אמממממןן!!! חבל שזה לא המחירים היום…
[image: 1782408879907-8440fc07-fb26-4095-90cf-7ed35afce29f-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-2026-06-25-203419.png]
מבחינת חיסכון בדלק
עדיף לך לשים במתקן מאחורה האופנים על הגג יעלו לך את צריכת הדלק
מכיון שהאופנים חותכים את האויר מה שדורש יותר כוח במנוע.
אבל לא יודע כמה זה משמעותי לפעם בשבוע.