@אריאל-קמחי כתב בשיגעון גרמני ? או סתם חיסכון...:
@חיים-Y0737 כתב בשיגעון גרמני ? או סתם חיסכון...:
זה כדי למכור ביקר יותר את הדגם הפרמיום יותר שיבוא עם סאנרוף
גם בסופרב הכי יקר אין סאנרוף…
קטגוריית ה"מנהלים" מתה והיא מיועדת לפנסיונרים עקשנים במיוחד. אני מזכיר שסופרב יותר יקרה מקודיאק וקאמרי עם מחיר דומה לראב 4…
מכיוון שכך, הרי שמי שקונה רכב מנהלים הוא מהאנשים שיקנה בכל מחיר ויש לזה מחיר…