אם הרכב קצת יותר ארוך, מחנים אותו קצת יותר רחוק - איפה שיש חנייה, והולכים קצת ברגל ונהנים מרכב מרווח וגדול באמת.
על רכב עם מרווח ברכיים מפתיע ביחס למראה הקופסתי שלו מבחוץ (לא מזלזל ח"ו) לא משלמים 190 אל"ש…
אם הרכב קצת יותר ארוך, מחנים אותו קצת יותר רחוק - איפה שיש חנייה, והולכים קצת ברגל ונהנים מרכב מרווח וגדול באמת.
על רכב עם מרווח ברכיים מפתיע ביחס למראה הקופסתי שלו מבחוץ (לא מזלזל ח"ו) לא משלמים 190 אל"ש…
לא רואה אף סיבה בעולם לשלם על כזה רכב 189,990 שקלים.
באותו מחיר (ואפילו פחות) יש סיניות מעולות, המתעלות בהרבה ברמת איכות הנסיעה והאיבזור מהמסרחית הזו
@shine כתב בפריוס - האמין ביותר! האומנם?:
יונדאי אלנטרה 25 בליסינג (220 דולר בחודש כולל הכל…)
טויוטה ראב4
טויוטה קאמרי
טויוטה פריוס
להגיד שיש עדריות בארה"ב לפריוסים ושות’? לא נראה לי
(אם יש אז לסוברבן ואסקלייד)
אבל כמעט כל המוניות שם עם טויוטה פריוס (הישנות, 2015 ומטהלפני תקופה הייתי בלונדון
נחתתי בשדה, הזמנתי קאר סערוויס… מגיע
טויוטה פריוס פלוס
גם כשהזמתי בתוך לונדון הבירה הגיע לי לרוב פריוס/אוריס
80% מהיהודים שם נוסעים על טויוטהאז מה?
כל העולם משוגע?
למה רק פה מי שקונה פריוס פלוס במקום 5008 הוא עדרי?
ומי שקונה פריוס סתם מבזבז את הכסף שלו על טרנטה שכבר נסע 300K
או שבאמת יש פה רכבים אמינים ללא מתחרים!נקודה למחשבה,
אחד שבאמת רוצה להבין.
לא נראה לי שההשוואה בין ישראל ללונדון היא כל כך נכונה.
צריך להבין שהדיון כאן הוא איך נוכל לקבל את המקסימום מהתקציב שהקצבנו לרכב. ומשום שבארץ הקוידש מחירי הרכב גבוהים מאוד אז מחפשים את החלופות הזולות, כמו צרפתיות דיזל או פורדים למיניהם וכולי.
אבל - זה שבחו"ל יש את זה גם בכמויות לאו בהכרח שזה נובע מאותה הסיבה, פשוט הפריוס והאוריס הם יותר קומפקטיים ומתאימים יותר להובלת נוסעים.
לא נראה לי שיש לטויוטה מתחרה ברכבים הפרקטיים שלה, כמו הפריוס, הפריוס פלוס, ואפילו האוריס - כמה שהיא ‘אוריסית’ - אחרי הכל היא עם תא מטען פרקטי ונח מאוד מה שמתאים בול לנהג מונית בארץ הנוכרייה…
@חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":
מעניין איזה רכב זה שככה הוא מצליח לדחוף ועוד בלי שניזק לו כלום
מי אומר שהוא לא ניזוק?
ברור שהוא ניזוק, אבל כנראה האגו יותר יקר מעלות התיקון…
לא הבנתי את הנהג הפוגע, מה אכפת לו לתת לספייס סטאר להיכנס?
הנתיב של הספייס סטאר נגמר עוד מעט, והספייס סטאר מאותתת שהיא רוצה להיכנס לנתיב, מה זה האלימות הזו? למה הוא לא נותן? הוא כמעט הוריד לו ת’יד…
@שלמה כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
שני הרכבים מדהימים ביופים,
לא הגזמת? זה בכל זאת טויוטה אוריס…
רציני?
אין גאונות מיוחדת בלעצב פנסים שמתקפלים כלפי מעלה, זה לא פרארי או מזראטי שהעיצובים שלהם מיוחדים ול’מייבינים’ בלבד. זה כנראה טלפתיה בין מעצבי המכוניות האלה.
ואגב הראב 4 החדשה, זלזול מופגן בלקוחות. כל סינית שנייה כבר נראית יותר בוגרת.
ההוא שמתפאר בהישגים לא לו…
נהג שלא יודע להסתכל במראות
https://drive.google.com/file/d/1rfNvqCnw78jTo9ezRrVW_9psmkUCQcs_/view?usp=drive_link
@חובק-עולם כתב בשרשור "חיות על הכביש":
@משתמש-מתחיל אין לי מושג מה קרה שם אבל לפי מה שראיתי זה הרבה יותר זמן ממה שלוקח לבן אדם לקלוט שתעה. אם זו טעות הוא היה קולט בשניה שנגע בניסאן. לפי הסרטון זה לא נראה שהפסיק בכלל.
