דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      KlonimoosK

      Klonimoos

      @Klonimoos
      מייבין סיירת פיקוח
      אודות
      פוסטים
      2.2k
      נושאים
      81
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מחפש מורה נהיגה טוב ומקצועי בבני ברק
        KlonimoosK Klonimoos

        @שיש כתב במחפש מורה נהיגה טוב ומקצועי בבני ברק:

        @Klonimoos לגבי ראובן קדם הוא סבלני ונוח? ועד כמה הוא יכול לתקתק ולא למרוח? אני צריך מישהו מאוד נוח לאבא שלי שכבר בן 50 וגם מישהו שיתקתק לו…

        בפשטות זה האיש המתאים.
        0522535170
        לגבי למרוח? אינני יודע, אך הוא לא ישחרר מישהו שלדעתו לא מספיק מונח.
        אבל הוא סופר מקצוען וזקן שלא מתעסק כל היום בטלפון, ממש מכור לעבודה.

        רישיון נהיגה

      • הסבר על התועלות במנוי לכביש 6/6 צפון/מנהרות הכרמל - חסכון כספי ללא שום השקעה
        KlonimoosK Klonimoos

        @חיים-ברזל כתב בהסבר על התועלות במנוי לכביש 6/6 צפון/מנהרות הכרמל - חסכון כספי ללא שום השקעה:

        תוך כמה זמן אמורים לראות את הנסיעה במנוי בפנגו לכביש 6?

        בד’‘כ חודש אח’'כ.

        טיפים והדרכות כללי כביש 6 כביש 6 צפון מנהרות הכרמל כביש אגרה מנוי חסכון המדריכים של גיל

      • פיגו 3008 וכן 5008
        KlonimoosK Klonimoos

        @זה-לזה כתב בפיגו 3008 וכן 5008:

        במה יותר מרכב רגיל?..ללטף כל בוקר…?

        כמו שכתב לך @פיג-ו5008
        זה כמעט ללטף… עוד ילד במשפחה מהבחינה הזו.
        רכב יפני זה כמו אדם מבוגר, כואב קצת? תחכה תראה אם זה ממשיך, אם כן לך תתקן בכמה שקלים… (זה רק רעיון!!!) והפיג’ו כמו ילד קטן. חמוד, מתוק, אבל אם כואב לו ישר לטיפת חלב, ולפעמים צריך הרדמה מלאה…
        וכמו שאמר פעם החכם
        אין רכב עם תקלות, יש רכב שדורש יותר תשומת לב… (צומי בלע’'ז)

        עסקאות רכב

      • חלפים להונדה סיויק
        KlonimoosK Klonimoos

        @ש.ז.
        כמו שהוא כתב לך, רוב הקישקושים יש באלי בגרושים.

        חלקים ואביזרי רכב למסירה

      • רכישת רכב זול...
        KlonimoosK Klonimoos

        @מאיר-ג כתב ברכישת רכב זול...:

        @Klonimoos כתב ברכישת רכב זול...:

        הסריון ממש מרווחת יחסית לרכבים קטנים

        נכון. אבל הבאגז’ כמו כולם (פחות או יותר)-קטן

        לא משמעותי יותר ממה שהציעו לו כבר
        עריכה: כמו שציין @מאיר-ג בנפח ישנו הבדל משמעותי בין תאי המטען.
        מרווח מבחינת המקום בפנים הוא מרווח.
        התא מטען נתון לאופציה לגובה מה שלא מתחשבן ב’‘ספר’’ ויש גם עומק כשמקפלים מושבים מה שאין בסדאן.

        בנוסף, סיוויק וטידה אינם חסכוניות כלל.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכישת רכב זול...
        KlonimoosK Klonimoos

        @שלמה-b כתב ברכישת רכב זול...:

        היי מעוניין ברכב בתקציב מוגבל עד 12 אלף שח לנסיעות בעיקר בתוך העיר
        מתכנן להחזיק את הרכב עד שימות מה אתם ממליצים?? יצוין שאני לא נוסע הרבה…
        חשוב לי אמינות כמה שיותר חסכוני בדלק 5 מקומות מרווח זה בגדול …אשמח להמלצות. תודה

