דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ל

      לחי

      @לחי
      אודות
      פוסטים
      49
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • יעוץ לפני קניית רכב
        ל לחי

        @ואשרי-הנוסעים קורולה 7?

        עסקאות רכב

      • תקלה בחילוץ קובץ עידכון
        ל לחי

        @avif6513 https://lnx.pausacafeone.it/wordpress/2022/12/09/topway-ts10-ts18-firmware/
        פתוח לך?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה
        ל לחי

        @חובק-עולם לא ראיתי.

        מדברים רכב

      • שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה
        ל לחי

        @טוסון ההנחה כעיקרון 55 אג’ הורדתי ל30 שיהיה יחסית לשירות רגיל.

        מדברים רכב

      • שיתוף בויקטורי מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה
        ל לחי

        שיתוף: בויקטורי (לא נראה שהקישור פתוח בנטפרי-אתר כיפה) מוכרים כרטיסי תדלוק בהנחה של כ 30 אג’. בתחנות סונול. עד 1,000 ש"ח.
        לא יודע איזה כוכביות יש עוד.
        ת’אמת אני לא יודע איך זה מחושבן (לפי מה שכתוב במקום אחד כתוב שבכרטיס רשום מחיר של 7.50. וא"כ זה לא רלוונטי כי ביום רביעי המחיר הרגיל יהיה יותר נמוך).
        לשון הפירסום: “מחירי שירות תדלוק מלא על בסיס מחיר מהמחירון הממשלתי שנקבע באותו יום” האם הכוונה ביום שהוטען הכרטיס או ביום שאני מגהץ בתחנת דלק?
        נשמח לעדכון אם מישהו השתמש.
        טלפון ויקטורי: 08-8674994.

        מדברים רכב

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        ל לחי

        @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        זה אפילו לא מתקרב להיות חם

        אצלי בכל אופן אני מקבל משב ממש חם!.

        מדברים רכב

      • שיתוף אתר לחישוב עלות דלק
        ל לחי

        ראיתי כמה ששאלו איך לחשבן והביאו איזו אפליקציה אבל לא ראיתי שציינו את האתר הזה (לא יודע אם פתוח בנטפרי, אשמח לעדכון).

        שאר נושאים

      • מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
        ל לחי

        שמועה שמעתי
        שיש תקציב לדלק (לא יודע כמה) צריך לתדלק ומביאים קבלה (לא יודע למי).

        שאר נושאים

      • רציתי לשאול אם זה נח לשים 2 אופני ילדים על הגג
        ל לחי

        אני רוצה לשמוע עוד דעות לגבי לשים 2 אופני ילדים (גילאי 6) על הגג עם מתקן וראצט’. אולי פעם בשבוע.
        או עדיף את את המתקן מאחורה שלא כ"כ נפוץ במחזותינו.

        שאר נושאים

      • הפנצ'רים
        ל לחי

        @משתמש-מתחיל מה השם שלהם

        מדברים רכב

      • הפנצ'רים
        ל לחי

        @משתמש-מתחיל כתב בהפנצ'רים:

        בחברה הספציפית של רכבי נכים

        אני לא רוצה לגלוש (כי מצחיק לפתוח נושא חדש ע"ז) אז בלי להאריך
        עד כמה הם יותר זולים והאם זה לא כל מי שיש לו תו נכה?

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ל לחי

        @א.ב. משום מה זה מצלם את השמים בעיקר אני חושב שכדאי לך לסדר את זה שיצלם לוחיות רישוי מקרוב.

        מדברים רכב

      • משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
        ל לחי

        @מאיר יש"כ גדול על הפורום המיוחד הזה.
        רציתי לציין באג שאם אני נכנס לנושא מסוים/לסרטון אחד ואני חוזר אחורה הוא חוזר לי לתחילת העמוד.

        הודעות המערכת

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        ל לחי

        @טכנולוג כן ביקשתי ממנו.

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        ל לחי

        @טכנולוג לא ראיתי מה ערכת?

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        ל לחי

        @טכנולוג אצלי זה יורד רק עד 79$ לא ל75$ כמו אצלך

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        ל לחי

        @טכנולוג תודה על כל התשובות.
        אתה יכול להביא לי קוד אחר לבוסטר של יאבר (עדיף שירד מ75$[למרות שאמרת שלא אמור להיות מכס])?

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        ל לחי

        @טכנולוג על הבוסטר הזה אין בכלל ביקורות ועל הבוסטר של יאבר של ביקורות טובות. זה אומר משהו?

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג

      • מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב
        ל לחי

        @טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:

        YABER003

        כתוב שאי אפשר שגוי/נעשה שימוש.

        טיפים והדרכות כללי בוסטר הנעה מדריך המלצה טכנולוג
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום