@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
מה דעת המומחים לעניין לכבות את הרכב כשהלחצן של המזגן דולק? האם צריך לכבות אותו כל פעם שמכבים את הרכב? כי שמעתי פעם שזה הורס איזה משהו
אני עושה כך משום סברת קרסי
והיא
שהמנוע מתחיל לפעול לא צריך לתת לו מכת עבודה על ההתחלה
אני מתניע פותח חלון חצי דקה או דקה ואז מפעיל מזגן
אבל לא שמעתי את מה ש @טוסון ו @חיים-Y0737 כתבו
הודה אם תבארו ותפשטו את ההגיון מאחורי הדברים

יש עדיין על מה להתווכח