        דייהטסו סיריון. בדיוק מה שחפשת.
        ותמצא גם בפחות.
        עריכה: אולי לא בדיוק, כי בקשת מרווח. השאלה כמה מרווח. כי הסריון ממש מרווחת יחסית לרכבים קטנים, ולא רחוקה מגדולים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כמה שווה לשלם על קילומטר נמוך
        KlonimoosK Klonimoos

        @חגי
        לא הייתי אומר.
        קח בחשבון דרובא דכ’‘ע מעדיפים רכב עם ק’'מ נמוך…
        לא כולם מחוברים לפורום…
        אם בן אדם יחשוב קצת הוא יחשבן את היחסיות.
        אבל בכל אופן אם כשאתה נוסע רוב הנסיעות הם בינעירוניות, ותציין את זה כיתרון כשתמכור, מי שקצת מבין ויאמין, זה יעמוד לזכותך…

        עסקאות רכב

      • כמה שווה לשלם על קילומטר נמוך
        KlonimoosK Klonimoos

        @הכהן-הגדול כתב בכמה שווה לשלם על קילומטר נמוך:

        @Klonimoos
        אבל נניח שיש משהו מעל הממוצע יותר זול כמה להוריד בשביל זה שזה יהיה שווה לקנות

        מה שכתבתי לך זה כללים מלמעלה,
        תפרט יותר מה מדובר, מה הצרכים שלך. יהיה יותר נתונים לעזור לך.

        עסקאות רכב

      • מה המחיר שמתווך רכב לוקח על עסקה
        KlonimoosK Klonimoos

        @נ.ר. כתב במה המחיר שמתווך רכב לוקח על עסקה:

        יש לך שמות של מתווכים שלוקחים כזה מחיר, כי מישהו טען לי שלוקחים היום 2500 שקל ויותר.

        תתקשר למתווכים מהפורום, זה המחירים שלהם נראה לי.
        @הכל-בעזרת-השם
        @שמואל-קליין
        @Shebsale
        יש עוד מומלצים, מחילה ממי שלא זכרתי כרגע, תחפש בפורום.

        עסקאות רכב

      • כמה שווה לשלם על קילומטר נמוך
        KlonimoosK Klonimoos

        @הכהן-הגדול כתב בכמה שווה לשלם על קילומטר נמוך:

        יש איזשהו תמחור מקובל או הגיוני להפרש בקילומטראז’?
        לדוגמה, אם אני רואה שתי הונדה סיוויק עם אותם נתונים ובאותו מצב, אבל לאחת יש 40,000 ק"מ פחות והיא יקרה ב־3,000 ₪ — האם זה נחשב משתלם?
        האם יש כלל אצבע שמאפשר להעריך כמה שווה כל הפרש של קילומטרים, כדי לדעת מתי תוספת המחיר מוצדקת ומתי לא
        תודה

        1. אם הק’‘מ ביחס לשנתון נמוך. זה אומר שהרכב נסע הרבה בתוך העיר.
          וזה לא משתלם! עדיף ק’'מ גבוה יותר, שמעיד על נסיעות משולבות ופחות בלאי.
        2. זה תלוי גם כמה ק’‘מ אתה מתעתד לעשות, רכב מטופל יחזיק מעמד עד ק’‘מ גבוה, ואם יקח לך 5 שנים לעשות 50k ק’'מ תשקול את זה על המחיר, כי לך תדע מה יהיה עד אז.
        עסקאות רכב

      • עזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים
        KlonimoosK Klonimoos

        @זאביק כתב בעזרה להחלפת כיסוי ידית הילוכים:

        @בור-סיד יש עוד אופציה או רק בכח?
        כי לא ממש הולך לי…

        תבדוק אם אין בורג באיזור, לפעמים זה סגור עם בורג משושה כמו של הידיות של הדלת.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה המחיר שמתווך רכב לוקח על עסקה
        KlonimoosK Klonimoos

        @נ.ר. כתב במה המחיר שמתווך רכב לוקח על עסקה:

        שלום וברכה, אני מחפש לקנות רכב באזור 28K עד 30K דרך מתווך רכב, ורציתי לדעת מה המחיר בערך שמתווכי רכב לוקחים על כזה דבר.
        מי שקנה לאחרונה דרך מתווך אשמח אם יוכל לכתוב (אצל מי קנה) וכמה שילם.
        תודה מראש.

        באיזור של 1200 ש’'ח

        עסקאות רכב

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        KlonimoosK Klonimoos

        @פריוס-אפור כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        וכמו ששאלו איזה אחד האם הוא מפחד להסתובב במעיינות בשטחים, הוא ענה להם בפשטות שהם צריכים לפחד

        ואני לא חושב שהאחד הזה עם התשובה שלו חכם גדול. ( כמובן לא אישית, אלא התשובה.)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.
        KlonimoosK Klonimoos

        @EBA כתב בסקר - איזה רכב הינך מחזיק? היברידי / בנזין טהור / חשמלי / פלאג אין / דיזל.:

        @אריאל-קמחי מה זה אחר? מימן?
        גם אני השתעגתי…

        אולי הייבריד על גז?

        בכל אופן, כנראה רצה לחסוך מעצמו פוסטים של : ‘‘פיספסת את הוא וההוא…’’ חכם.

        עסקאות רכב

      • מורה נהיגה לטסטים עם טויוטה chr
        KlonimoosK Klonimoos

        @מתושלח-הבבלי
        אולי תשתף אותנו על מה הכשילו אותך? ובאיזה עיר?
        לפעמים רכב טיפלה’ יותר רחב, מוריד אופציות של הצמדות וכדו’ להורדה.
        חוצמיזה שההבדלים ביניהם לא משמועתיים מאד זה רכבים על אותו רעיון.

        רישיון נהיגה

      • מד דלק
        KlonimoosK Klonimoos

        @שלמה-פורמן כתב במד דלק:

        יש לי שאלה מעניינת תגידו לי מה שמעתם מאנשי מקצוע( לא סתם מהבטן) האם אפשר לסמוך על המד דלק ולחכות שהנורה תידלק /שהפס יהבהב או שזה יכול להטעות ובעצם הכיל ממש כמעט ריק וזה יכול לעשות נזקים תאולי זה תלוי כל סוג רכב תודה למי שיש לו מידע

        נקודתית על השאלה, ענית את התשובה.
        תלוי איזה רכב.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בדיקת רכב באיזור פתח תקוה
        KlonimoosK Klonimoos

        @עדינה-ש
        ראי מה שכתבתי פה
        כל מוסך נורמאלי לבדיקת רכב יבדוק הכל.
        בפרט אם יתקנו אצלו. (וכאן אין לי מישהו להמליץ, אולי יש ברחבי הפורום)

        אגב, מחר הפגנות במרכז, צריך לקחת את זה בחשבון.

        עסקאות רכב

      • אשכול מוסכים אמינים
        KlonimoosK Klonimoos

        @אלי-בלי כתב באשכול מוסכים אמינים:

        וואי אני ממש נואש ולא יודע מה לעשות
        אחרי הכל קניית רכב ראשונה בחיים…
        קבעתי איתו למחר בבוקר
        ולא מוצא מוסך עם המלצה בכל איזור רמת השרון הרצליה והסביבה הזאת
        זה נורמלי ללכת סתם למוסך בלי שום המלצה…
        או שיש מה לחשוש מיזה?
        אודה לעזרה דחופה מכל המייבינים שפה…

        אני לא חושב שיש לך מה לחשוש.

        • המוסך צריך את הכסף שלך.
        • האם תגיד לו לחפש את כל הבעיות, אני מאמין שהוא יעשה את מירב ההשתדלות למצוא כמה שיותר. אם הוא עובד בשביל כסף…

        הדבר שאתה צריך אולי לחשוש זה אם בכל הרכב מציע וחשוב לו מוסך ספציפי, אתה יכול להקלע לקשרי חבירות ונגיעות…

        ואל תשכח להתפלל לפני כן, זה הדבר היחיד!! שעושה באמת.
        בהצלחה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות מוסכים מוסך

      • ניקוי ריפודים
        KlonimoosK Klonimoos

        @שלמה-א-0
        בצעירותו של הפורום הנפלא שלנו דובר על זה בהרחבה.
        אח’'כ אפשר לעיין גם כאן.
        בהצלחה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 107
      • 108
      • 1 / 108
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום