@ואשרי-הנוסעים קורולה 7?
לחי
-
יעוץ לפני קניית רכב -
תקלה בחילוץ קובץ עידכון -
שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה@חובק-עולם לא ראיתי.
-
שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה@טוסון ההנחה כעיקרון 55 אג’ הורדתי ל30 שיהיה יחסית לשירות רגיל.
-
שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחהשיתוף: בויקטורי (לא נראה שהקישור פתוח בנטפרי-אתר כיפה) מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה של כ 30 אג’. בתחנות סונול. עד 1,000 ש"ח.
לא יודע איזה כוכביות יש עוד.
ת’אמת אני לא יודע איך זה מחושבן (לפי מה שכתוב במקום אחד כתוב שבכרטיס רשום מחיר של 7.50. וא"כ זה לא רלוונטי כי ביום רביעי המחיר הרגיל יהיה יותר נמוך).
לשון הפירסום: “מחירי שירות תדלוק מלא על בסיס מחיר מהמחירון הממשלתי שנקבע באותו יום” האם הכוונה ביום שהוטען הכרטיס או ביום שאני מגהץ בתחנת דלק?
נשמח לעדכון אם מישהו השתמש.
טלפון ויקטורי: 08-8674994. -
כשהרכב הופך לתנור חימום@ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
זה אפילו לא מתקרב להיות חם
אצלי בכל אופן אני מקבל משב ממש חם!.
-
שיתוף אתר לחישוב עלות דלקראיתי כמה ששאלו איך לחשבן והביאו איזו אפליקציה אבל לא ראיתי שציינו את האתר הזה (לא יודע אם פתוח בנטפרי, אשמח לעדכון).
-
מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקהשמועה שמעתי
שיש תקציב לדלק (לא יודע כמה) צריך לתדלק ומביאים קבלה (לא יודע למי). -
רציתי לשאול אם זה נח לשים 2 אופני ילדים על הגגאני רוצה לשמוע עוד דעות לגבי לשים 2 אופני ילדים (גילאי 6) על הגג עם מתקן וראצט’. אולי פעם בשבוע.
או עדיף את את המתקן מאחורה שלא כ"כ נפוץ במחזותינו. -
הפנצ'רים@משתמש-מתחיל מה השם שלהם
-
הפנצ'רים@משתמש-מתחיל כתב בהפנצ'רים:
בחברה הספציפית של רכבי נכים
אני לא רוצה לגלוש (כי מצחיק לפתוח נושא חדש ע"ז) אז בלי להאריך
עד כמה הם יותר זולים והאם זה לא כל מי שיש לו תו נכה? -
שרשור "חיות על הכביש"@א.ב. משום מה זה מצלם את השמים בעיקר אני חושב שכדאי לך לסדר את זה שיצלם לוחיות רישוי מקרוב.
-
משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!@מאיר יש"כ גדול על הפורום המיוחד הזה.
רציתי לציין באג שאם אני נכנס לנושא מסוים/לסרטון אחד ואני חוזר אחורה הוא חוזר לי לתחילת העמוד. -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג כן ביקשתי ממנו.
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג לא ראיתי מה ערכת?
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג אצלי זה יורד רק עד 79$ לא ל75$ כמו אצלך
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג תודה על כל התשובות.
אתה יכול להביא לי קוד אחר לבוסטר של יאבר (עדיף שירד מ75$[למרות שאמרת שלא אמור להיות מכס])? -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג על הבוסטר הזה אין בכלל ביקורות ועל הבוסטר של יאבר של ביקורות טובות. זה אומר משהו?
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
