דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • מחפש קופסת אנדרואיד יד שניה

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      3k צפיות
      אריה יצחקא
      יש אפשרות של יד שנייה ממישהו שקנה מעלי לא?
    • מחפש מולטימדיה לסיוויק 2008

      3
      1
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      3k צפיות
      דני מערכותד
      @יוסף-Z פאנל וכבל מפה https://s.click.aliexpress.com/e/_c4DMm5Yp מערכת 10 אינצ’ מפה https://s.click.aliexpress.com/e/_c37YURp7 צבע: 10 TS18 2G 32G או צבע: 10 TS10 4G 32G
    • 10 הצבעות
      24 פוסטים
      11k צפיות
      טוסוןט
      @פתוח-לשמוע כתב במדריך מה לעשות שהGPS לא מתחבר למולטימדיה סיבות אפשריות מהקל לכבד: 12.בזמני מלחמה אין מה לעשות רק להתפלל [בתחילת המלחמה הקודמת בנסיעה לצפון קרה לי שלא היה קליטה ורק בכמה מאות מטרים לפני הצומת חזר הקליטה ואחרי הצומת הקליטה שוב נאבדה מה שעשיתי איפסתי את המד קילומטר אחרי כל פניה ולפני הנתונים שהוויז הראה בצומת נהגתי עד הפניה הבאה סליחה על ההקפצה אבל הייתי חייב שיבושי GPS היום במפרץ חיפה [image: 1776298737118-screenshot_20260415-193542.png]
    • צמת חוטים מהארץ לניסן אקס טרייל

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      3k צפיות
      EBAE
      @Lexus כתב בצמת חוטים מהארץ לניסן אקס טרייל: ולך יש מה לעשות עם זה, בשמחה ברור שיש לי. נדבר. תודה.
    • מצלמת דרך עזרה

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      3k צפיות
      נהוראינ
      @על-הטוב-שלך קח לך את המדריך המיוחד של @טכנולוג ותראה אם היא מופיעה שם, אם לא אז הייתי ממליץ להשקיע קצת ולקנות משהו מומלץ זה שווה את זה שלא נצטרך. בהצלחה
    • מולטמדיה לרכב SIENNA עם מצלמה

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      3k צפיות
      שמחה פש
      @אחרית-לעמך תודה על המענה האם אתה ממליץ לקנות את זה או שעדיף לקנות מצלמה בנפרד וקארפליי בנפרד?
    • שיתוף גרסה חדשה לאייבלוק!!

      6
      4 הצבעות
      6 פוסטים
      3k צפיות
      יצחק רשטוני
      @אפרים-ד כתב בשיתוף גרסה חדשה לאייבלוק!!: הוא התחיל לשלב את הניטור רשת שלי וזה מאוד יפה אפרים התותח רציתי להגיד לך תודה רבה . א. בזכותך אפשר לחסום מערכות מולטימדיה בקלות רבה וברמה שלפני שנים ספורות יכלנו רק לחלום על זה [גם על הקלות וגם על האיכות] ב. זה שהשקעת לבנות הרבה אפשרויות התקנה לכל מכשיר ומכשיר והכל עם הוראות מתוך האפליקציה , ניסתי לפני כמה ימים לחסום איזה טאבלט אדר’ 15 המון זמן , ניסתי בפקודות ADB מהמחשב אחר כך דרך אימולטור אחר כך דרך QR במכשיר מאופס וכשכמעט התיאשתי הצלחתי דרך ניפוי אלחוטי עם קוד התאמה . אין עליך ! יש לך זכויות עצומות !
    • בעיה בהקלדה קולית במולטימדיה שלי

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      3k צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 אני עם סים טוקמן לשנתיים [ אינטרנט פתוח] זה משנה?
    • קניית מולטימדיה מהפורום

      38
      0 הצבעות
      38 פוסטים
      5k צפיות
      יעקב ישראל 2י
      @טרנטע אני בכוונה לא פרסמתי כי אני במעבר של החנות ועומס מטורף במקביל אני יסיים הכל ויפרסם בע"ה זה יכול לקחת גם חודש בעפולה כבר מכירים אותי ב"ה
    • מכס למולטימדיה מאליאקספרס

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      13k צפיות
      מאן דאמרמ
      הי סליחה על ההקפצה קרה לי מקרה כזה גם עכשיו על חבילה שעלתה לי בפועל 123 דולר ככה שזה פחות מהמכס וקיבלתי דרישה לתשלום מכס מה מומלץ לעשות תודה על העזרה
    • הקלדה קולית לא עובדת במקלדת גוגל במולטימידה

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      3k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @אפרים-ד תשובה של מקצוען אמיתי!!
    • 0 הצבעות
      4 פוסטים
      3k צפיות
      מ
      @טייס-קרבי נראה לי שבחסימה הזו אתה בוחר את מה לחסום. (אתה מתכוון ל @אפרים-ד ?)
    • שחזור אנשי קשר מהמולטימדיה?

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      3k צפיות
      אהרון שלוםא
      @aiib אז כנראה שלא קיים
    • קוד טכנאי איוניק 2019

      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      4k צפיות
      מאירמ
      @0556747914 כתב בקוד טכנאי איוניק 2019: @אהרון-שלום ניסתי ועדיין לא הצליח כלום לפעמים המערכת נותנת עד כ4 הזדמניות ואז ננעלת לזמן מה מבלי להודיע וגם אם יכתבו את הקוד הנכון היא תזהה אותו כשגוי. אולי כדאי לך לנסות את קודים ‘רציניים’ בבוקר וכו’
    • מולטימדיה לא משדר קול לרמקולים

      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      13k צפיות
      מאירמ
      @לומדעס כתב במולטימדיה לא משדר קול לרמקולים: הבעיה הייתה שהרמקולים האחוריים הם גרמו לקצר ובניתוק שלהם השמע חזר לעבוד אם יש למישהו המלצה על רמקולים לטיוטה קורולה 2009 אני ישמח להמלצה לדעתי הטוב ביותר זה להביא מפירוק. (גלגלים למשל)
    • וויז לא עובד

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      3k צפיות
      נהוראינ
      @יניב-שלום אם אתה רוצה לרענן את הרשת בקיידרואיד אתה נכנס לאפליקציה ובצד שמאל למעלה יש 3 נקודות אתה נכנס משם לכלים ואז יש משהו כמו אתחול/רענון תראה אם זה מספיק אם לא אני מצטרף לקריאה של @מיישה להחליף חסימה והייתי ממליץ לך על אייבלוק למרות ש @פתוח-לשמוע המליץ על חסימה יותר משוכללת (כרגע) אייבלוק יותר ידידותית וקלה להפעלה (כך נלענ"ד)
    • עדיין יש בעיות GPS מהמלחמה?

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      3k צפיות
      טוסוןט
      דווקא היום (וביום חמישי) בבני ברק הGPS תפס הרבה יותר מהר מכל החודש האחרון, מה שגורם לי לחשוב שחוסר הקליטה נובע (גם) בגלל שיבושים
    • מולטימדיה תקועה

      מולטימדיה ניסאן טידה
      9
      4
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      3k צפיות
      ס
      @פתוח-לשמוע במוצש יהיה לי אפשרות להתחבר לסים בלי סינון אני ינסה שם ויעדכן תודה רבה על כל העזרה
    • מולטימדיה אאוטלנדר 2016

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      3k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @moshe35 עניתי לך למעלה אם אתה באיזור אשדוד תשלח מייל
    • טיפ לשימוש באפליקציית muslcolet

      1
      2 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות

    95

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים