דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      אריאל קמחיא

      אריאל קמחי

      @אריאל קמחי
      מייבין
      אודות
      פוסטים
      364
      נושאים
      8
      שיתופים
      0
      קבוצות
      2
      עוקבים
      2
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רק לי אתר עליאקספרס לא עובד?
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @מיישה
        אז רק לך לא עובד!
        תנסה להיכנס לאתר הרגיל (באנגלית) ואז תעשה שינוי שפה

        שאר נושאים

      • מולטימדיה לא נדלקת בסונטה 2018
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @מוטי-ברנד תודה רבה לכם אין עליכם בעולם!!!
        עשיתי את הריסט כמו שאמרו פה החברים היקרים, והלא יאמן קרה, המולטימדיה נדלקה…
        חסכתם לי כמה עשרות שקלים… תודה רבה!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @shine חפש בגוגל יש לליברה יש לכלל, יש לישיר ועוד…
        https://www.google.com/search?q=ביטוח+לפי+ק"מ&oq=ביטוח+לפי+ק"מ&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCTg2NjNqMGoxNagCCLACAfEFP5p-fDvw__A&sourceid=chrome&ie=UTF-8

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • פקק למיכל של הוישרים בפריוס
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @טרנטע אני הזמנתי לרכב הקודם שהיה לי (יונדאי I30 2013) והזמנתי והיה בול! רק חשוב שתכתוב בדיוק את הדגם והשנה
        וגם אם לא 3 ש"ח לפח…🤤

        שאר נושאים

      • מולטימדיה לא נדלקת בסונטה 2018
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @מאיר הלכתי למוסכניק הוא אמר לי שבשביל לפרק ולראות רק מה הבעיה זה זה 150 ש"ח!!!
        אני לא יודע איך הוא לא חשב על זה… או שזה מה שהוא חשב…
        אני אומר שנפתח מוסך במרכז של רכבים זה לזה…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • לוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @א.ב. כתב בלוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?:

        תה מקבל חזרה את הכסף (בניקוי הזמן שהביטוח פעל)

        כן אבל יש קנס של החברת ביטוח שזה בערך 280 ש"ח על זה ש"שברת חוזה", תבדוק אם זה שווה.

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • שרשור, כל הפיצ'רים ותוספות, לרכב "מכובדים בלבד". מוזמנים להוסיף
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @שרולצ-ה כתב בשרשור, כל הפיצ'רים ותוספות, לרכב "מכובדים בלבד". מוזמנים להוסיף:

        זה מגביל את האפשרות להזיז את הכסא קדימה ואחורה,

        בזה אתה צודק, אבל אם אתה הנהג היחיד באוטו אז הכסא לא אמור לזוז, והכסף לא אמור ליפול…
        אני ברכב שלי זה כסא חשמלי שכל פעם שאני יוצא או נכנס הכסא זז כדי שיהיה לי לי קל להיכנס/לצאת, ואני ביטלתי את הפונקצייה הזאת כדי לא כל פעם להתכופף להרים את השלט וכדו’…

        שאר נושאים המיוחדים שווה בדיקה

      • מערכת שמע בסונטה
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        יש לי יונדאי סונטה 2018 יש לו מערכת שמע מטורפת!, אבל הבעיה היא שאם אני מגביהה לווליום גבוה (עד שסוף סוף מותר לשמוע שירים…) אז זה פתאום עובר לי לרדיו או למוזיקת בלוטוס, נסיתי כמה פעמים בכל פעם שאני מגביה יותר מידי, זה עובר לי לסוג שמע אחר.
        השאלה היא האם זה תקלה? וא"כ האם יש לה פתרון?
        או שזה סוג של שמירה כדי שלא יפריעו לשכנים…?
        תודה מראש!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכבים סיניים ובפרט צ'רי - כובשים את השוק
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @ישראליק כתב ברכבים סיניים ובפרט צ'רי - כובשים את השוק:

        קבוצת צ’רי טיפסה למקום הראשון

        זה כבר השנה השנייה שלה.
        וזה כולל גם את ג’אקו ואמודה.

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • לוקח רכב של קרוב משפחה, מה עלי לעשות בנוגע לביטוח?
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @shine יש אפשרות לביטוח ליום או שלושה ימים ויש גם אפשרות לפי ק"מ, וביעקרון אם הוא השאיר את הביטוח שלו (לפחות החובה) ואתה נוהג טוב ולא מפחד אז סע לשלום (תרתי משמע…)

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • דיון בענייני מבחני ריסוק. רק כמה שאלות...
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @עבד-נאמן כתב בדיון בענייני מבחני ריסוק. רק כמה שאלות...:

        גריטה ומחזור

        קודם כל תודה רבה על התשובות היפות! התחלת לעשות לי סדר…
        לגבי מה שאמרת שאחרי זה הרכב הולך למחזור הרי לפעמים מועכים את הרכב מהצד או מאחורה, מה יגרטו גם את המנוע? הרי זה מנוע חדש 0 ק"מ לא חבל… וחוץ מזה יש עוד מלא מערכות שלא תמיד נפגעות.
        תודה רבה!!!

        שאר נושאים

      • מערכת שמע בסונטה
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @shine לא גם שאני מגביה מהפלאפון זה קורה, וזה קורה בוליוום גבוה, ממש גבוה (ברגע שאשתי אומרת לכבות… אז עוד קצת מעל😆 😆 😆…)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכבים סיניים ובפרט צ'רי - כובשים את השוק
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @אליהו-הת-ח זה לא רק בצ’רי יש את זה ב.מ.וו. וגם בחלק מהסקודות, ועוד…

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • תאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @YOLEVI כתב בתאונה קטנה האם יתכן הנזק שהנפגע טוען לו?:

        איזה בדיקה יכולה לבדוק האם נזק ספציפי היה כבר או נגרם כתוצאה מאותה תאונה?

        מצלמה בעיקר…

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @יראת-שמים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

        נראה לי שאין לשוטר סמכות לזה.

        היו כבר 3 סיפורים כאלו… לצערי.

        שאר נושאים

      • מערכת שמע בסונטה
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @Lexus שהיא אומרת לכבות אני מנמיך…
        וחוץ מזה רוב הפעמים אני לבד באוטו.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכבים סיניים ובפרט צ'רי - כובשים את השוק
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @הרשל 2025 כן, ובעיקר הג’אקו

        פורום דיונים וחדשות רכב

      • יונדאי I25 - התקלקלה לי המצלמת רוורס
        אריאל קמחיא אריאל קמחי

        @אלעדי
        ודאי שכן!!!
        אבל גם לי זה קרה בI30 וזה היה בעיה במגעים, פתחתי את פלסטיק של הפג’ש ושיחקתי עם החוטים וזה חזר לעבוד.
        אם אתה רוצה להזמין מאיפה שהוא מצלמה, לפני זה תפרק את המצלמה ותראה את החיבורים כי בדרך כלל (לא תמיד!) אם זה מקורי של החברה אז אין חיבורים שאתה יכול לפרק אלא זה חוט ארוך עד המסך. ואם באמת יש לך חוט ארוך בלי חיבורים אז תצטרך להזמין גם את החיבורים, כדי שלא תהיה לך עוגמת נפש… (כי מי שהתרגל למצלמת רוורס לא יכול בלעדיה אפילו שנייה אחת…)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 7
      • 8
      • 9
      • 10
      • 11
      • 12
      • 13
      • 9 / 13
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום