דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      ש

      שרולצ'ה

      @שרולצ'ה
      אודות
      פוסטים
      122
      נושאים
      0
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!
        ש שרולצ'ה

        @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!:

        המערכת TS10 הזאת מקורית ?

        מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה,
        לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ניקוי ריפודים
        ש שרולצ'ה

        @שלמה-א-0
        כל פעם משהו אחר תלוי ברמת הכתם, רב תכליתי/ג’ל כביסה ספריי חלונות, לא חייב דווקא אלו תחפש משהו מומלץ
        זה יותר צורת הניקוי שכתבתי.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ניקוי ריפודים
        ש שרולצ'ה

        @שלמה-א-0
        כתבתי לך למעלה,
        לדעתי אם אתה מתכוון גם ככה ללכת לאיש מקצוע, אין לך מה להפסיד מלנסות.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מכשיר לווייז בלבד - למעשה מה הכי טוב?
        ש שרולצ'ה

        @שמואל-ש. גלאקסי a07 יצא לאחרונה,
        מכשיר מצוין בשביל וויז, מסך וסוללה טובים,
        אמור לעבוד טוב עם קיידראויד בגלל אנדראיוד מתקדם מה שיגרום לפחות קריסות בוויז.

        שאר נושאים

      • ניקוי ריפודים
        ש שרולצ'ה

        @אלוף-העולם-1
        צד ימין האחרי, המושב רטוב?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק
        ש שרולצ'ה

        @עדינה-ש
        הבדיקה היא לא רק לפי הק"מ ביחס לשנתון
        אלא איזה יד מדובר כמה זמן אצל הבעלים האחרון
        מה היו רוב הנסיעות עירוני או בין עירוני,
        היסטוריית טיפולים, תאונות, תיקונים משמעותיים אם היו… וכדו’
        העדיפות יותר היא לרכב בבעלות פרטית ממושכת עם רוב נסיעות בין עירוני, אבל שוב בסוף הקובע זה מצב הרכב עצמו, רק לפני שמתקדמים לבדיקה כדאי לסנן לפי הדברים הנ"ל.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק
        ש שרולצ'ה

        @עדינה-ש
        מדובר באותו הדגם.
        ב-Instyle יש שמגיעים אם יותר מערכות בטיחות ויש שלא, אין לי מושג לפי מה זה עובד אבל זה לא כ"כ משמעותי.
        בסוף הבחירה איזה רכב במצב הטוב יותר עם הנתונים והמחיר הכי משתלמים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לחץ מים בצינור חריג שמוביל מהרדיאטור למנוע - יעוץ לפני קניית סובארו B4 לגאסי 2010
        ש שרולצ'ה

        @עמשא-בן-יתר
        כמה ק"מ הרכב?
        בנוסף אם יש לחץ על הצינור כמו שציינת, ובנוסף הוא ציין שהיה צריך להוסיף מים בעבר (סוג של מודה במקצת…)
        לדעתי פחות מומלץ.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיצובישי אאוטלנדר - צריכת דלק
        ש שרולצ'ה

        @עדינה-ש
        משנתון 2015 ומעלה באותה הצורה, אין הבדל.
        (למעט מערכות בטיחות וכדו’ שלא קיימים בכולם זה תלוי בתת דגם)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה יש שיטענו כך ויש שבכל מחיר יעדיפו ק"מ נמוך,
        במקרה שלך הק"מ הנמוך יותר, הליסינג. עם פער של כ-10 אלף שקל ליד הפרטית שהיא עם ק"מ מעט יותר גבוה,
        אני לא אומר שזה לא שווה, פשוט אחרי שציינת שהרכב הנ"ל נמכר הרבה מעל המחירון היה לי חשוב שתראה שזה לא בדיוק כך (אולי זה רק בדגמים מסוימים)
        זה יכול לעזור בהתמקחות מולו או בלמצוא רכב אחר שלא עלה כאן…

        עסקאות רכב

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה
        יד ראשונה פרטית זה לרוב אדם שיותר אכפת לו מהרכב, ויודע את כל היסטוריית הטיפולים מהיום הראשון.
        בשונה מליסינג שגם אם יש היסטוריית טיפולים אתה לא יודע מה היה אופי הנסיעה ברכב…
        בנוסף זה תלוי כמה אתה נוסע מה יותר חשוב לך בעתיד מבחינת הירידת ערך כשתרצה למכור, היסטוריית ידים קטנה ופרטית פלוס תוספת הק"מ שלך או יד 3 ליסינג לשעבר פלוס הק"מ…
        תוסיף גם שכבר עכשיו הם יותר זולים…

        עסקאות רכב

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה
        מצד שני 2 מהם יד ראשונה פרטית,
        אישית הייתי מעדיף לקנות ממי שהוציא מהחברה
        גם אם זה 20 אלף ק"מ יותר,

        מה ששלחת היה 3 שנים ו-7 חודשים ליסינג, חודש סוחר, ולאחמ"כ פרטי וביקש מחירון…

        עסקאות רכב

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה
        זה
        לזה
        וזהו זה
        יש עוד ביד 2 בכוונה חיפשתי רק 2019 ורק את התת דגם שציינת

        עסקאות רכב

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה כתב בייעוץ בקנייה:

        ביד 2 נמכר הרבה מעל המחירון

        דווקא בדקתי עכשיו כמה מודעות בדגם הנ"ל, ולא מצאתי 1 שנמכר מעל למחירון.

        הרכב מקריית ביאליק?
        א"כ תשים לב למכה בדלת ימין, אחורית צד נוסע
        אם מפריע שכתבתי באיזה רכב מדובר, תגיד ואמחק.

        עסקאות רכב

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה
        לא רק ת.ז. צריך עוד פרטים, אם יש לך את רשיון הרכב יש לך שם הכל,
        את ההיסטורייה אפשר להוציא מכאן, בעלות של 12₪

        עסקאות רכב

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה
        לא מחייב שיופיע בקארזון היסטוריית תאונות,
        את זה תצטרך להוציא לבד, ומומלץ מאד, זה משפיע על שקלול המחיר הסופי.
        לגבי המחיר אם מדובר במנוע אלפיים ותת דגם כפי שציינת, המחירון לפי לוי יצחק 71,610 ככה שהוא מבקש מחירון (לא ידוע לי אם רכב זה נמכר מעל המחירון וכמה מעל…) לגבי אמינות הבן אדם… ממליץ להפריד את זה לגמרי ולבדוק את הרכב כמו שצריך, ולא להסתמך רק על מה שהוא אומר…

        עסקאות רכב

      • ניקוי ריפודים
        ש שרולצ'ה

        @שלמה-א-0
        אם הריפוד לא מאד מלוכלך, ממליץ לך לקחת מברשת קשה פלוס מטלית ולנקות עם חומר מתאים ולהשתמש במינימום מים,
        הסיבה שכשמנקים לבד זה לפעמים רק גורע מכוון שהמים שנספגים במושב מוציאים איתם יותר עננים ולכלוך שנספג במושב,
        תשים כמות קטנה שלא נספגת אבל מספיקה כדי לנקות את הבד העליון, מנסיון זה מביא תוצאה יפה מאד.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • ייעוץ בקנייה
        ש שרולצ'ה

        @זה-לזה מה השאלה על כדאיות העסקה
        או בכללי על הרכב?
        לגבי העסקה עצמה מרפרוף ביד 2 נראה מחיר טוב (לא מציאה, זול.) לא ציינת דגם, בשנתון כזה זה משפיע על המחיר, בנוסף אם יש אפשרות לראות היסטוריית טיפולים ממליץ לראות לפני הסגירה, וכן בדיקת היסטורית תאונות, גם אם הרכב עבר בדיקת מכון בעבר זה לא סותר בדיקה שלך ולא בדיקת תאונות אחרי הכל הרכב ליסינג לשעבר …

        עסקאות רכב

      • מדוע אין התראה לפני אזעקה במכשיר וויז
        ש שרולצ'ה

        בסים דאטה גם יש התראות, מנסיון עם כמה…

        כשהמערכת יורדת לדור 3 היא לא מתריעה כנראה זאת הסיבה.

        שאר נושאים

      • רכב 5 מק / 7 מק
        ש שרולצ'ה

        @על-הטוב-שלך
        מסכים לגמרי
        אבל כאן הספק בין ספורטאז’ לאאוטלנדר ששניהם גדולים, לכן כתבתי שהעלויות חופפות.
        אלא אם אפשרי כמו שכתב @חיים-Y0737 קורולה וכדו’ הכי כדאי כרגע… אבל הדרישה הייתה רכב גבוה

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום