@אברום
יש מעלה לג׳אז על פני האינסייט, שהמושב האמצעי לא מוגבה. הרבה יותר נוח לשבת שם.
אני לא בטוח בכלל שהוא יותר גדול בחלל הפנימי שלו, וגם אם כן, לא בהרבה. התא מטען של האינסייט רישמי יותר גדול, אבל כשמסירים את המכסה של הבגאז׳, יש עוד הרבה מקום.
מבחינת מנוע וחלקים אני לא מייבין גדול, אבל בתחושה זה אותה מערכת, וכמדומני שתיהם אותו כ"ס.
יש מעלה לאינסייט שהיא שטוחה ותפוסה יותר טוב בכביש, מאידך לאנשים יותר גבוהים הג׳אז זה ממש פינוק.
אליעזר לוי
-
מה ההבדלים בין הונדה ג'אז לאינסייט -
חוסר בלימה במצב ניוטרל@Y.M כתב בחוסר בלימה במצב ניוטרל:
יש למישהו רעיון איך אפשר יותר להיזהר שלהבא ההילוך לא יזוז?
מוזר שזה ככה אצלך.
אצלי צריך ללחוץ על כפתור כדי להעביר מצב בהילוכים. -
חוסר בלימה במצב ניוטרלהתיאור שלך נשמע לי די הגיוני, הרכב בולם גם על ידי הורדת הילוכים, וכשהיית על ניוטרל חצי מהבלימה הלכה לך, אז הרגשת ככה.
-
הזדמנות לקנות סורק A30Mאשמח לברר כמה פרטים ממישהו שכבר משתמש, לגבי הזיכרון שזה תופס בשימוש באפליקציה.
במידה ואני רוצה להוריד בפעם אחת את כל סוגי הרכבים הרגילים, משהו כמו 7 חברות, כמה ג׳יגה זה תופס, והאם אפשר לשים את זה בזיכרון חיצוני? -
מזגן לא מקרר טוב@חיים-Y0737 כתב במזגן לא מקרר טוב:
אם שני הוונטות תקינות-
אכן תקינות, לענ"ד
אם כן, נשאר רק לבדוק את המדחס?
האם יכול להיות להיות שהמדחס עובד אבל חצי כוח? -
מזגן לא מקרר טוב@חיים-ברזל כתב במזגן לא מקרר טוב:
@אליעזר-לוי בדקת גז?
@אליעזר-לוי כתב במזגן לא מקרר טוב:
מילאתי גז פעמיים
-
מזגן לא מקרר טוב@אושר-מתקרב הונדה ג׳אז 2013 היברידי
הוא מקרר, אבל התחושה היא שנשאר חום מעיק באוטו, לא יודע להסביר את זה, הילד שלי יצא סחוט מאחורה.
זה בין בעמידה ובין בנסיעה. בהאצות הוא פולט טיפה יותר קור.
וככל הידוע לי מערכת הקירור של המנוע תקינה. לא שבדקתי, אבל אין שום סימן לתקלות. -
מזגן לא מקרר טוב@moshe-1 איזה רכב יש לך?
אני הונדה ג׳אז 2013 -
מזגן לא מקרר טובמילאתי גז פעמיים והמזגן מוציא קור, אבל משום מה הרכב לא מצליח להתקרר, ואנחנו עדיין בטמפרטורות נמוכות יחסית.
איפה עוד יכולה להיות הבעייה? -
התייעצות לגבי צמיגים@יצחק-רשטונ הדברים שאתה אומר שמעתי אותם הרבה, אבל בעיקר מהai פחות מנסיון של אנשים. ולכן שאלתי כאן בפורום לרטות האם יש למישהו ניסיון אישי בדברים האלה. לדוגמא האם באמת ראה פער בבלימה בצמיג איכותי ולא איכותי.
-
התייעצות לגבי צמיגיםראיתי שיש כבר כמה וכמה שירשורים לגבי צמיגים סינים או אירופאים.
אני גם מסתפק מאוד. מצד אחד ראיתי שמאוד ממליצים פה על האירופאים ובמיוחד על מישלן. ומאידך גיסא יש כל מיני סיבות שגורמות לצמיגים ללכת לא רק בגלל השחיקה הרגילה. לפעמים בעייה בכיוון פרונט נוצרת עם הזמן, ואז יש שחיקה מהירה בקצה הצמיג שגורמת לו לסיים טרם זמנו. ויש עוד מקרים דומים לזה.
ואז יוצא שסתם הוצאתי כסף מיותר.
אשמח לחוות דעת מהמומחים. @גיל -
רכב מומלץ לנסיעה עירונית - הונדה גאז'?אני ממליץ משימוש אישי.
-
תאורת פנים ברכב נשרפת@גיל אתה יכול לשלוח לי קישור לנורה שמתאימה לרכב שלי? הונדה ג’אז 2013.
-
מתי מחליפים בלמים@itzik תודה על התשובה המפורטת!
המוסכניק הסתכל ואמר לי שיש עוד זמן. אם אני רוצה לראות בעצמי כמו שאמרת, איך ואיפה להסתכל? -
תאורת פנים ברכב נשרפת@גיל כתב בתאורת פנים ברכב נשרפת:
נכתב בהנחה שאתה מכניס נורה איכותית ותואמת לנדרש
איפה משיגים את הנורה האיכותית והתואמת?
-
מתי מחליפים בלמיםהמוסכניק באיזור שלי טוען שאין צורך להחליף את הבלמים עד ששומעים מהם רעש צורמני חזק שאי אפשר לפספס אותו. ואני מרגיש קצת לא בטוח, למרות שעוד לא הגעתי לשלב הזה. אני מרגיש שהבלימה אצלי לפעמים קצת מאחרת בשנייה. מה אומרים?
-
כיוון פנסים- אינסייט@תלת-גוונא היה לי חבר עם אינסייט שיצא לי לנסוע די הרבה עם הרכב שלו. והמצב בפנסים שלו היה דומה למה שאתה מתאר. וכל מה שהוא ניסה לעשות לסדר את זה לא הצליח. לא בא לייאש חלילה. רק למקד את הבעיה, אולי יש איזה באג כללי באינסייט.
בהצלחה. -
מילוי גז רק בצינור האדוםהיום הייתי במוסך למלאות את הגז, והוא לא הצליח לחבר באותו רגע את הצינור הכחול, אז הוא הוא חיבר רק את הצינור האדום.
האם זה בעייתי?
הוא טען לי שזה בסדר גם ככה. -
הונדה ג'אז רעשים של רוח מבחוץ@תלת-גוונא רעיון מעולה. אבל אני לא מכיר אחד כזה…
-
הונדה ג'אז רעשים של רוח מבחוץ@גיל תודה על העצות הטובות
