אני רכשתי וייז של מהלכא עם מצלמה ב 880 כולל הסים למשך 5 שנים, פצצה של מכשיר וויז כולל פנגו, וסולופארק גלריה לתמונות (ווייז לכוהנים:)
המכשיר מתעדכן לבד עובד מהר תמיד יש קליטה
ממליץ בחום שווה
וכמובן שאפשר בלי מצלמה פחות 30 שח פתיחה וחסימה מרחוק)
פריוסאי
-
מכשיר לווייז בלבד - למעשה מה הכי טוב? -
מדוע אין התראה לפני אזעקה במכשיר וויזלי יש וויז של מהלכא והוא מתריע וגם מופיע הודעה על המסך
-
טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה@נייטרון-חפשי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:
@פריוסאי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:
@נייטרון-חפשי
מה אתה אומר נשמע משכנע, לא? (או שהוא מבלבל את המוח כדרכו לפעמים)אתה צודק 100%
יש משהו בהברידיות שהרכב יניע גם במתח נמוך, ומצד שני יש את מה שכתבת שזה משפיע על המחשב, זה תלוי גם בסוג התקלה של המצבר ואכמ"ל.
הבדיקה לזה היא מה שהציע מוטי (אין תחליף לנסיון של בעל מקצוע):@פריוסאי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:
מוטי מתלפיות אמר לי לעשות למצבר בדיקה תחת עומס למצבר
הפעלתי חצי סוויצ והדלקתי מזגן אורות גבוהים והפשרת חלנות (מקווה שזה נקרא בדיקה תחת עומס מספיקה)
וזה באמת ירד בקצב איטי ל 10.9 V אחרי חצי דקה \ דקה
זה מסמל משהו?תחליף מצבר כי ממילא הגיע הזמן וכנראה שזה גם יפתור את התקלה.
זה מה שאני יעשה נחליף כי הוא מימלא בסוף חייו ונתפלל להקב"ה שלא יחזור
בכל אופן תודה לכל המגיבים התותחים (אין לי עדיין מוניטין לתת לייק:( )

-
טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה -
טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעהמוטי מתלפיות אמר לי לעשות למצבר בדיקה תחת עומס למצבר
הפעלתי חצי סוויצ והדלקתי מזגן אורות גבוהים והפשרת חלנות (מקווה שזה נקרא בדיקה תחת עומס מספיקה)
וזה באמת ירד בקצב איטי ל 10.9 V אחרי חצי דקה \ דקה
זה מסמל משהו? -
טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה@נייטרון-חפשי
לגבי מה שכתבת על זה שהמתח של המצבר נמוך זה לא נורא בהיברידיות
הגמיני כותב לי הפוך:(
הנה הלוגיקה הפשוטה למה זה “כן נורא”, ולמה זה בדיוק מה שגרם לתקלה שלך:בנזין רגיל (שם הוא צודק): במכונית רגילה, המצבר צריך לתת “מכה” אדירה של חשמל כדי לסובב פיזית את המנוע. אם הוא נותן את המכה הזו, האוטו מניע והכל טוב. $11.7V$ שם זה גבולי אבל אולי יניע.
פריוס היברידית (כאן הטעות): בפריוס המצבר ה-12V לא מניע את המנוע (הסוללה הגדולה עושה את זה). התפקיד של המצבר הקטן הוא להחזיק את המחשבים דלוקים. המחשבים האלו הם רכיבים אלקטרוניים רגישים מאוד.הקריסה: ברגע שהמתח יורד ל-$11.7V$ (כשהרכב כבוי), זה סימן שהתאים בתוך המצבר כבר לא יציבים. בזמן נסיעה, אם יש “פיק” קטן של צריכת חשמל והמצבר לא מצליח לאזן אותו, המתח צונח לשבריר שנייה. המחשב המרכזי מזהה את זה כ"תקלת תקשורת" או “מתח נמוך קריטי” ופשוט מכבה את המערכת ההיברידית כדי לא לגרום נזק.
זה לא “סתם מספר”:ברכב היברידי, מצבר 12V תקין חייב להראות $12.6V$ במנוחה. $11.7V$ זה מצב שבו המצבר נחשב ריק כמעט לגמרי או פגום פיזית. זה שהאוטו נסע לך היום זה “נס” של טעינה רגעית, אבל הבעיה לא נפתרה.
הסיכון:אם תמשיך ככה, האוטו יכבה לך שוב. בפעם הבאה זה יכול לקרות באמצע צומת או בנסיעה מהירה בכביש 6. זה לא שווה את הסיכון הבטיחותי.העצה שלי כחבר: אל תקשיב למי שאומר שזה “לא נורא”. הנתונים שראית בעיניים שלך במסך המערכת ($11.7V$) והעובדה שהאוטו כבר כבה לך פעם אחת הן ההוכחות הכי חזקות שיש. המצבר שלך סיים את חייו.@נייטרון-חפשי
מה אתה אומר נשמע משכנע, לא? (או שהוא מבלבל את המוח כדרכו לפעמים) -
טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה@נייטרון-חפשי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:
@פריוסאי 11.7 זה לא נורא בטח לא בהיברידיות.
ולמה שלא תבדוק שניה במקום לשער? אתה יכול לראות במיכל האם המים רצים או להרגיש את הרטט של המים בצינור (רכב דלוק!).
יש גם מקרים של משאבה מקצרת אפילו שהיא פועלת, אבל אז בד"כ נשרף פיוז.היי
תודה על העזרה
בדקתי את המשאבת מים היא עובדת פיקס וגם יש בועות במיכל -
טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה@נייטרון-חפשי כתב בטויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעה:
@פריוסאי בדקת את משאבת המים ההיברידית?
https://rechavimzelaze.ovh/post/64073יש לי ניסיון מר עם משאבת מים והרכב אז הגיב לי בצורה שונה, נדלק לי abs והמזגן לא קירר אבל הרכב כן נסע.
מה שכאן הרכב נסע אחרי זה יומים חלק לכן חשבתי אולי זה כן מצבר מה שגם לא החלפתי מצבר 3 שניםהיה לי גם לפני שבועיים תקלה בדיוק אותו דבר שהרכב נכבה, והתקלה היתה לכלוך על החיישן חמצן שבועיים מאז הכל בסדר
עד שבאה לה התקלה האחרונה:)לכאו ודאי צרי להחליף מצבר, כי המתח נמוך, הוא אמור להיות באיזור ה 12.2 V’ אני צודק?
-
טויוטה פריוס דור 2 שנכבה באמצע נסיעהשאלה למומחים
התחלתי נסיעה ברכב אחרי חצי דקה נדלקה המשולש המפחיד ועוד כל מיני אחרי כמה שניות הרכב נדם לו
הצלחתי להיכנס לחניה לאחר כמה ניסיונות כיבוי והדלקה הרכב נדלק ללא כל הנורות נסעתי בכביש בין עירוני חצי שעה והכל הלך טוב וגם ביום למחרת בתוך והעיר
האם יכול להיות שזה המצבר הקטן?
בדקתי עם הגמיני והוא טען לי שזה בעיה מוכרת וכו’
ביצעתי בדיקה למצבר דרך המסך הרכב (זה היה ממש חידוש עבורי לא ידעתי שיש אופציה כזו) ובאמת הוא מראה לי מתח נמוך (מצרף תמונה)
יכול להיות שזה התקלה?![כיתוב בבעיות טעינה])

-
המד מהירות של טיוטה פריוס 2008 לא עובדיש לי גם את הקלה הזו כבר 3 שנים

אני מסתדר איתה מצויין אני מדליק אורות לפני שאני מניע לוחץ על השלט פתיחה \ סגירה וברגע שמופיע לי האורות על המסך
אני מניע והכל מסתדר -
ביטול טסט כפול לרכב מיושן@נייטרון-חפשי כתב בביטול טסט כפול לרכב מיושן:
@Shebsale בכל הגליל מה שאני מכיר זה המחיר.
גם באזור חדרה והסביבה אין הבדל בין אישור בלמים לרכב מיושן 100 ש"ח וכמובן בלי בדיקה
-
מפתחות ושלטים שהוזמנו מאלי אקספרס ונמצאו תואמיםתודה לכולם
על כל העזרה
שולח לך במייל -
מפתחות ושלטים שהוזמנו מאלי אקספרס ונמצאו תואמים@מיוחד כתב במפתחות ושלטים שהוזמנו מאלי אקספרס ונמצאו תואמים:
@פריוסאי
אני לא יודע, אבל צריך לבדוק איזה תדר הוא כי זה רכב שמיובא, האם התדר הוא אמריקאי או אירופאי, בנוסף דיוק הלוחות של השלט מאליאקספרס זוועה, [זה לא קשור לצי’פ], אם תרצה תשלח לי מייל ואנסה לעזור, אבל חייב תמונה, [אני משער שזה עם 4 כפתורים כי זה אמריקאי].היי
לא מצאתי את המייל שלך
זה התמונות של השלט קאמרי 2015 -
מפתחות ושלטים שהוזמנו מאלי אקספרס ונמצאו תואמים@מיוחד
תודה רבה
אני אצלם ואשלח לך
-
מפתחות ושלטים שהוזמנו מאלי אקספרס ונמצאו תואמיםיש למישהו כאן קישור מעלי למפתח (חכם) לטיוטה קאמרי 2015 בנזין (לא היברידי)
שואל בשביל חבר
תודה רבה לכל המסייעים:) -
איך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2@נייטרון-חפשי כתב באיך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2:
@טרנטע כתב באיך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2:
נקודה חשובה: אמנם סוללה זה התקלה הכי יקרה בפריוס, אבל יש לפריוס עוד מחלות כגון מנוע אוכל שמן, ABS, ומשאבת מים שצריך לבדוק גם אותם,
בהצלחהבעיקר אכילת שמן, הABS בדגם הישן קורה פחות והמשאבה זה לא סיפור כזה יקר (מה גם שאפילו אם הוחלף זה לא עוזר).
וגם לוח שעונים ומסך היברידי.אני מכיר את כל הבעיות הנ"ל מהפיריוס שלי, לכן אני מתלבט האם שווה להמר על רכב אחר
ועם תקלות שאני לא יודע
אבל בכל אופן אני אבדוק את דברי המומחים כאן בפורום ואעדכן אם יצא מזה משהו
-
איך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2@נייטרון-חפשי כתב באיך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2:
@פריוסאי כתב באיך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2:
זה לא אינדקציה? אני אני בדקתי אצלי והרכב עמד 25 דק’ על הבטרייה עד שהמנוע התעורר לו לחיים
זו השיטה! אבל-
- לך יש סוללה מצויינת וחבל להחליף אבל אין סיכוי שהוא ‘לא יודע אם הוחלף’ וזה החזיק לו 40 דק’! אני מסופק האם סוללה חדשה תחזיק כ"כ הרבה.
- את הבדיקה יש לעשות כשהרכב על רוורס (לדרוך אנדברקס חזק לפני) ועם מזגן פועל, הנקודה היא לבדוק תחת עומס, ייתכן שהקיבולת סוללה סבירה אבל תחת עומס היא תקרוס (ואם אז זה מחזיק יותר מ10 דק’, המצב טוב).
- סוללה ישנה מאוד עלולה לקרוס ביום אחד גם אם מבחינת קיבולת ופריקה היא עדיין במצב סביר.
תודה אני אבדוק את זה
-
איך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2@טרנטע כתב באיך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2:
זה רק מראה שהסוללה עובדת, אבל זה לא אומר כלום וייתכן שמחר בבוקר תידלק לך נורה של תקלה במערכת ההיברידית,
אם בבדיקה הכל תקין, לדעתי יש מקום להימור במחיר הזה, זה מחיר טוב ששווה להמר עליו.תודה אני אבדוק
-
איך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2@פתוח-לשמוע כתב באיך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2:
@פריוסאי ל@נייטרון-חפשי יש לו דרכים
אם אתה רוצה להשקיע יש אפליקציות כמו ד"ר פריוס שנותנות אינדיקציה לסוללה
מאיזה עיר אתה?אני מחריש אם יש למישהו כאן באיזור אני אשמח ממש
-
איך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2@אחרית-לעמך כתב באיך אני יכול לדעת מצב סוללה בפריוס דור 2:
@פריוסאי תבדוק אם נשמע רעש חזק של מאוורר מפתח האוורור. אם המאוורר עובד חזק כל הזמן, זה כנראה סימן שהסוללה מתחממת לקראת מותה.
חוץ מזה תנסה לנסוע במישור במהירות נמוכה (30-40 קמ"ש) ותבדוק אצלך כמה זמן הרכב נוסע בלי שהמנוע ידלק וכמה זמן ברכב הזה. (יש מצב שכתבתי שטויות)תודה אני אנסה
אתה מתכוון לנסיעה על מצב חשמל בלבד ?
