דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יצחק רשטוני

      יצחק רשטונ

      @יצחק רשטונ
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.0k
      נושאים
      37
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      7
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • כשהרכב הופך לתנור חימום
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הזכרת לי את זה

        מדברים רכב

      • יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        הוורסו בטוח לא
        הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטמדיה מציבושי אווטלנדר 2016
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @מיכאל-4 כתב במולטמדיה מציבושי אווטלנדר 2016:

        אשמח לקבל המלצות כל מערכת שמתאימה לאווטלנדר 2016

        אתה מחפש קישור לעלי אקספרס או הצעה ממתקין מקומי מהפורום

        כיון שהקיים נהרס תודה

        מה היה עד עכשיו ? מה שהגיע עם הרכב או אנדרואיד שהותקן לאחר מכן ואם כאופציה השניה היה 9 או 10 אינטש ?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @פתוח-לשמוע
        גם לי נשמע מוזר, בפרט שהוא אומר 8 ראם (אולי 8 ליבות וגם זה בחסד יש zeta 14 vision שהוא 4 ליבות) ובפרט בפריוס הנ"ל שהצמה יקרה מאד אלא אם כן החמור התקין כמו הפרצוף שלו

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דרייבר -קילומטראז' גבוה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        סתם מסקרן אותי
        דרייבר שמחזיק רכב 7 מקומות חדש ומפואר שיכול לקחת משפחה רחבת היקף מגני גאולה בנוחות ומבלי לאמץ חלילה את שרירי הירך מקבל את אותו סכום לו היה מבצע את אותה נסיעה עם סיאט טולדו עם קלאצים גמורים ?

        מדברים רכב

      • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @שלמה

        לא לחשוף הכל

        מדברים רכב

      • דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אויש כמה שאהבתי את המכון הזה, גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר, לא כמו בירושלים שאיזה ישמעלי שלא סיים כיתה א פוסל אותך על מנורה של לוחית רישוי .
        האמת יש באשדוד עוד מכונים טובים אבל אותם אהבתי במיוחד

        מדברים רכב

      • למכירה מסך
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        אשרייך גאים בך !
        בכל אופן המכשיר בעל מעבד 8 ליבות ולא 4 [אתה כנראה גם ענו]

        לוח יד2

      • בעיה במזגן ניסאן סנטרה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @ari12
        אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה מחסור בגז
        תמלא אצל מישהו שיש לו מכונה מדוייקת לא אצל ערבי עם בלון ושעון לחץ

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בעיה במזגן ניסאן סנטרה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        חסר גז

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מחיר מצוי להחלפת בולמים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        א . לא מטפלים בכפר
        ב. בשוק יש בולמים סינים גרועים ויש KYB [קאייבה בלשון העם] איכותיים
        לרוב ממליצים ללכת על KYB כי הסינים נהרסים מהר
        מכיוון שחליפים זוג יחד המחיר בערך 1000-1400 לקאייבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בירור על לקסוס C T
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @שברולט

        גם אם הבן אדם ישר כמו סרגל הסיפור שלו עקום כמו בננה

        1 . רכב שטופל אצל החמורים [טופל, תרתי משמע]
        2. הוחלף מנוע ועוד לא עבר מספיק זמן לראות אם נקלט יפה
        3. גם הבטריה לעולם לא תוכל לקבל מידע אמיתי לגביה

        עסקאות רכב

      • פדקס רוצים סכום בשווי כמעט של המשלוח יש מה לעשות
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        פדקס בארץ גנבים גדולים, הרבה סיפורים שמעתי עליהם, זה ממש מרתיח, צריך לעשות עליהם שיימינג
        האמת אני גם מחכה למשלוח שנשלח איתם, הוא פחות מ70 דולר, מעניין אם יעקצו

        חלקי חילוף

      • רכב במחיר 15K מה הכי מומלץ
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        מיצובישי לנסר או אטראז מאד אמינות ומתאימות לך

        עסקאות רכב

      • כוייל ושמן רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @mik6868
        כן
        בגדול על זה התחיל השם של הסדרה “מגנטיק” של קאסטרול (מתמגנט למנוע במנוחה) אז שאלתי פעם את השירות לקוחות של קאסטרול האם יש עדיפות ברכב היברידי לשמן מסדרת מגנטיק (שהיא סדרת ביניים) לשמן מסדרת אדג’ (הגבוהה) והם ענו לי שאדג’ תמיד טובה יותר.
        בקיצור אני לעצמי לא הייתי מחמיר בזה אחרי שטויוטה עצמה דורשת תקנים מאד בסיסיים .
        אבל אם אתה מוצא בקלות סדרה מותאמת להיבריד של יצרן מוכר במחיר נח תקנה למשל זה ברמה מאד גבוהה ומתאים במיוחד להיבריד במחיר סביר גם זה סבבה לגמרי במחיר נח אף יותר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דומה בגודלו להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        כתיבה מדהימה !!!

        למרות שדווקא את עיצוב החזית לא כל כך אהבתי (זה יותר חיוך של מחשפה מסיפורי ילדים) אני ממש מתפעל מה מקבלים היום בפחות מ200k בזמן שמשפחתית ממוצעת עולה 180k

        וחשוב לקרוא מה ר’ @מיישה כתב כאן מהדוגמא ואילך

        מבחני דרכים

      • סופרב דיזל 2020 שותה מים - רכב שהחליט שהוא גמל
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        שיכנס למוסך יהודי מומלץ
        אי אפשר לנבא על סמך התיאור הזה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כוייל ושמן רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @mik6868
        ברמת ההתאמה כן, זה מה שטויוטה דורשת לא יותר
        אבל כדאי לשלם עוד כמה פרוטות על יצרן מוכר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • כוייל ושמן רכב
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        @mik6868 כתב בכוייל ושמן רכב:

        בשביל ההיברידי שנכבה נדלק המנוע איזה שמנים יהיה לו הכי טובים כי לדוגמא המקורי של טויוטה יותר מיועד לבנזין שלא נכבה נדלק
        פשוט ראיתי שיש חברה מוטול שיש להם דגמים להיברידי רק שצמיגות 5W-30 אין בארץ
        ובנוסף ראיתי שאיכות השמן מחולקת לקבוצות I עד V אז מה טוב להשקיע ומה הגזמה כי גם שמן זול שעומד בתקנים אם הוא איכות ירודה(ממוחזר באיכות ירודה) אז הוא לא אפקטיבי אחרי כמה אלפי ק"מ ומייצר בוצה

        שמנים סינטטים מודרנים של יצרנים מובילים כמו “לוקי מולי” “קאסטרול” “ואלולאין” וכו’ בעלי תקן A5 או C3 או SN או SP מתאימים גם לרכב היברידי
        ישנם דגמים שמדגישים את ההתאמה לסטארט סטופ והייבריד אבל אני לא בטוח שיש בזה ממש

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קנית רכב שנתון מתקדם לא יפני וכדומה
        יצחק רשטוני יצחק רשטונ

        בדרישות שלך [2015+ ב40K] אפשר להביא גם יפניות ואפילו טויוטה היברדית בדוחק.
        אתה תבקר הרבה פחות במוסך, תוציא פחות על אחזקה וגם תהייה לך פחות ירידת ערך !

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 101
      • 102
      • 1 / 102
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום