התיאור שלך נשמע לי די הגיוני, הרכב בולם גם על ידי הורדת הילוכים, וכשהיית על ניוטרל חצי מהבלימה הלכה לך, אז הרגשת ככה.
אליעזר לוי
-
חוסר בלימה במצב ניוטרל -
ממליצים על פריוס 300,000 ק"מ?תודה לכולם, אבל ירדתי מזה בגלל שיש שם נורות abs שנדלקות ונכבות ללא הסבר.
-
הונדה ג'אז רעשים של רוח מבחוץ@גיל תודה על העצות הטובות
-
רכב מומלץ לנסיעה עירונית - הונדה גאז'?אני ממליץ משימוש אישי.
-
כיוון פנסים- אינסייט@תלת-גוונא היה לי חבר עם אינסייט שיצא לי לנסוע די הרבה עם הרכב שלו. והמצב בפנסים שלו היה דומה למה שאתה מתאר. וכל מה שהוא ניסה לעשות לסדר את זה לא הצליח. לא בא לייאש חלילה. רק למקד את הבעיה, אולי יש איזה באג כללי באינסייט.
בהצלחה. -
מה ההבדלים בין הונדה ג'אז לאינסייט@אברום
יש מעלה לג׳אז על פני האינסייט, שהמושב האמצעי לא מוגבה. הרבה יותר נוח לשבת שם.
אני לא בטוח בכלל שהוא יותר גדול בחלל הפנימי שלו, וגם אם כן, לא בהרבה. התא מטען של האינסייט רישמי יותר גדול, אבל כשמסירים את המכסה של הבגאז׳, יש עוד הרבה מקום.
מבחינת מנוע וחלקים אני לא מייבין גדול, אבל בתחושה זה אותה מערכת, וכמדומני שתיהם אותו כ"ס.
יש מעלה לאינסייט שהיא שטוחה ותפוסה יותר טוב בכביש, מאידך לאנשים יותר גבוהים הג׳אז זה ממש פינוק. -
התייעצות לגבי צמיגיםראיתי שיש כבר כמה וכמה שירשורים לגבי צמיגים סינים או אירופאים.
אני גם מסתפק מאוד. מצד אחד ראיתי שמאוד ממליצים פה על האירופאים ובמיוחד על מישלן. ומאידך גיסא יש כל מיני סיבות שגורמות לצמיגים ללכת לא רק בגלל השחיקה הרגילה. לפעמים בעייה בכיוון פרונט נוצרת עם הזמן, ואז יש שחיקה מהירה בקצה הצמיג שגורמת לו לסיים טרם זמנו. ויש עוד מקרים דומים לזה.
ואז יוצא שסתם הוצאתי כסף מיותר.
אשמח לחוות דעת מהמומחים. @גיל
