דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • התקנת מולטימדיה טויוטה ורסו

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      12k צפיות
      ה
      @יצחק-רשטונ כתב בהתקנת מולטימדיה טויוטה ורסו: או מכאן פאנל וכבל ביחד יותר זול לבחור ב Frame cable canbus-B אני לא מתווכח, רק כתבתי מנסיון.
    • מערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019

      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      19k צפיות
      מאירמ
      @דניאל-עמיצור כתב במערכת מולטימדיה לטויוטה קורולה היברידי 2019: לא נראה כזה איכותי תכלס, לא רואה הבדל בין זה למצלמה המקורית של טויטה אמור להיות יותר איכותי ממצלמה של טויוטה.
    • Z60 או Z90?

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      10k צפיות
      ראובן שבתיר
      @אריאל-קמחי כמו שהראו לך אפשר להטמיע את הקישור אפשר לחתוך את כל מה שנמצא אחרי הhtml, ככה נראה קישור נקי: https://he.aliexpress.com/item/1005008121528084.html
    • קארפליי לטויוטה קורולה 2019

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      10k צפיות
      א
      @יהודה-3 יש לך בארץ בKSP http s://ksp.co.il/web/item/444416 יש לי אותו והוא סבבה לגמרי ואפשר להתקין עליו חסימה
    • יונדאי I25 - התקלקלה לי המצלמת רוורס

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      9k צפיות
      א
      @אלעדי @אלוף-העולם-1 גם אלעדי הוא מתקין מולטימדיה
    • שאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום

      21
      1
      1 הצבעות
      21 פוסטים
      10k צפיות
      הרשלהה
      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשאלה על רכיב OBD שהומלץ כאן בפורום: מה זה המצב GPS זה עובד גם בלי אינטרנט(מפות)? מצב GPS מציג כמה לויינים זמינים במיקום שלך ותו לא… גם מצפן וגם גובה מעל פני הים
    • המערכת מראה שיש קליטה ובפועל לא עובד

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      9k צפיות
      ה
      בס"ד הגדרתי apn ועובד מצוין ב"ה. תודה ענקית לכל העוזרים והמסייעים. (@אלוף-העולם-1 @פתוח-לשמוע) ועוד ועוד.
    • מדריך הפעלה עבור צג קמ"ש דיגיטלי - ESTINK P6

      1
      10 הצבעות
      1 פוסטים
      9k צפיות
      אין תגובות
    • בעיה במגירת הסים

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      8k צפיות
      פורמולה 1פ
      יש עוד מישהו שיכול להציע רעיונות לבעיה?
    • פריצת אפשרות לעריכת אפליקציות במערכת

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      8k צפיות
      אין תגובות
    • המלצה למצלמת רוורס

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      8k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @הכל-מלמעלה אני בכל זאת ממליץ לך על הקדוחה זה רמה אחרת
    • תצוגת הוויז במולטימדיה

      וויז
      4
      1 הצבעות
      4 פוסטים
      8k צפיות
      מיישהמ
      @מושל-בכיפה כתב בתצוגת הוויז במולטימדיה: @שרולצ-ה כתב בתצוגת הוויז במולטימדיה: @מושל-בכיפה גם במכשיר רגיל עם תסובב את המסך לרוחב זה יציג את זה ככה, זה הברירת מחדל של הוויז, יש אפשרות 1. לעשות מסך מפוצל ואז זה יציג לך בתצוגה רגילה כמו במכשיר… 2. להוסיף את הוויז כחלונית למסך הבית ואז הוא יוצג בקטן וברור יותר, יש לי את זה כבר במסך הבית, אבל זה לא עוזר, כי אז כשאני פותח את רשימת הכבישים (-ככה נח לי יותר, שזה כל הזמן פתוח ואני רואה את תכנון המסלול), אני כמעט לא רואה את המפה. בכל מקרה, גם כשזה סגור, המיקוד של המפה נמצא בצד ימין למטה. אין איך לשנות את זה? אם כן זה רק בתוך ההגדרות של הוויז תחפור בהגדרות תצוגה
    • 0 הצבעות
      6 פוסטים
      8k צפיות
      הכל מלמעלהה
      @פתוח-לשמוע כתב בהמלצה למולטימדיה לקורולה 2009 (הקישורים בפוסטים הישנים כבר לא פעילים): מצלמה איך מחברים אותה, בקידוח? אני מעדיף עם ברגים
    • בירור על מע"מ בהזמנה מאלי אקספרס

      8
      1
      2 הצבעות
      8 פוסטים
      8k צפיות
      ט
      @הכל-מלמעלה אם בסוף שילמת פחות מ130$ אפי’ שזה ע"י קופונים (דווקא קופונים לא בונוס ולא זיכויים) אין מכס
    • המלצה על מצלמת רכב

      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      8k צפיות
      ק
      @0556747914 יצא לי להתקין 2 מצלמות כאלה וברוך ה’ זה די קל שים לב לסוג פיוזים שמגיע בקיט ותראה אם זה זהה לפיוזים שברכב שלך
    • נושא זה נמחק!

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      130 צפיות
      אין תגובות
    • שיבושי GPS גם לכם יש?

      32
      0 הצבעות
      32 פוסטים
      7k צפיות
      ט
      @פתוח-לשמוע איזה מדריך? שמה לא ראיתי שני האני יעבור שוב…
    • מולטימדיה חשוכה

      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      5k צפיות
      מיישהמ
      @mik6868 כתב במולטימדיה חשוכה: @מיישה גם אם אני יחליף מסך לגמרי? זה קשור לחוסר התאמה למסך הנוכחי? ומה הכוונה עם חוט לחיתוך אני קצת בור בענייני מולטימדיה וכו’ לא אם אתה מחליף מסך פתרת הכל אבל אם אתה לא מחליף תקנה מצלמה באיכות HD
    • מולטימדיה מ-KSP

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      5k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @מוישל-ה היא של ספק שאני בקשר איתו… הוא מוכר לקיאספי כי הם משלמים לו על הסחורה במזומן… מדובר במסך מסוג ts18 סה’'כ נחמדה
    • מצלמת רוורס מטושטשת

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      5k צפיות
      ש
      @משה-6 ניסתי לשנות בהגדרות רזולוציות של המצלמה ?

    69

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים