אז גם אני הזמנתי איזו מערכת, יחד עם עוד כמה מוצרים.
נתקע במכס איזה שבועיים, בסוף השתחרר בלי שום בקשה למלא טופס או משהו כזה.
ראו על המשלוח שפתחו אותו - רק את השקית החיצונית, בקרטון של המעכת לא נגעו.
היה רשום על השקית ‘לא קשור למשרד התקשורת’.
קורולה אברכים
-
עזרה דחופה באישור משרד התקשורת -
יש אפשרות להחליף את מסך הבית במולטימדיה?@פתוח-לשמוע כתב ביש אפשרות להחליף את מסך הבית במולטימדיה?:
איזה דגם מולטימדיה?
מערכת סינית פשוטה
@פתוח-לשמוע כתב ביש אפשרות להחליף את מסך הבית במולטימדיה?:
תבדוק בהגדרות אם אפשר לשנות
ראיתי שבאשכול דומה כתבו על ה’לטאה הסגולה’, שיניתי דרכה.
תודה רבה! -
יש אפשרות להחליף את מסך הבית במולטימדיה?קניתי מדוד עלי, יש תמונה לא מתאימה במסך הבית, מה עושים?
-
ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור@Lexus מבחינת ק’'מ ויד 4 לא יודע אם זו בגדר ‘מציאה’
עריכה: נכנסתי למודעה, אז גם מבחינת מראה…
אפילו שזה אחלה רכב -
דייהטסו סריון מתאימה למי שנוסע הרבה בין עירוני??@יעקב-מ.-פינס כתב בדייטסהו סריון מתאימה למי שנוסע הרבה בין עירוני??:
@קורולה-אברכים
היא נוחה?לא מפנקת, אבל בהחלט נוחה.
-
דייהטסו סריון מתאימה למי שנוסע הרבה בין עירוני??@יעקב-מ.-פינס
קורולה 2012 לא תופסת את 3 הצלעות? -
המדריך המלא: דו"חות חניה@YKingsmart
זה דוח ממצלמה, כנראה פקיד יושב על המחשב ושולח את הדוחות בדואר, יש סיכוי הוא לא בדק? -
המדריך המלא: דו"חות חניהחניה מותרת לשעה בלבד, חניתי מעבר לשעה וקיבלתי דוח 250 שח ‘חניה במקום בו נאסרה חניית רכב בתמרור 432 ע’‘פ סעיף 6ב1’.
הגיוני?
(יש לי תו נכה) -
קוד תקלה P0700 -
קוד תקלה P0700@מיוחד כתב בקוד תקלה P0700:
סולנואיד?
לא
@מיוחד כתב בקוד תקלה P0700:
[אין לך ברירה כ’'כ, אבל תתקן, שלא ידפוק את הממיר עצמו]
המחיר שאמר לי הגיוני?
-
קוד תקלה P0700נכנסתי למוסך של גירים, בדק ואמר שזה כנראה שסתום או משהו אחר שלא זוכר איך קרא לה, לטענתו אם הגיר מתפקד רגיל אני יכול להמשיך לנסוע בלי לתקן (תיקון באזור ה3k).
יכול לסמוך עליו? -
קוד תקלה P0700@מיוחד הקוד הנוסף הוא P0741
-
קוד תקלה P0700@מיוחד כתב בקוד תקלה P0700:
עכ’'פ החשד בגלל שזה קיה באיזה חיישן סורר או חיוט
אני אמור להימנע משימוש ברכב עד הטיפול?
-
קוד תקלה P0700 -
קוד תקלה P0700@מיוחד כתב בקוד תקלה P0700:
יכול להיות שמן גיר
קיה קרניבל
יש שמן גיר, הצבע נראה טוב@מיוחד כתב בקוד תקלה P0700:
סולנואיד
חוט בעייתי. ואולי עודאם זה בערך התקלה, כמה אמור לעלות תיקון?
פוחד שיעבדו עלי במוסכים -
קוד תקלה P0700קוד תקלה P0700
הגיר דווקא מתפקד יפה מאוד.
מה יכול להיות? שמן גיר? -
נורת מגבים דולקת@גיל מלא, ועדיין.
-
נורת מגבים דולקתעשיתי סריקה וכותב שאין שום תקלה, מה יכול להיות?
(קרניבל 2011) -
פחחות בזול, ייעוץ וחוות דעת על מחיר.@גיל מפרנס את עצמי ע’'י שמשלם פחות

