל: הוא הכביש 6 של המרכז בצעירותי, כשנפתח הכביש השתמשתי בו על בסיס קבוע והייתי גורם למד הקמ’‘ש להצמד כמעט עד סוף הסיבוב, וד’'ל.
    • רכבים סיניים ובפרט צ'רי - כובשים את השוק

      הועבר
      47
      0 הצבעות
      47 פוסטים
      2k צפיות
      חיים ברזלח
      מחלקת ההגנה של ארה"ב הכניסה את יצרנית הרכב הסינית BYD לרשימה השחורה, בה נכללות חברות המקיימות קשרים עם הצבא הסיני
    • נושא זה נמחק!

      הועבר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      2 צפיות
      אין תגובות
    • מבצע אכיפה עדיין ממשיך..

      הועבר
      40
      7 הצבעות
      40 פוסטים
      2k צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      זהירות | אופנועים, ניידות, סוואנות, סמויים וגלויים. מבצע ענק בעיר בית שמש, חיפוש מעצר עריקים ואכיפת תנועה. (בית שמש חדשות)
    • 12 הצבעות
      295 פוסטים
      38k צפיות
      shineS
      [image: 1780993292699-%D7%94_%D7%97%D7%A6%D7%95%D7%A3.jpg]

    79

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.7k

    פוסטים