נכון, אבל מאידך אחרי שהוא נוגע בניסאן ניכר שהוא מוסיף עוד לחיצה בריאה על הגז.
@ישראל-6 כתב בלמכירה מולטימדיה מקורית לטויוטה פריוס 2009 - 2015:
@לוחצגז
זה רלוונטי
יש לזה חיבור למצלמה
ומה זה הבועות בניילון אפשר להוריד את זה או שזה הרוס
רלוונטי, יש חיבור למצלמה (בלי הקיווקווים של החנייה). הבועות זה ניילון ואפשר להוריד ככה"נ.
נראה לי שאין נושא כל כך לא ברור וכל כך שנוי במחלוקת בעולם כעניין הרכבים הצרפתיים.
אני כבר מתעניין זה זמן רב ברכישת רנו מגאן (לא הבנזין ח"ו) ומעולם, מעולם לא חוויתי כאלה חוות דעת קיצוניות לכאן ולכאן, מחד יש את האומרים ‘רנו? אל תיגע, אפילו בחינם. רכב מקולל!’ ומאידך יש את האומרים ‘רנו? הדיזל, כן? אחלה רכב, הרבה פינוק בקצת כסף. עסקה שווה’.
אני שותף כאן בפורום כבר הרבה מאוד זמן, ואשמח לקבל חוות דעת מהניקים הנכבדים דכאן. בבקשה, תעזרו לי להגיע למסקנא הכי ‘שורה תחתונה’ שיש, רנו דיזל - האם הדיבורים ברחוב בגנות הרנו היא כצעקתה, או שהציבור מוזן יותר מסטיגמות מאשר ממציאות.
אני דרייבר ונוסע המון, חשוב לי רכב נח, חסכוני ושלא צורח בעליות. לענ"ד רנו דיזל הוא הרכב המתאים בתקציב לא גבוה.
יחכימוני החכמים ויאלפוני האלופים.
בתודה ושבוע טוב!
54 
קורה לי גם כשאני מתדלק אחרי נסיעה ארוכה.
לדעתי זה קורה כי הדלק התחמם מהנסיעה וכשפותחים את מיכל הדלק כל האדים משתחררים (אפקט דומה לסיר לחץ).
@EBA כתב בפריוס - האמין ביותר! האומנם?:
זו אותה מערכת הנעה בדיוק, לא נראה לי שתוספת המשקל של כמה עשרות ק"ג עשתה את ההבדל.
ברור שכן, מערכת ההנעה בקושי סוחבת את הפריוס הרגילה, קל וחומר שיהיה לה יותר קשה לסחוב את הפריוס פלוס שגם כבדה יותר, גדולה יותר, ולעיתים סוחבת 2 אנשים יותר מהפריוס הרגילה…
לא להתקרב לשטיפות באיזור גבעון החדשה!
קיימים דיווחים על כך שהם משתילים שבבים ברכבים שהם שוטפים לצורך מעקב, כך שבעת שירצו לגנוב את הרכב - הם יוכלו להגיע לזה ביתר קלות, וכבר היו כמה וכמה מקרים שרכבים בירושלים נגנבו ‘בדיוק’ לאחר שעברו שטיפה באיזור.
@אריאל-קמחי כתב ברכב ניסיוני:
@אוטופון
פשוט מאוד!
רכב שיש לו מערכות מתקדמות וכו’ אז לפני שהוא משווק בארץ, משרד התחבורה עושה איתו כמה סיבובים בארץ כדי לראות איך הוא מגיב במקרים שונים ועד כמה הוא תקין וכשיר לישראל, וכתוב עליו “רכב נסיוני” כדי שתזהר ותשמור מרחק ממנו כי אתה לא יודע איך הוא יגיב עוד שניה.
וזה הסיבה שהזיקר שראית אין כאלה בארץ כי זה דגם חדש.
והפורד פוקוס שראית יכול להיות שמותקן עליו מערכת חדשה או כמו שאמרת מנוע מיוחד (פלאג אין היברידי חשמלי…) ועכשיו “זכית” לראות אותו בין הראשונים בארץ…
נ.ב. אני “זכיתי” לראות את הטסלה הראשון שנחת ונבדק בארץ בסוף 2020, נסעתי אחריו ולא האמנתי שמישהו יקנה את החללית הזאת… (היום יש כ 32,000 חלליות כאלה בארץ…)
ממש ממש לא.
@אוטופון זה יענה לך על כל השאלות
https://www.youtube.com/watch?v=hCWL0XF_f8Y
|=ואגב, אני לא בטוח שמערכת כמו שמותקנת במונדאו תהיה ידידותית לכל נהג ישראלי ממוצע, ולו רק בגלל מה שרואים בסרטון מדקה 6:05 ואילך…=|