דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      הכל בעזרת השםה

      הכל בעזרת השם

      @הכל בעזרת השם
      מאסטר
      אודות
      פוסטים
      2.5k
      נושאים
      25
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      17
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • נורת הנדברקס - דולקת ומצפצפת - אע"פ שההנדברקס למטה!
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @דודי-ענהאל באיזה רכב מדובר
        א. יכול להיות מפלס שמן ברקס נמוך או חיישן של המיכל
        ב. אולי הרפידות גמורות והורידו את מפלס השמן

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צמיגים אירופאים באיזור י-ם מודיעין
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @ראובן-שבתי https://tires4u.co.il/

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חוו"ד על טויוטה ספייס ורסו 2012
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @אהרלה לגבי צריכת דלק היא מצוינת לגבי רכב זה פח אשפה לא לגעת גם גיר רציף דפוק וגם מנוע זולל שמן שב10 אלף ק"מ שותה יותר שמן מדלק אומנם שמן קנולה יותר זול מדלק אבל עדיין לא כדאי לגעת ברכב הזה וזה סיבת המחיר הזול שלו יותר משאר דיגמי טויוטה המוצלחים

        עסקאות רכב

      • המלצה לרכב חסכוני ואמין
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @סוסיתא-2024 יכול להיות שזה כמו קורולה ואפילו יותר אבל תלוי איך הרכב טופל עדיף לקחת 250 K מטופל טוב ולא 150 יד 4 ממישהוא שתיקן בכפר

        עסקאות רכב

      • חיישן חמצן
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @שלמהX בדרך כלל מה שמגיע מאלי לא מחזיקים ואפילו תחליפי שקונים פה מחזיק לחצי שנה ואם יש לך יום הולדת אז לשנה לכן או שקונים מקורי או מפירוק מניסיון

        שאר נושאים

      • האם שבר בפנס צד פוסל בטסט?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @הכל-בעז-ה כתב בהאם שבר בפנס צד פוסל בטסט?:

        דבק סלוטייפ

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם שבר בפנס צד פוסל בטסט?
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @aiib אם זה לורסו זה עולה באזור 150 שקל ועדיין אפשר להדביק דבק סלוטייפ בצורה יפה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טויוטה תאפשר ללקוחותיה הרחבת האחריות עד 15 שנה !
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מאיר רק זה מבוטח תעיין בסעיף 6 יחידת בקרת המערכת ההיברידית
        https://union-motors.toyota.co.il/files/years-15-warranty-extension_ultimate_01102023_petrol?&~nfopt(fileDistorted=7511738575455749&uploadEmbeddedImages=1)

        מדברים רכב

      • טויוטה תאפשר ללקוחותיה הרחבת האחריות עד 15 שנה !
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @הלומד-מכל-אדם זה לא על הסוללה ההיברידית זה רק למי שהיה אחריות על כל הרכב וממשיך אותה

        מדברים רכב

      • חוו"ד על רכב קיה ריו 2012
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @שלמה רצוי לקנות גם אטמי אוזניים ושקית הקאה 🤣

        עסקאות רכב

      • חיישן חמצן
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @שלמהX עדיף מישהו אמין שאם זה לא תקין הוא יחליף לך

        שאר נושאים

      • חיישן חמצן
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @שלמהX אתה יכול דרך מקומות שמרכיבים אגזוזים זה יקר יותר או ממגרש של פירוק באזור מגורך

        שאר נושאים

      • חיישן חמצן
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @שלמהX עדיף לחפש פה מפירוק זה יחזיק מעמד הרבה יותר מחליפי מאלי

        שאר נושאים

      • כך תלטשו את הפנסים של הרכב שלכם.
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @הכל-בעז-ה https://www.youtube.com/watch?v=kFx9G29Da2w
        וזה גם סרטון הדרכה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות ליטוש פנסים

      • כך תלטשו את הפנסים של הרכב שלכם.
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        אפשר ללטש פנסי רכב קידמים בזול על ידי קניה של חומר פשוט שנקרא נייר מים. זה נייר ליטוש מומלץ.
        אז ככה. דבר ראשון לעבור עם נייר 1500 ולשייף את הפנס ביחד עם מים בתנועה סיבובית על כל הפנס. לאחר מכן לקחת נייר 2000 ולעשות אותו הדבר ביחד עם מים, וזה יוצא כמו חדש!

        אפשר לנקות רק לטסט ע"י מריחת משחת שיניים ולקות היטב זה מחזיק קצת אבל לטסט זה עובר…

        טיפולים, אחזקה ותקלות ליטוש פנסים

      • נדלק נורת שמן מנוע
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @ראובן-שבתי מומלץ לקורלה של עד 2007 להוריד קרטר שמן ולנקות את החצוצרה של השמן מאריך את חיי הרכב ולגבי הרכב הנ"ל הייתי מוסיף ליטר שתים של שמן כמה שצריך ועושה טיפול כולל הורדה של קרטר בהצלחה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • נדלק נורת שמן מנוע
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @ראובן-שבתי תסביר קצת יותר מתי עשית טיפול אחרון והאם הרכב אוכל שמן איזה שנה הרכב יותר פרטים יכולים לעזור בעיקרון אין בעיה להוסיף שמן אבל הרכב קיבל מכה באגן שמן ודאי לשלוח למוסך בגרר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכבים 8 או 9 מקומות
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        הייתי שמח לשמוע ממשתמשי הפורום על דעתם על רכבי 9 ו8 כגון טרנספורטר, יונדאי I 800, סטריה, סיטרואן גמפי, טויוטה פוראייס ומרצדס ויטו
        או סיינה, הילנדר וטרוורס. ב8 מקומות

        עסקאות רכב

      • נורת מנוע פריאוס 2008 נדלקה
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @מוטי-56 תתחבר עם סורק OBD 2 ותרשום מס תקלה יכול להיות כמה וכמה סיבות היה פה כמה אנשים שאמרו שהם עושים גמ"ח סריקת תקלות לפי אזורים בארץ https://rechavimzelaze.ovh/topic/128/גמ-ח-כיבוי-נורה-לטסט?_=1704410944189

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקירת רכב יונדאי i25 מנוע 1600 מודל 2016
        הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

        @הכל-בעז-ה יונדאי.jpg תחליף תמונה לזה

        סקירות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום