יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
@מיישה כתב בדגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.:
@הכהן כתב בדגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.:
היום הגיע אלי בחור לחסימה, עם המערכת הזאת
פשוט היה כייף!
מהירה בטירוף!
לא יודע על עוד פרמטרים אבל שווה לנסות…
לא סובל אותה
מוזרה
היא מהירה טילים
אני כעת ערכתי את הוויפרי באפליקציה הגירסה - 0.4.24
תוכלו לבדוק האם הכל תקין לגבי וויפרי אחרי הפעלה מחדש של המולטימדיות?
(היתה בעיה של השעה הלא מעודכן אחרי הפעלה מחדש עד שמסתנכרן)
@פנצ-ר כתב בפותח מסך (קאר פליי) של חברת nippon שהפסיק לעבוד:
יש לי פותח מסך (קאר פליי) של חברת nippon שקיבלתי מחברת האבזור לפני כשנתיים.
לפני תקופה קצרה הוא הפסיק לעבוד.
לא נדלק כלל, אפילו הנורות על המכשיר לא נדלקות.
ניסיתי כבל אחר וכו’.
יש עוד מה לעשות??
כזה יש לי:
[image: 1774168248062-img_20240708_202428_730-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C.jpg]
אתה יכול לבוא לבדיקה ללא עלות
@יוסי-לוי לא מכיר כזה דבר במצלמת דרך אבל קרה לי בעבר במצלמה ביתית
הקליפס שתופס את הכרטיס נשבר או יצא ממקומו
בתור עזרה ראשונה תנסה להכניס את הכרטיס ולהדביק שם דבק סלוטייפ או משהו חזק יותר שיתפוס אותו שלא יקפוץ החוצה
אם זה עובד אז אולי זה שווה 18$ אבל אם זה לא עובד נראה לי שעדיף לך להחזיר להם כי לנסות לפתוח ולתקן לבד זה סיכון ויתכן שתפסיד לגמרי את המצלמה
@צילפינגים כתב במולטימדיה TS18 מעלי, כמה עולה בארץ?:
למה עומד לי בראש שאתה מירושלים?
Spoiler
פעם עשיתי התקנה בירושלים ודיברנו, בזמנו גם הייתי נמצא בירושלים ביומיום
@יהושוע כתב בהמלצה על מולטימדיה לטיוטה אוריס 2012:
אשמח להמלצה מהמבינים למולטימדיה לטיוטה אוריס הברידי (אם זה משנה) 2012
(המולטימדיה המקורית של האוטו בכל פעם שאני לא ממתין להפעלתה כשאני מניע נתקעת וממשיכה לעבוד גם אחרי שאני מכבה את האוטו עד שהמצבר נגמר , אם למישהו יש רעיון מה לעשות אם זה אשמח שיעדכן)
מה יש היום שם?
מערכת מולטימדיה?
@יעקב-ו. השאלה אם זה מתאים למסך אצלך
(לא מכיר את מה שמותקן ברנו)
תשלח גם קישור למה שאתה מתכוונן לקנות, וגם תמונה של מסך ההגדרות במערכת הנוכחית, והרבנים אלופי הפורום יכוונו אותך בעז"ה
@shine כתב בהאם יש כזה דבר מולטימדיה תואם מקור:
@אלוף-העולם-1
אני מבין אותו
הוא רוצה להשתדרג
אבל הוא לא רוצה לפגוע בנראות של הרכב
יש רכבים כמו הפריוס/אוריס שהמסך יושב ממש טוב, ולא רואים הבדל
אבל יש רכבים שזה לא יושב כ"כ ורואים שהוספת דברים מעלי, ואת זה הוא לא רוצה
הוא רוצה שזה ישאר מקורי.
מדויק!!